Foorumit

Hoki Talk
Created by: Anonymous Created on: 2013-03-03 00:47:14 Read times: 20071
Pages: [1]   2  
Anonymous



Date: 2013-03-03 00:47:14
Hokisarjan mediatiimi on päättänyt jälleen rikkoa Hokisarjalla liigatoiminnan normeja, ja tällä kertaa ennennäkemättömällä tavalla. Hokisarjan mediatiimi esittääkin ylpeänä: http://www.youtube.com/watch?v=9zvA31YflCo

Hoki Talk ei perustu myöskään pelkästään Hokisarjaan, vaan Hoki Talkissa käsitellään myös kiekon toimintaa yleisesti. Tässä jaksossa haastattelussa pelaaja nimeltä no5, sekä Hokisarjasta pieni kausiennakko. Jos sinulla on ehdotuksia koskien Hoki Talkkia, niin ota yhteyttä noteitse!
Anonymous



Date: 2013-03-03 01:15:45
Edited: 2016-11-23 21:41:35
...
Anonymous



Date: 2013-03-03 01:21:42
Edited: 2013-03-05 18:23:24
respect
Anonymous



Date: 2013-03-03 01:39:34
gj, mut mihin hsarjan sivut on kaonnu
Anonymous



Date: 2013-03-03 01:42:20
Bartulis wrote:
gj, mut mihin hsarjan sivut on kaonnu

Tällä hetkellä käytetään väliaikaista osoitetta julkka.net/hokisarja. Domain hokisarja.net tulee maaliskuun aikana takaisin käyttöön.
Anonymous



Date: 2013-03-03 04:16:56
no5, peelot kuriin ja 1diva:D
Anonymous



Date: 2013-03-03 12:29:42
joku roti nyt :----D

eivaa iha mielenkiintone idea ja toteutus, mutta ei voi lopettaa nauramista :Dd
Foulii
Plymouth Whalers



Date: 2013-03-03 12:41:58
Vaadin että meette Klaasin luokse haastattelee sitä, haluun nähä minkä näköne jäbä sielt paljastuu
Anonymous



Date: 2013-03-03 15:21:06
Asiaa! :D
Arshavin



Date: 2013-03-03 17:04:20
joo en kans pysty lopettaa nauramist. :DDD
Anonymous



Date: 2013-03-03 17:05:43
-Antrv- wrote:
joo en kans pysty lopettaa nauramist. :DDD

Anonymous



Date: 2013-03-03 17:31:12
;D mahtavaa settiä. Tällästä lisää ja emmä anna mitään haastatteluja.
Anonymous



Date: 2013-03-05 17:13:34
Foulii wrote:
Vaadin että meette Klaasin luokse haastattelee sitä, haluun nähä minkä näköne jäbä sielt paljastuu

eksä oo nähny kuuluisaa kokkiszero kuvaa?;p
Samila
Mensa Club Finland



Date: 2013-03-05 18:08:15
Tap tap.

Hienoa settiä, ei voi muuta sanoa. Harmi vaan kun ei Kiekkoliigasta oo vastaavanlaista saatavilla. Hoki-Sarja on taas itelle täysin tuntematon, niin en osaa ottaa kantaa ohjelman sisällöstä niinkään. Vaikuttas kuitenkin, että oot hyvin perehtyny itse sarjaan ja sen sisäsiin tapahtumiin.

Suuri arvostus tämmösistä!
Anonymous



Date: 2013-03-05 18:47:21
Samila wrote:
Tap tap.

Hienoa settiä, ei voi muuta sanoa. Harmi vaan kun ei Kiekkoliigasta oo vastaavanlaista saatavilla. Hoki-Sarja on taas itelle täysin tuntematon, niin en osaa ottaa kantaa ohjelman sisällöstä niinkään. Vaikuttas kuitenkin, että oot hyvin perehtyny itse sarjaan ja sen sisäsiin tapahtumiin.

Suuri arvostus tämmösistä!

Olen perehtynyt kyllä jonkun verran, olen kuitenkin kyseisen liigan "johtaja" tällä hetkellä :)

Varsin kakspiippuista palautetta olen saanut, ja kiitos kaikille palautteiden antaneelle suuresti. Syy minkä takia tätä Hoki Talkkia olen lähtenyt tekemään on se, että itse näen kiekon, sekä liigojen kehityksen syntyvän vain ja ainoastaan rohkeilla ja radikaaleillakin päätöksillä. Liigat ei kehity, eikä myöskään kiekko ei kehity sillä, että liigat tekevät kerran kaudessa yhden sääntömuutoksen. Sen takia Hokisarjassa onkin tällä hetkellä sadan pelimerkin potti (jonkun mielestä typerää, omasta mielestä taas liigatoiminnan sekä kiekon kehitystä ammattimaisempaan suuntaan), Hoki Talkkia ynnä muuta, ja tulemmekin tuomaan jatkossa entistä enemmän uutuuksia.

