Foorumit

Yleistä pätemistä
Created by: Anonymous Created on: 2014-05-07 18:44:59 Read times: 6203
Anonymous



Date: 2014-05-07 18:44:59
Edited: 2014-05-07 18:49:34
Tuossa seurailin foorumeita. Joukkueet etsivät pelaajia, katsotaanpas, ihan mielenkiinnosta. Mikä pisti eniten silmiin?


"Liigakokemusta". En itse varsinaisesti ole etsimässä joukkuetta, mutta nyt on pakko jollain tapaa tähän tarttua. Kiekko (halusitte tai ette) tekee hidasta kuolemaa. Vanha "sukupolvi" väistyy sivuun, muutamat vielä jaksaa häärätä. Uusia pelaajia aniharvassa, ja jokainen uusi pelaaja joka tähän peliin on samalla tavalla jäänyt koukkuun kun itsekin silloin '05, kohtaa aika jäätävän kokoisen esteen. Se liigakokemus.

Nyt on jokaisen joukkueen (oli sitten liigajoukkue tai ei) herättävä tähän realiteettiin. Uudet pelajaat ei koskaan, ei ikinä, pääse tähän peliin täysin mukaan jos sisäpiiri pysyy samana, mutta pyörii eri joukkueissa. Antakaa heille mahdollisuus, ottakaa vaikka saamari yksi aivan käsi, mutta uusi, pelaaja teille maskotiksi jota treenaatte ja kerrotte kokemuksen syvällä äänellänne tietoa heille. Ei ko. pelajaa ole pakko liigassa peluuttaa, joten ette siihenkään voi vedota että liigamenestys kärsisi.

Näin vanhana pelaajana pitkän tauon jälkeen kun tulin hieman fiilistelemään tunnelmaa, ahdistaa aivan suunnattomista kuinka tästä pelistä nykyään löytyy keskiaikaa muistuttavat luokat. On se liigakeisarit jotka pyörii omassa piirissään, sinne ovia kolkuttelevat ja sitten uudet / muutenvaan näkymättömiin jääneet pelaajat jotka lynkataan heti kun regiin astutaan.

Kiekko on hieno peli. Jos haluatte, että pystytte vielä pelata sitä jonkun aikaa, tehkää sen eteen asioita.
Anonymous



Date: 2014-05-07 20:06:39
No tosiasiahan on se että jos vuodenkin jaksaa pelata tätä niin kyllä taidot riittää jo proliigaan...
Jope
HiPy



Date: 2014-05-07 20:08:04
Olen ihan samaa mieltä että liigakokemuksia on paha riipiä jos joukkeisiin ei pääse, mutta tässä pelissä eniten ratkaisee se sun sisäpiiri, regissä tutustus kovan jengin peluriin joka vakuuttuu sun taidoista niin sulla voi olla ihan hyväkin mahdollisuus päästä liigajäille ilman aijempaa kokemusta.

Toiseksi, pelistä saa eniten irti kun löytää omantasoisensa kaveriporukan jonka kanssa perustaa joukkueen ja kehittyy yhdessä.

Itse olen pyrkinyt antamaan jalansijan joillekkin kehittyville lupauksille, viimeisin näistä Jontti jonka otin HiPyyn pelailemaan ja ura sai nousujohdetta. Muitakin tällaisia pelaajia on uran varrella tullut ja jokainen pyörii nykyään enemmän tai vähemmän liigapiireissä.

Jos tosiaan osaat pelata, ja osaat pelata hyvin niin se ei näin pienissä piireissä jää todellakaan huomaamatta.
lätty
Juventus



Date: 2014-05-07 22:57:04
Hmh, olen aika paljon samoilla linjoilla muiden kanssa. Mutta löytyy myös poikkeuksia. Esimerkiksi minä olen uusi kaveri liigakentillä, mutta jotenkin olen onnistunu raivaamaan paikan Eliittiliigassa. Lyhyt vinkki uusille pelaajille miten on mahdollista päästä liigaan mukaan(kerrottu oman reitin avulla): Perustaa oman joukkueen, esimerkiksi kaverin kanssa. Itse tein Agueron kanssa Juventuksen ja pelasimme aktiivisesti harkkapelejä. Lopulta haimme Eliittiliigan karsintoihin, mutta matka tyssäsi karsinnoissa. Seuraavaksi haimme Proliigaan, ja sinne myös pääsimme. Yhden kauden siellä pelasin jonka jälkeen matka jatkui Mökkitien riveihin.

Ei kannata lannistui, vaikka ei heti pääsisi mukaan liigajoukkueisiin. Niinkuin Jope mainitsi, regit ovat hyvä keino osoittaa taitonsa ja tutustua liigajoukkueiden pelaajien kanssa. Sieltä on hyvä ponnistaa! Liigakokemus on tottakai suuri plussa, kun hakee uuteen jengiin.

Ja siitä mitä edellä mainittiin, että mukaan otettaisiin uusia pelaajia(vaikka vain harkkapeleihin) olen täysin samaa mieltä. Se nostaisi varmasti uusien pelaajien mielenkiintoa ja auttaisi kehityksessä!
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2014-05-22 18:14:11
miälenkiintosta.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2014-05-07 18:44:59 Read times: 6203