Foorumit

Kiekko urasi tärkeimmät henkilöt?
Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45134
Pages: 1   2   3   [4]   5  
Capu
Toronto



Date: 2014-03-29 21:53:57
Edited: 2014-03-29 21:55:01
Capu wrote:
Ylivoimaisesti sambu2. Hänen TAKIAAN aloitin tämän pelin ja kyseinen herramies on opettanut minulle kaikki kiekon salat sekä auttanut minua kehittymään niin pelaajana kuin ihmisenäkin. En olisi tässä ilman sambua. Vaikkei hän vielä tänäkään päivänä huoli minua mihinkään hänen joukkueeseensa, vaikka taidankin olla nykyään parempi. :D (Vastausta odotellessa) Kiitän muuten vielä siitä pemusta, jonka voitin sinulta 1vs1 pm. Nevöfoget. Mutta jatketaan.
Myös koko Himik Voskresenskin alkuperäisposse ansaitsee tunnustusta. Vaikkei sieltä osaakkaan pelata kuin minä ja ehkä sambu, niin silti ollut välillä jopa hauskaakin. E.Pirnes2 muuten varmaan kiekon kummallisin pelaaja. Syy: takana varmaankin 5 kiekkovuotta eikä ole kehittynyt mihinkään suuntaan. Ja Himikin iloisin hetki oli kuin Zawenz lopetti kiekon. AINIIN! Ja JingJang. IRLissäkin hyvä kaveri ollut jo reilut 11 vuotta ja hänen kanssaan tullut pelattua kymmenissä eri joukkueissa yhdessä usean vuoden ajan. Vaikkei hänkään osaa pelata, niin silti minä menin jopa perustamaan joukkueen hänen kanssaan. Enkä kadu. Tässä nyt lyhyesti kello 3 yöllä kirjoitettu mitä sylki suuhun toi. Pahoittelen, jos olen unohtanut joitakin henkilöitä.


Juuh tosiaan unohdinkin yhden erittäin tärkeän pelaajan, joka kantaa nimeä Duck. Tuntenut tämän peliälyllisen olennon kiekossa jo monta vuotta ja oikeastaan vasta kun pyysin hänet Torontoon, nii alettiin ystävystyä enemmän. Tämä viha- rakkaussuhde on muovautunut näiden vuosien saatossa hyväksi ystävyydeksi ja voin sanoa, että Duck on kiekon parhaimpia äijiä.

Tosiaan hyvällä peliälyllä varustettu ankka tuntee joukkuepuolustuksen salat, eikä turhaan höntyile kentällä. Toronton yksi avaintekijä ''menestykseen'' oli juuri tämän pelityylin omaaminen. Kiekon ulkopuolella en valitettavasti kaveriin ole törmännyt vaikka samassa kaupungissa asutaan, mutta ehkä vielä joskus..
Anonymous



Date: 2014-04-01 03:44:35
tärkeimpii varmaa jouko mut EMT siis lol EMMÄTIIÄ :D
Anonymous



Date: 2014-04-02 02:15:32
Jeesus.
Anonymous



Date: 2014-04-02 18:46:58
Ylivoimaisesti Närästäjä ja Yazmat!
Anonymous



Date: 2014-04-04 00:39:46
Valtteri
Conquerors



Date: 2014-04-22 00:48:24
Teippio
Teippio opetti minut aikoinaan pelaamaan tätä peliä, kun olin vasta-alkaja. Teippio näytti miten ilmaveivi tehdään ja muutenkin opasti kiekon parissa. Pelattiinhan me kauan samassa joukkueessakin mutta sitten tuli satunnaisia taukoja, ja tällä hetkellä Teippio ei pelaa tai ainakaan hän ei ole ottanut minuun yhteyttä. (Jos Teippio luet tämän, Kiekkokaverit on edelleen pystyssä).

TUS
TUS:n kanssa olen pelannut jo pitkään, heti alkuaikoina kun kiekon pelaamisen aloitin. Vielä tänä päivänäkin pelailemme höntsätiimissä yhdessä! (Kiitos näistä kaikista vuosista).

