Foorumit

Kiusaaminen kiekko.tk:ssa
Created by: Anonymous Created on: 2016-11-13 17:55:19 Read times: 11869
Anonymous



Date: 2016-11-13 17:55:19
Edited: 2016-12-25 20:53:43
kiITOS
Anonymous



Date: 2016-11-13 20:43:16
En tiedä. Parasta on vain koittaa olla välittämättä vihaajista. Heillä itsellään on vain paha olo.

Muistan kun itsekin aloitin tämän pelin niin ensimmäinen reaktioni oli vastata samalla mitalla, mutta jossain kohtaa oivalsin, että parempi vain ignoorata vihaajat ja keskittyä pelaamaan. Sitten kun olin pelannut tarpeeksi pitkään niin sain super huippu kiekko kamuja! :)

Tsemppiä kikettämiseen.
Pesonen
Butterfly United



Date: 2016-11-13 23:07:16
/report *nimimerkki* *selitys*
pasi851



Date: 2016-11-14 04:52:56
Pesonen wrote:
/report *nimimerkki* *selitys*


Olen törmännyt useasti tähän jazkan kertomaan ilmiöön, eli valitettavasti se on ihan arkipäivää kiekossa. Vasikointi ei auta, kun modeja ei kiinnosta tämä ongelma - eli aloittelevien pelaajien mollaaminen.

Jos mietitään tämän pelin kasvua ja jatkuvuutta, elinehtona on oltava se, että myös uusia pelaajia tulee lisää. Uusia pelaajia saattaa tulla ehkä lisää, mutta todella harva heistä jatkaa pelaamista, koska mollaaminen on armotonta. Ihmiset ovat impulsiivisia ja häviäminen ei ole mukavaa, joten kyllä tuo haukkuminen on siinä mielessä luonnollinen reaktio - mutta missään nimessä sitä ei pitäisi suvaita!

Rupean tästä eteenpäin vasikoimaan jokaisen tapauksen, jossa selvästi aloittelevaa pelaajaa kiusataan. Todella toivon, että näissä tapauksissa moderaattorit antavat vähintään loppupäiväksi huilia. Tämä ongelma kun ei todellakaan katoa ilman jonkunlaisia toimenpiteitä! Jouko, voin myös itse ottaa moderaattorin natsat vastaan ja lähteä mukaan talkoisiin, joissa kitkemme kiusaamisen kiekosta.

Jazka ei ole todellakaan ainoa tapaus, jonka päivän tai pelinautinnon kiusaajat ovat pilanneet!
Anonymous
-1


Date: 2016-11-14 19:26:55
Edited: 2016-11-14 19:28:13
Voit aina koittaa iskeä vastapalloon. Avaa vineejän tilastosivu ja katso sieltä jokin heikko kohta, esim.

- paljon vanhoja joukkueita -> haha, ooks saanu potkut kaikkialt noob?
- tilastot piilotettu -> onks sul nii paskat tilastot, ettet kehtaa esitellä?

Lisäksi voit aina haukkua nörtiksi.
Anonymous



Date: 2016-11-21 02:14:56
reno911 ja perälä kiusaavat mua kikessä haukkuu esim homoksi
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2016-11-22 21:39:52
ShapeShow wrote:
reno911 ja perälä kiusaavat mua kikessä haukkuu esim homoksi

no ei kai faktojen kertominen ole haukkumista?
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2016-11-23 18:03:34
reps
Anonymous



Date: 2017-01-25 22:24:41
En nyt tiedä, että onko tämä oikea ketju tälle pohdinnalle mutta laitetaanpa kuitenkin..

Tämä ei siis välttämättä ole suoranaista kiusaamista, mutta ihmetyttää yleisellä tasolla käyttäjät, joille tuntuu olevan maailmanloppu, jos autoplayssa sattuu omaan joukkueeseen itseään huonompia pelaajia.

Vertaisin tilannetta koulun liikuntatunteihin, missä olen itse aina tottunut olemaan pallopeleissä keskimääräistä tasoa parempi - siitä kuitenkaan isoa älämölöä pitämättä. Mielekkäämpää on omissa ajatuksissani pelata silloin niillä ehdoilla ja resursseilla, joita on käytettävissä, kuin lyödä homma lekkeriksi. Eli käytännössä yrittää tsempata toisia ja saada heidät tuntemaan olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi, ja siinä ohessa koittaa itse kannatella joukkuetta parhaansa mukaan ilman turhaa itsensä jalustalle nostamista. Jos edellä mainittuun ei kuitenkaan pysty, niin luulis ihmisillä olevan muutakin tekemistä, kun tulla tekeen omia maaleja siinä vaiheessa kun kaveri menee 2-0 johtoon.
Anonymous



Date: 2017-02-17 04:30:17
O.Koivula wrote:
En nyt tiedä, että onko tämä oikea ketju tälle pohdinnalle mutta laitetaanpa kuitenkin..

Tämä ei siis välttämättä ole suoranaista kiusaamista, mutta ihmetyttää yleisellä tasolla käyttäjät, joille tuntuu olevan maailmanloppu, jos autoplayssa sattuu omaan joukkueeseen itseään huonompia pelaajia.

