Foorumit

5-kikka & Hopeinen Omena
Created by: Anonymous Created on: 2015-12-17 14:09:00 Read times: 16551
Anonymous



Date: 2015-12-17 14:09:00
Päivää ja mukavaa joulun odotusta kaikille!

Johdateltakoon sen verran, että en alkanut tutkimaan forumeita, jos aiheesta olisikin jo käyty keskustelua. MIKSI?! olen laiska. Enkä käyttänyt aikaa kirjoitusvirheisiin sen enempää, kun aiheen etsimiseen forumeilta.

Tässä palattuani pelin pariin useamman vuoden tauon jälkeen. Olen mennyt niinkin paljon elämässä taaksepäin, että järjestelmäni on vaihtunut kyseiseen Mac laitteeseen(Mac Book Pro).

Muistan pelatessani windows koneella kuinka iso osa minua pelaajana oli 5-kikka ja sen tuomat nopeat suunnan vaihdot hyökkäys päässä. Kaipaan sitä takaisin, kuin venäläinen suolakurkkua.

Joten kysymykseni teille vanhemmat ja viisaammat.

Saako 5-kikkaa mac bookille?!
En ala tässä selventämään mikä se on.

Mikäli sen saa omenalle. Olisin erittäin kiitollinen jos ohjeet tippuisivat viestit lokerooni.

Kiitos jo etukäteen.
Alter
Club 44



Date: 2015-12-18 16:28:19
Andis wrote:
Päivää ja mukavaa joulun odotusta kaikille!

Johdateltakoon sen verran, että en alkanut tutkimaan forumeita, jos aiheesta olisikin jo käyty keskustelua. MIKSI?! olen laiska. Enkä käyttänyt aikaa kirjoitusvirheisiin sen enempää, kun aiheen etsimiseen forumeilta.

Tässä palattuani pelin pariin useamman vuoden tauon jälkeen. Olen mennyt niinkin paljon elämässä taaksepäin, että järjestelmäni on vaihtunut kyseiseen Mac laitteeseen(Mac Book Pro).

Muistan pelatessani windows koneella kuinka iso osa minua pelaajana oli 5-kikka ja sen tuomat nopeat suunnan vaihdot hyökkäys päässä. Kaipaan sitä takaisin, kuin venäläinen suolakurkkua.

Joten kysymykseni teille vanhemmat ja viisaammat.

Saako 5-kikkaa mac bookille?!
En ala tässä selventämään mikä se on.

Mikäli sen saa omenalle. Olisin erittäin kiitollinen jos ohjeet tippuisivat viestit lokerooni.

Kiitos jo etukäteen.

5-kikka poistettiin pelist viime vuosikymmenellä?
Anonymous



Date: 2015-12-19 14:58:05
Alter wrote:
Andis wrote:
Päivää ja mukavaa joulun odotusta kaikille!

Johdateltakoon sen verran, että en alkanut tutkimaan forumeita, jos aiheesta olisikin jo käyty keskustelua. MIKSI?! olen laiska. Enkä käyttänyt aikaa kirjoitusvirheisiin sen enempää, kun aiheen etsimiseen forumeilta.

Tässä palattuani pelin pariin useamman vuoden tauon jälkeen. Olen mennyt niinkin paljon elämässä taaksepäin, että järjestelmäni on vaihtunut kyseiseen Mac laitteeseen(Mac Book Pro).

Muistan pelatessani windows koneella kuinka iso osa minua pelaajana oli 5-kikka ja sen tuomat nopeat suunnan vaihdot hyökkäys päässä. Kaipaan sitä takaisin, kuin venäläinen suolakurkkua.

Joten kysymykseni teille vanhemmat ja viisaammat.

Saako 5-kikkaa mac bookille?!
En ala tässä selventämään mikä se on.

Mikäli sen saa omenalle. Olisin erittäin kiitollinen jos ohjeet tippuisivat viestit lokerooni.

Kiitos jo etukäteen.

5-kikka poistettiin pelist viime vuosikymmenellä?


Mielestäni sitä moni vielä tekee. En tiennytkään. Ollut kiekkoura paussilla!
Anonymous



Date: 2015-12-21 17:04:26
Kyllähän tuo käytössä on, mutta vaikeutettu vähän. Apuja tuohon en ossaa antaa :'(
Anonymous



Date: 2015-12-21 17:57:37
Siis sen tuoma iso etu poistettiin ajat sitten. Kyllä siitä edelleen hyötyä vähän on. Ite oon ettinyt ja testaillu et miten ton mäkille sais mutta tuloksetta.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2015-12-17 14:09:00 Read times: 16551