Foorumit

Uudet uudistukset - Niiden tuomat mielipiteet
Created by: Anonymous Created on: 2015-06-09 01:36:11 Read times: 17590
Anonymous



Date: 2015-06-09 01:36:11
Tässä puolen vuoden tauolta palatessani on tullut yllätyksiä uusien uudistusten myötä. Vielä talven puolella ei kiekossa ollut maalilauluja, eikä tehtäviä - ja sehän tämän topicin puheenaiheena onkin.

Yksi mikä minua itseäni mietityttää, että onko kiekonkäsittelyyn ja vetoihin tullut jotain uutta? - koska tuntuu pelaaminen niin erilaiselta talven pelejä verrattuna. Tosin olen miettinyt että uusi pöytäkin tietokonetta varten voi olla syynä (huom. en käyttänyt aiemmin hiirimattoja)

Haluaisin, että jaettaisiin kaikki yhdessä ajatuksia näistä.

Maalilaulut ovat mun mielestä hauska lisä tähän niin sanottuun kliseiseen kiekko.tk saundimaailmaan, mitä pelatessa on tottunut kuulemaan. Maalilaulut tuo toisaalta mielenkiintoa ja tunnetta peliin näiden tuttujen saundien ympärille "laitojen paukkuessa", syöttäessä ja vetäessä, tämä tööttisummeri erän/pelin loppuessa ja vielä maaleja tehdessä.

Tehtävien suhteen otan omalla tavalla enemminkin humorististi kantaa, kun totisesti. Ehkä se johtuu siitä, että tullut kiekkoa pelattua kuitenkin vuodesta 2005 ja on nähty pelin kehitys ja muut hienot vuodet. Kun taas nykyään joutuu pelin alottaessa uudella käyttäjällä tekemään tehtäviä, jotta pääsee pelaamaan. :D

Mitäs te muut kiekkokansalaiset olette mieltä näistä ?
Ihan mielenkiinnosta kyselen =)
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2015-06-09 01:36:11 Read times: 17590