Vertaisin tilannetta koulun liikuntatunteihin, missä olen itse aina tottunut olemaan pallopeleissä keskimääräistä tasoa parempi - siitä kuitenkaan isoa älämölöä pitämättä. Mielekkäämpää on omissa ajatuksissani pelata silloin niillä ehdoilla ja resursseilla, joita on käytettävissä, kuin lyödä homma lekkeriksi. Eli käytännössä yrittää tsempata toisia ja saada heidät tuntemaan olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi, ja siinä ohessa koittaa itse kannatella joukkuetta parhaansa mukaan ilman turhaa itsensä jalustalle nostamista. Jos edellä mainittuun ei kuitenkaan pysty, niin luulis ihmisillä olevan muutakin tekemistä, kun tulla tekeen omia maaleja siinä vaiheessa kun kaveri menee 2-0 johtoon.


Hyvin kirjotettu, ja täällä olen huomannut pitkän poissaolon jälkeen taas pelailtuani että plussan merkitys on noussut jopa entisajoista moninkertasesti suurelle osaa pelaajista. Eikö tätä minkään muun takia pelata? Esimerkiksi sen takia että saisi hyviä ja tiukkoja pelejä tai hienoja maaleja. Porukka tekee uutta nickiä kahden päivän välein aina siinä vaiheessa kun tilastot menee miinuksen puolelle. Halutaan että se tilastosivu on täydellinen. Kuka niitä kattelee ihan oikeasti? Heikompia tiimejä vastaan pelatessa isketään omaa maalia että no stats lähtee pois, menee kyllä maku koko pelistä tuollaista katellessa.

Täällä on paljon puhuttu että peli on kuolemassa, se ei ole Joukon vika eikä huonojen grafiikoiden tai pelin vika vaan yksinkertaisesti muutama mätä omena pilaa koko sadon ja saa ihmiset karsastamaan tätä peliä. Harvemmin tulee enää vastaan samanlaisia "huippuja" kuin ennen, jotka myös käytökseltä olivat oikeasti pelimiehiä ja osasivat nauttia pelistä.

Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon kumminkaan. Hyvin tuolla tuntuisi aika kuluvan vieläkin.. Ja aamulla saa pelata rauhassa.
 
Anonymous



Date: 2017-02-18 21:29:22
Hietu wrote:
O.Koivula wrote:
En nyt tiedä, että onko tämä oikea ketju tälle pohdinnalle mutta laitetaanpa kuitenkin..

Tämä ei siis välttämättä ole suoranaista kiusaamista, mutta ihmetyttää yleisellä tasolla käyttäjät, joille tuntuu olevan maailmanloppu, jos autoplayssa sattuu omaan joukkueeseen itseään huonompia pelaajia.

Vertaisin tilannetta koulun liikuntatunteihin, missä olen itse aina tottunut olemaan pallopeleissä keskimääräistä tasoa parempi - siitä kuitenkaan isoa älämölöä pitämättä. Mielekkäämpää on omissa ajatuksissani pelata silloin niillä ehdoilla ja resursseilla, joita on käytettävissä, kuin lyödä homma lekkeriksi. Eli käytännössä yrittää tsempata toisia ja saada heidät tuntemaan olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi, ja siinä ohessa koittaa itse kannatella joukkuetta parhaansa mukaan ilman turhaa itsensä jalustalle nostamista. Jos edellä mainittuun ei kuitenkaan pysty, niin luulis ihmisillä olevan muutakin tekemistä, kun tulla tekeen omia maaleja siinä vaiheessa kun kaveri menee 2-0 johtoon.


Hyvin kirjotettu, ja täällä olen huomannut pitkän poissaolon jälkeen taas pelailtuani että plussan merkitys on noussut jopa entisajoista moninkertasesti suurelle osaa pelaajista. Eikö tätä minkään muun takia pelata? Esimerkiksi sen takia että saisi hyviä ja tiukkoja pelejä tai hienoja maaleja. Porukka tekee uutta nickiä kahden päivän välein aina siinä vaiheessa kun tilastot menee miinuksen puolelle. Halutaan että se tilastosivu on täydellinen. Kuka niitä kattelee ihan oikeasti? Heikompia tiimejä vastaan pelatessa isketään omaa maalia että no stats lähtee pois, menee kyllä maku koko pelistä tuollaista katellessa.

Täällä on paljon puhuttu että peli on kuolemassa, se ei ole Joukon vika eikä huonojen grafiikoiden tai pelin vika vaan yksinkertaisesti muutama mätä omena pilaa koko sadon ja saa ihmiset karsastamaan tätä peliä. Harvemmin tulee enää vastaan samanlaisia "huippuja" kuin ennen, jotka myös käytökseltä olivat oikeasti pelimiehiä ja osasivat nauttia pelistä.

Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon kumminkaan. Hyvin tuolla tuntuisi aika kuluvan vieläkin.. Ja aamulla saa pelata rauhassa.
 


Totta. Itse uskollisena kiekkopelaajana pysyn kiekossa, kuten legenda mahtijepe vaikka kuinka huonoja omat olisivat niin en lähde pelistä pois enkä tee omia. Paljon tulee sontaa niskaan omilta, mutta olen oppinut olemaan välittämättä ja välillä ihan naurattaakin nuo haukkumiset autoplayssä.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2016-11-13 17:55:19 Read times: 11869