Foorumit

En saa asetettua logoa!
Created by: Anonymous Created on: 2014-12-20 22:35:45 Read times: 19946
Anonymous



Date: 2014-12-20 22:35:45
Eli siis en saa asetettua joukkueelle logoa, oli se sitten JPG taikka PNG- muodossa. ruutuun tulee vaan: Virheellinen kuvatiedosto. Apua! mitä teen ?
Anonymous



Date: 2014-12-21 04:11:47
Felix wrote:
Eli siis en saa asetettua joukkueelle logoa, oli se sitten JPG taikka PNG- muodossa. ruutuun tulee vaan: Virheellinen kuvatiedosto. Apua! mitä teen ?


Itselläni oli sama tilanne, ensin luulin että oli kyse jostain javan security asetuksista.
Kyseessä oli kuitenkin väärässä tiedostomuodossa tallennettu kuva/logo, tallensin logon GIF -tiedostona paintilla ja sain uuden logon asetettua.

Ilmeisesti logoksi hyväksytään enään ainoastaan GIF -tiedostot.



- kahvi
Valtteri
Conquerors



Date: 2014-12-21 16:27:10
Wayne wrote:
Felix wrote:
Eli siis en saa asetettua joukkueelle logoa, oli se sitten JPG taikka PNG- muodossa. ruutuun tulee vaan: Virheellinen kuvatiedosto. Apua! mitä teen ?


Ilmeisesti logoksi hyväksytään enään ainoastaan GIF -tiedostot.



- kahvi

Epätosi. Kiekko hyväksyy png, - sekä jpg-tiedostomuodot ihan niinkuin aina ennenkin. Itse olen jonkin verran tehnyt logoja sekä omakuvia, ja olen itse huomannut että png-tiedostomuoto on paras laadultaan. Onko logon kuvakoko oikea? Itse olen käyttänyt logon kokona 400x400 pikseliä.
Anonymous



Date: 2014-12-21 19:47:40
Valtsu wrote:
Wayne wrote:
Felix wrote:
Eli siis en saa asetettua joukkueelle logoa, oli se sitten JPG taikka PNG- muodossa. ruutuun tulee vaan: Virheellinen kuvatiedosto. Apua! mitä teen ?


Ilmeisesti logoksi hyväksytään enään ainoastaan GIF -tiedostot.



- kahvi

Epätosi. Kiekko hyväksyy png, - sekä jpg-tiedostomuodot ihan niinkuin aina ennenkin. Itse olen jonkin verran tehnyt logoja sekä omakuvia, ja olen itse huomannut että png-tiedostomuoto on paras laadultaan. Onko logon kuvakoko oikea? Itse olen käyttänyt logon kokona 400x400 pikseliä.

Oon ite ymmärtäny et sil logon pikselikoolla ei ole merkitystä koska logoa asettaessa sivusto muokkaa sen automaattisesti oikeen kokoseksi.
Anonymous



Date: 2014-12-23 15:19:09
Edited: 2014-12-23 15:19:19
-
Valtteri
Conquerors



Date: 2014-12-23 15:20:21
ROUHIJA wrote:
Valtsu wrote:
Wayne wrote:
Felix wrote:
Eli siis en saa asetettua joukkueelle logoa, oli se sitten JPG taikka PNG- muodossa. ruutuun tulee vaan: Virheellinen kuvatiedosto. Apua! mitä teen ?


Ilmeisesti logoksi hyväksytään enään ainoastaan GIF -tiedostot.



- kahvi

Epätosi. Kiekko hyväksyy png, - sekä jpg-tiedostomuodot ihan niinkuin aina ennenkin. Itse olen jonkin verran tehnyt logoja sekä omakuvia, ja olen itse huomannut että png-tiedostomuoto on paras laadultaan. Onko logon kuvakoko oikea? Itse olen käyttänyt logon kokona 400x400 pikseliä.

Oon ite ymmärtäny et sil logon pikselikoolla ei ole merkitystä koska logoa asettaessa sivusto muokkaa sen automaattisesti oikeen kokoseksi.

Tottahan tuo, kerroin vain millä tiedostomuodolla ja pikselikoolla olen itse asettanut kuvia, ja aina on onnistunut kuvan asettaminen.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2014-12-20 22:35:45 Read times: 19946