Foorumit

Autoplay- ranking
Created by: Anonymous Created on: 2013-11-04 19:54:56 Read times: 19605
Anonymous



Date: 2013-11-04 19:54:56
Juu elikkä alottelin tossa muutama päivä takaperin taas vähä höntyilee huviksee nii törmäsin tämmöseen juttuun autoplayssa mihin en oo ite vielä ainaskaa keksiny selitystä, eikä sitä osannu frendikää selittää joka kumminni pelaa varmaa joka päivä.

Elikkä kuten kaikki varmaan huomaa mun sivulta niin oon plussan puolella ehkä tollaseen kolmeen tähteen riittävän määrän. Tästä huolimatta mun tiimin rankit on aivan järkyttävän surkeita joka ap:ssa, iha sama ketä on omalla puolella. Ja näin ei siis ole kertaakaan ollut vastustajien puolella, siksi aloin epäillä onko tässä joku häikkä.

Eli mun tiimin rankit oli ku alotin nii ehkä ekan parikytä plussaa max. 800, ja alhaisimmillaa alle 650. Vastustaja on minimissään ollut vähän alle 900 (ehkä kerran tai kaksi, muuten yli 950 pääasiallisesti, yli 1000 ollut myös ja rankkierot olleet iha huikeet), ja koskaan ei kyse ole ollut begu-apsta.
Nyttenki mun tiimirankit kipuaa harvakseltaan 850 vastustajan ollessa yli 950.

Ja edelleen omasta mielestäni kyse ei voi olla siitä että olisin pelannut huonosti, oonha kumminni iha hyvi plussalla siihe nähe että oisin jossai 650 rangbang aps.

Eli mistä on kyse, oonko missannu jotai vai?
Näsis
Penguins



Date: 2013-11-04 20:16:18
Pistetään nyt saman otsikon alle, kun aihe on sama, mutta ongelma eri. Mulla ei noi ap-tähdet päivity enään. En pelaa mitään muuta kuin autoplayta tällä hetkellä, joten tiedän missä kohtaa raja menee kolmen ja neljän tähden välillä. Tämä raja on jo selkeästi ylittynyt, mutta ap-tähti ei ole päivittynyt. Missä vika?
Anonymous



Date: 2013-11-07 15:57:45
Joo oon pitäny nuita statseja ny päällä ja sain tämmösen kuvan:

- teen perus tasurissa +6 ap rankkia enemmä mitä aikoinaa ku hankin viis tähtee
- maalista keskiarvo plussat päälle +1,3
- plussat/15s ka kans päälle +0,3

pienellä laskuhommelilla selvitin että mun nykyne +30 plussalla tarkottaa itsessään jo yli +10 eroa ap rankissa ja tähän ei siis oo laskettu tasureita, eikä sitä että ku alotin ni nuo rankkierot oli vieläki suuremmat

joo iha jees bugi ilmesesti, mistä johtunee
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-11-04 19:54:56 Read times: 19605