Foorumit

Logokilpailu
Created by: Colossus Created on: 2015-09-01 18:23:03 Read times: 18297
Colossus
Nordic Frost
+1


Date: 2015-09-01 18:23:03
Edited: 2015-09-02 18:02:21
Hojo hojo!

Juuh elikkäs. Pidän pienoisen logokilpailun. Aiheena on niinkin hurja kuin tehdä uusi logo joukkueellemme Nordic Frost.

Palkitsen parhaan logon tekijän neljällä pelimerkillä. Bonuksena, mikäli päteviä osallistujia on enemmän kuin viisi (tikku-ukko -versiot ja muut samaan kategoriaan kuuluvat karsin pois), saa toiseksi sijoittunut yhden pelimerkin. Mikäli osallistujia on kymmenen tai enemmän, on ensimmäinen palkinto 6pm, toinen 3pm ja kolmas 1pm.

Hieman ohjeita:
-Kilpailun aika on 1.9.-13.9.
-Logossa tulisi lukea joukkueen nimi tai vaihtoehtoisesti joukkueen lyhenne NF
-Väritys joukkueen nimen mukaisesti "kylmä"
-Voit toki yllättää ja tehdä logon mielesi mukaan
-On mahdollista tehdä useampia logoja, mutta mahdollisuus on ainoastaan yhteen palkintoon
-Lähetä tuotoksesi minulle mieluiten viestinä kiekossa linkin kera
-Allekirjoittanut saa kilpailun jälkeen käyttää tuotoksia mielensä mukaan saaden niihin kaikki oikeudet

EDIT1:
-Annan palautetta ennen 7.9. palautetuille töille mistä niissä pidän ja missä kaipaisin mahdollista muutosta (paremmat mahdollisuudet voittaa).

Lisäksi palkintojen suuruutta muutettu.

Pidätän oikeuden muutoksiin. Onnea kilpailuun!
Samila
Mensa Club Finland



Date: 2015-09-02 19:06:06
Täs on mun ehdotus:

http://uppaa.fi/image/RMb

Toi uppaa.fi-sivusto vähän kehno ni heikens laatua. Voin tehä parempilaatusen sit tarvittaes jos päädytte tähän.
Anonymous
+1


Date: 2015-09-06 23:34:58
Mielestäni näistä kaikista logoehdokkaista Samilan tekemä logo on paras.
Colossus
Nordic Frost



Date: 2015-09-14 12:12:07
Edited: 2015-09-14 12:21:44
Logokilpailu on nyt päättynyt.
Minulle lähetettiin erilaisia logoja yhteensä viideltä eri taholta (+ Samila), joka tarkoittaa että voittajalle annetaan neljä pelimerkkiä ja toiseksi sijoittuneelle yksi pelimerkki.

Voittajaksi valikoitui Valtsu ja toiseksi sijoittui Thierry. Onnittelut voittajille ja suuret kiitokset kaikille osallistuneille! Jaan palkinnot voittajille kun olen saanut logoista 'viralliset' versiot.

Nordic Frost kiittää ja kumartaa.

EDIT1:
Muulta joukkueelta tuli sen verran paljon kannatusta Leclearin työlle, että ylimääräinen bonus pelimerkki kampeaa siihen suuntaan.
Mainos

Created by: Colossus Created on: 2015-09-01 18:23:03 Read times: 18297