Foorumit

Toimiiko unity enää?
Created by: Anonymous Created on: 2016-03-20 15:33:22 Read times: 14934
Anonymous



Date: 2016-03-20 15:33:22
Eilen koitin pelata unityllä ja tiedän sen kirjautumisen ja kun painaa connect, niin mitään ei tapahdu. Onko tuo enää käytössä? Paras pelattavuus macilla.
Anonymous



Date: 2016-03-20 19:13:39
adetti wrote:
Eilen koitin pelata unityllä ja tiedän sen kirjautumisen ja kun painaa connect, niin mitään ei tapahdu. Onko tuo enää käytössä? Paras pelattavuus macilla.

Koska sanoit mac, kävin uteliaana kokeilemassa, eikä mullakaan tapahdu mitään connect-nappulasta.
Dezke
Kuolema



Date: 2016-04-23 23:34:21
Valitettavasti Unity ei toimi enää.

/ta 2 (team autoplay 2vs2) uudistuksen myötä unity ei ollut enää yhteensopiva muiden kiekkoversioiden kanssa eikä sitä ole vielä tähänkään päivään asti korjattu.

Itse käytin unityn ladattavaa exe versiota (selainversio ei toiminut hyvin minulla) aivan ensimmäisestä kiekko.tk facebook sivun alpha julkaisususta lähtien siihen asti, kunnes tuki poistettiin. Tosiasia on kuitenkin, että suurin osa pelaa tuolla java/html5 versioilla, joten en sitten tiedä miten todennäköistä on, että unity herätettäisiin uudestaan eloon.

Jotkut saattavat muistaa minun WERTY nimimerkkini, kun ukkoni lähti seikkailemaan autoplay otteluissa aloituksessa ennen, kuin kiekko tipahti jäähän (unityn hauska bugi) :)

Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2016-03-20 15:33:22 Read times: 14934