Foorumit

Värvätään kaikki joukkueet
Created by: Anonymous Created on: 2014-04-08 20:14:12 Read times: 10069
Anonymous



Date: 2014-04-08 20:14:12
Edited: 2014-04-08 20:14:35
.
Anonymous



Date: 2014-04-08 20:16:49
Väärällä nikillä postasin edellisen viestin, eli:

Kuten moni on huomannut, pelaajamäärät on laskeneet huomattavasti.
Yksi syy saattaa olla ap mutet. Tai /ta toiminto. Tai jatkuva peeloilu. Mutta veikkaan että yksi suurimmista syistä on että joukkueita ei ole enään tarpeeksi. Itse omistan tällä hetkellä 2 joukkuetta ja olen masterina muutamissa. Olen valmis laittamaan molemmat jengini värvätään kaikki tiimeiksi ja pyrkiä pelailemaan siellä silloin tällöin. Pyydän kiekkokansaa nytten ottamaan kantaa tähän jos sieltä löytyy se ylimääräinen tiimi joka on ollut muutaman vuoden vain "hengissä" ilman pelin peliä. Tehkää siitä värvätään kaikki tiimi. Jos olette ownerina ja mastereina, voitte hankkia sinne toisen masterin pyörittämään hommaa eteenpäin ilman pelkoa että joukkuettanne varastetaan tai poistetaan. Näin ollen värv kaikki tiimejä olisikin yhtäkkiä 20. Sitä myötä alkaisi /ta toimintokin toimimaan paljon paremmin kun olisi vaihtoehtoja ketä vastaan pelata, ilman pelkoa että sieltä tulee se ainoa ja 1600 rankkinen vastaan. Ja tosiaan meidänkin on tehtävä jotain tämän ihanan pelin, ja sitä paljon suuremman yhteisön eteen. Annetaan aloittelijoille mahdollisuus päästä mukaan meidän 10v kestäneeseen yhteiseen harrastukseen. Valo tunnelin päässä alkaa sammua, mutta pidetään se edes hengissä.

- Jaw
Jezik
Aurinkolaulu



Date: 2014-04-08 22:29:52
Jaw wrote:
Väärällä nikillä postasin edellisen viestin, eli:

Kuten moni on huomannut, pelaajamäärät on laskeneet huomattavasti.
Yksi syy saattaa olla ap mutet. Tai /ta toiminto. Tai jatkuva peeloilu. Mutta veikkaan että yksi suurimmista syistä on että joukkueita ei ole enään tarpeeksi. Itse omistan tällä hetkellä 2 joukkuetta ja olen masterina muutamissa. Olen valmis laittamaan molemmat jengini värvätään kaikki tiimeiksi ja pyrkiä pelailemaan siellä silloin tällöin. Pyydän kiekkokansaa nytten ottamaan kantaa tähän jos sieltä löytyy se ylimääräinen tiimi joka on ollut muutaman vuoden vain "hengissä" ilman pelin peliä. Tehkää siitä värvätään kaikki tiimi. Jos olette ownerina ja mastereina, voitte hankkia sinne toisen masterin pyörittämään hommaa eteenpäin ilman pelkoa että joukkuettanne varastetaan tai poistetaan. Näin ollen värv kaikki tiimejä olisikin yhtäkkiä 20. Sitä myötä alkaisi /ta toimintokin toimimaan paljon paremmin kun olisi vaihtoehtoja ketä vastaan pelata, ilman pelkoa että sieltä tulee se ainoa ja 1600 rankkinen vastaan. Ja tosiaan meidänkin on tehtävä jotain tämän ihanan pelin, ja sitä paljon suuremman yhteisön eteen. Annetaan aloittelijoille mahdollisuus päästä mukaan meidän 10v kestäneeseen yhteiseen harrastukseen. Valo tunnelin päässä alkaa sammua, mutta pidetään se edes hengissä.

- Jaw


Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen täysin Jawin kannalla.

Aloitankin siis heti (kunhan pääsen vanhalle tunnukselleni sisään!) ja laitan Staoa Simans:in jakoon uusien pelaajien joukkueeksi. Olisiko tälle motivoitunutta johtajaa?
Moses



Date: 2014-04-08 23:21:44
Joo erittäin hyvää ideoimista.
Mun toisen nickin joukkue "koira" on täten värvätään kaikki joukkue, halukkaat viestiä General Managerille
Anonymous



Date: 2014-04-08 23:22:54
Olen valmis ottamaan vastuun itselleni. olen joskus aikaisemmin pyörittänyt vastaavaa mutta muiden johtajien aktiivisuus hupeni joten se jäi siihen. uutta yritystä kiekko.tkoon puolesta!
Anonymous



Date: 2014-04-11 17:25:05
Edited: 2014-04-11 23:17:51
Täältä löytyisi vielä 1 vapaa jengi jos jollain olisi kiinnostusta. Laittakaa notea rohkeasti tulemaan.

Edit. Tiimit menny.
Anonymous



Date: 2014-04-11 22:46:58
Mää olisin valmis vetämään tämmöstä vapaata tiimiä alottelioille.
Jos on vapaata tiimiä niin laittakaa notea.
KARHU
Wanhainkodin Munkki



Date: 2014-04-13 12:48:57
Anonymous



Date: 2014-09-19 23:48:02
sit niistä tulee tälläsiä:
https://www.youtube.com/watch?v=2l8gBkPB0CY
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2014-04-08 20:14:12 Read times: 10069