Hoki Talk tulee myös todellakin katsoa ainakin hieman huumorilasien läpi. Tämä on kuitenkin "vain" kiekkoa, vaikka Hoki Talk onkin puoliksi tosissaan tehty. Ja mitä kommentteihin "nyt menee yli" jne., niin otan palautteen ainoastaan positiivisesti vastaan. Olen rikkonut toiminnallani liigatoiminnan normeja, sekä vienyt omalla panostuksellani koko liigasceneä kohti ammattimaisempaa suuntaa.

Itse toivon, että myös muut liigat/pelaajat/joukkueet/ylläpitokin lähtisi tekemään oikeasti rohkeita päätöksiä, ja vaikka tarpeen tullen nolaamaan (kuten minä) itsensä, jos tämä tuo jotain uutta mielenkiintoa koko peliä kohden. Faktaa on se, että kiekko on kohta tiensä päässä, ellei joku tee näitä rohkeita päätöksiä. Minä teen, ja toivottavasti myöhemmin joku muukin.
Anonymous



Date: 2013-03-05 20:23:34
havoc wrote:
Samila wrote:
Tap tap.

Hienoa settiä, ei voi muuta sanoa. Harmi vaan kun ei Kiekkoliigasta oo vastaavanlaista saatavilla. Hoki-Sarja on taas itelle täysin tuntematon, niin en osaa ottaa kantaa ohjelman sisällöstä niinkään. Vaikuttas kuitenkin, että oot hyvin perehtyny itse sarjaan ja sen sisäsiin tapahtumiin.

Suuri arvostus tämmösistä!

Olen perehtynyt kyllä jonkun verran, olen kuitenkin kyseisen liigan "johtaja" tällä hetkellä :)

Varsin kakspiippuista palautetta olen saanut, ja kiitos kaikille palautteiden antaneelle suuresti. Syy minkä takia tätä Hoki Talkkia olen lähtenyt tekemään on se, että itse näen kiekon, sekä liigojen kehityksen syntyvän vain ja ainoastaan rohkeilla ja radikaaleillakin päätöksillä. Liigat ei kehity, eikä myöskään kiekko ei kehity sillä, että liigat tekevät kerran kaudessa yhden sääntömuutoksen. Sen takia Hokisarjassa onkin tällä hetkellä sadan pelimerkin potti (jonkun mielestä typerää, omasta mielestä taas liigatoiminnan sekä kiekon kehitystä ammattimaisempaan suuntaan), Hoki Talkkia ynnä muuta, ja tulemmekin tuomaan jatkossa entistä enemmän uutuuksia.

Hoki Talk tulee myös todellakin katsoa ainakin hieman huumorilasien läpi. Tämä on kuitenkin "vain" kiekkoa, vaikka Hoki Talk onkin puoliksi tosissaan tehty. Ja mitä kommentteihin "nyt menee yli" jne., niin otan palautteen ainoastaan positiivisesti vastaan. Olen rikkonut toiminnallani liigatoiminnan normeja, sekä vienyt omalla panostuksellani koko liigasceneä kohti ammattimaisempaa suuntaa.

Itse toivon, että myös muut liigat/pelaajat/joukkueet/ylläpitokin lähtisi tekemään oikeasti rohkeita päätöksiä, ja vaikka tarpeen tullen nolaamaan (kuten minä) itsensä, jos tämä tuo jotain uutta mielenkiintoa koko peliä kohden. Faktaa on se, että kiekko on kohta tiensä päässä, ellei joku tee näitä rohkeita päätöksiä. Minä teen, ja toivottavasti myöhemmin joku muukin.




Vaikka itse en ole mihinkää liigoihin kuuluva niin voin sanoa että hokisarjan ylläpito tuo hienosti liigaansa esiin. Pelillisesti Kiekkoliiga on tietysti kiinnostavin, mutta nämä HokiTalkit tuo kiinnostusta Hokisarjaa kohtaan. Tällä pidetään kiekkoa hengissä ja tuodaan uusia tapoja pitää liiga elossa ja pelaajien korvissa/mielessä.
PS: havoc mun silmissäni ei kyllä nolaa itseäsi vaan tuot uutta mielenkiintoa kiekon normaaliin arkeen. Jatka samaan malliin ja tuota hymyä nuorien janttereiden huulille! :)
V.Peltone
Dusted Pepe



Date: 2013-03-05 21:39:04
Selyanin wrote:
Foulii wrote:
Vaadin että meette Klaasin luokse haastattelee sitä, haluun nähä minkä näköne jäbä sielt paljastuu

eksä oo nähny kuuluisaa kokkiszero kuvaa?;p



Klaasia kehiin!
Anonymous



Date: 2013-03-05 22:13:34
Foulii wrote:
Vaadin että meette Klaasin luokse haastattelee sitä, haluun nähä minkä näköne jäbä sielt paljastuu


tähän minä haluan yhtyä
Kytis-
Noble Descent



Date: 2013-03-05 22:58:59
Lisää näitä.

