Foorumit

Musta lista ongelma
Created by: Anonymous Created on: 2017-01-31 23:41:38 Read times: 9828
Anonymous



Date: 2017-01-31 23:41:38
Hyvää iltaa kiukkukansa. Ostin joulun alla tämän kontatkilista -lisäpalvelun johon kuuluu musta lista, sen takia että koen itse pelin paljon mukavammaksi ilman tiettyjen henkilöiden panosta chat-osiossa. Ongelmana on kuitenkin se, että vaikka minulla on tietty henkilö mustalla listallani niin silti näen hänen viestit chat-osiossa.

Elikkä mulla on kiukku.tv ukko nimeltä bog mustalla listalla. Jostain kumman syystä kuitenkin näin kyseisen kaverin tekstiä kiukku.tv huoneessa, vaikka sen ei pitäisi olla mahdollista. Lainaus musta lista -sivulta: "Tämä on musta listasi. Tällä listalla olevat pelaajat eivät voi lähettää sinulle chat- tai note-viestejä." Alla on muutama kuva tästä bugista.

https://gyazo.com/b350bb7568bce375f16a45e028282303
https://gyazo.com/3e97df65859cb52dade13d3b452a9da5

Maksoin tosiaan kontaktilista -lisäpalvelusta yhden pelimerkin että saisin nautinnollisempia pelihetkiä ilman keskenkasvuisten kakaroiden huutelua. Mielestäni on varsin absurdia, että joudun asettamaan ignoreen henkilöitä jotka ovat mustalla listallani. Jos vielä kerran joudun asettamaan mustalla listalla olevan henkilön ignoreen niin vaadin tähän lisäpalveluun sijoittamiani rahojani takaisin tilisiirtona. Jouko voi kysellä tilinumeroa sitten noteitse.

Ja miksi laitoin tämän asian tänne? Minun kokemuksieni mukaan ylläpito vastaa erittäin heikosti viesteihin. Ja tätä kautta joku moderaattori tai muu viisas henkilö voisi kertoa miksei musta lista toimi. That being said, laitoin kuitenkin joukollekin notea kyseisestä asiasta. Tänne voitte myös ilmoittaa jos teillä on ollut samanlaisia ongelmia kontaktilistojen kanssa. Mukavia pelihetkiä kaikille!

Select
Löylynheittäjät



Date: 2017-02-01 12:34:51
Tämä on kyllä paha ongelma. Eihän kukaan osta mustaa listaa ja laita sinne jotain hahmoa, jos haluaa kuunnella hänen huonoja juttujaan (esim bog:n), joten kyllä tämän lisäpalvelun täytyisi toimia kunnolla, kun siitä on iso raha pulitettukin. Itse lähtisin vaatimaan rahoja takaisin, jos ei ongelmaan näy ratkaisua lähipäivinä. Tuossahan kärsii pelimotivaatiokin, kun on kuvitellut tekevänsä pelistä itsellensä mieluisan, mutta kuitenkin nämä mustalaiset pystyvät pilaamaan peli-ilosi mustan listan viallisuuden takia. FARSSI!
Teemu
Kuolema



Date: 2017-02-08 08:05:34
Bugittaako musta lista aina vai välillä satunnaisesti?
Anonymous



Date: 2017-02-10 21:08:07
Edited: 2017-02-10 21:54:36
Todella vaikea tietää bugaako musta lista aina vai vain välillä satunnaisesti, sillä huomaan vain viestit jotka näen. Nyt en kuitenkaan ole huomannut musta lista bugia ainakaan viikkoon kunnes sitten taas tänään kun musta lista suodattimen läpi tuli jotain töherrystä tekstikenttääni musta listalla olevalta pelaajalta. Eli ongelmaa ei ole ainakaan korjattu.

Ylläpidolta tuli ehdotus että ongelma voisi mahdollisesti johtua siitä että "serveriin on aikoinaan laitettu maksimimääräksi samanaikaisesti ignoorattaville 50." Tämä ehdotus vaatisi että olisi se yli 50 musta listalaista pelaamassa samaan aikaan josta olen aika varma että niin montaa ignoorattua henkilöä ei ollut paikalla. En oikeen tiedä.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2017-01-31 23:41:38 Read times: 9828