Nämä "NÄÄ MENEE YLI EN LAKKAA NAURAMAST!!!" on näitä internetin sankareita ja koviksia. Todellisuudessa ovat 12 vuotiaita räkänokkia joita kiusataan koulussa ja sitten netissä yrittävät olla jotakin koska kukaan ei nää kuinka rassukoita ovat.

Tälläisillä jutuilla saadaan kiekollekin näkyvyyttä ja kiinnostusta.

Piis out.


PS. jonnet ei muista
Anonymous



Date: 2013-03-05 23:09:53
hyvää settii, julkka!
Anonymous



Date: 2013-03-05 23:40:48
muistakaa silittää paidat ens kerralla
Anonymous



Date: 2013-03-08 17:55:34
Juhanuha wrote:
Lisää näitä.

Nämä "NÄÄ MENEE YLI EN LAKKAA NAURAMAST!!!" on näitä internetin sankareita ja koviksia. Todellisuudessa ovat 12 vuotiaita räkänokkia joita kiusataan koulussa ja sitten netissä yrittävät olla jotakin koska kukaan ei nää kuinka rassukoita ovat.

Tälläisillä jutuilla saadaan kiekollekin näkyvyyttä ja kiinnostusta.

Piis out.


PS. jonnet ei muista


oot äijä
Anonymous



Date: 2013-03-08 23:58:08
Iloitkaa vielä kun voitte, kohta tämäkin on maksukanavilla
Falco
Kuolema



Date: 2013-03-10 00:43:57
Vähäsen enemmän pontta ja intoa tähän hommaan, niin hyvä tulee.

Siltikin, jatkakaa hienoa työtä! (Y)
Peris
Real Madrid CF



Date: 2013-03-10 11:18:57
teppo tai KARHU haastatteluun!!1
Anonymous



Date: 2013-03-26 20:17:58
Privates wrote:
Juhanuha wrote:
Lisää näitä.

Nämä "NÄÄ MENEE YLI EN LAKKAA NAURAMAST!!!" on näitä internetin sankareita ja koviksia. Todellisuudessa ovat 12 vuotiaita räkänokkia joita kiusataan koulussa ja sitten netissä yrittävät olla jotakin koska kukaan ei nää kuinka rassukoita ovat.

Tälläisillä jutuilla saadaan kiekollekin näkyvyyttä ja kiinnostusta.

Piis out.


PS. jonnet ei muista


oot äijä

hei priva tollaane ahdasmielisyys p*rsiisee!

ontopic: nykyää en kiekkoa juurikaa hakkaa mutta mahtava idea, jotai uutta virikettä tänne. jatka toki :)
Anonymous



Date: 2013-03-26 23:48:07
Pitkällä jos nyt voi sanoa edes uralla tultu koettua jos kaikenlaisia liigasöhellyksiä. Näistä ehdottomasti suoraansanottuna paras on ehdottomasti hokisarja! Helvetin moista panostusta jokaisessa asiassa äijjällä ja erittäin letkeä fiilis. Välillä ootan innoissani mitä seuravaksi tapahtuu. Liiga vedä todellakaa vertoja vaikka melkeinpä pakon edestä siellä käyty pari kautta heittämässä. Toivon että vois vieläjokupäivä hsarjassa pelata. Keep going äijjät!

T. Hokisarjan voittanut :P
Anonymous



Date: 2013-05-04 17:38:35
Seuraavaa Hoki Talkkia odotellessa pääsimme haastattelemaan Kiekkoliigassakin uraa tehneen ilonan. Haastattelu löytyy osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=nq7-_i7WM0s

Haluatko sinä mukaan "oikeaan" haastatteluun, tai Skype-haastatteluun? Ota yhteyttä minuun!
Trn
Manhattan



Date: 2013-05-04 17:50:16
havoc wrote:
Seuraavaa Hoki Talkkia odotellessa pääsimme haastattelemaan Kiekkoliigassakin uraa tehneen ilonan. Haastattelu löytyy osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=nq7-_i7WM0s

Haluatko sinä mukaan "oikeaan" haastatteluun, tai Skype-haastatteluun? Ota yhteyttä minuun!

ilonaaa :D
Anonymous



Date: 2013-06-29 11:35:35
xD
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-03-03 00:47:14 Read times: 20071
Pages: [1]   2