Muut mainitsemisen arvoiset pelaajat
Delfoi, Komety, Dats, pal, unix

Kiitos näistä kaikista pelivuosista!
Anonymous



Date: 2014-04-22 02:55:24
Jau!

En oikein ihan ensimmäisiä kokeiluja muista ja niitä henkilöitä, mutta ketä siihen tulikin niin Täyspotti. Cypress, Capello, ini, bot, NTä ja kumppanit. Näiden jannujen kaa taisteltiin rängbängistä ja siihen aikaan pelaaminen oli aivan erilaista.

Sitten kun Cypress, bot ja ini karkasivat härmään pelaamaan kliigaa, Lucci oli seuraava joka nappas mut mukaansa Rangersiin (nyk. Huittisten Huima.)

miron kanssa tietty monet hassut jengit ja pelit yhes väännetty!
Jaws
Caribbean



Date: 2014-05-06 00:09:23
Edited: 2014-05-06 01:21:17
.
Anonymous



Date: 2014-06-18 20:07:46
Edited: 2014-06-18 20:08:13
  pheebs (edellinen nick kale) xd
Anonymous



Date: 2014-08-21 10:05:26
Edited: 2014-08-21 10:07:10
C-Double wrote:

mun on kikeliigapag C-Double :-D
isoisä



Date: 2014-12-09 17:11:28
Edited: 2018-02-19 13:44:26
Falco Tämä Haminalainen herra ei esittelyjä kaipaa, on jo monien vuosien ajan ollut minulle tuttu pelikaveri, jonka kanssa koettu monet hauskat hetket monien pelien parissa, ja varmasti ilman Falcoa olisin tämän pelin jo lopettanut. Falcon ja seuraavaksi tärkeimmän kiekkokaverini Mummin kanssa päätimme vuonna 2011 synkässä ja pimeässä marraskuun iltapäivässä lyödä hynttyyt yhteen, ja perustaa joukkueen Seventh Sanctum nyk. Lighthouse X, joka nostatti oman pelimotivaationi täysin uusille leveleille.


Frukt - näytti minulle tämän pelin 2007

Aina lähellä sydäntä: www.club44.tk

kiitos Josille

- Bein, Pöhnä, ja koko kamloopsien väki.

Kyseiset herrat ottivat minut mukaan Proleague kokoonpanoon, jossa pelasin varmaan parhaan kauteni ikinä, ja olin pelillisesti vahvimmillani. Kausi päättyi proleaguen kultaan, jonka jälkeen joukkue hajosi eri joukkueisiin, ja Bein jatkoikin aurinkolaulun suuntaan.

Tärkeimmät Joukkueet itselleni: Seventh Sanctum nyk. Lighthouse X, Aurinkolaulu (Mafia), Kamloops Blazers, Viimeisenä Ilves, joskin vain Vopen Takia painunut mieleen.

iskä



Date: 2014-12-18 17:18:48
iskä.
Anonymous



Date: 2014-12-18 17:39:48
Edited: 2014-12-18 18:27:55
Vlasak26, Samsonov, Kiedis, Smith, playa, kasap
Mythology
Stuffed Animals



Date: 2014-12-18 18:37:17
Edited: 2014-12-18 18:38:13
Barack Obama ja Jouko Pynnönen

PS. Meinas unohtuu toi Markku Zilizyksi
Anonymous



Date: 2014-12-19 08:26:44
Edited: 2014-12-19 08:27:03
Salpauksen henkilökunta mahdollisti kiekkourani. Tärkeimmät sponssit AleJ, rotan raadot ja vahtimestari
Fettis
Aurinkolaulu



Date: 2014-12-21 14:33:15
M.Satan - hänen vika että tämän pelin ikinä aloitin
HimpoX - eka jengi jossa kigeinnostus nousi kattoon oli tämän kaverin perustama
PisteHai - tärkeä mutta niin ärsyttävä kaveri, EHC Nordschleife<3
Anonymous



Date: 2015-01-31 01:00:27
Edited: 2015-01-31 01:32:01
Spliff

Tosi kivoin ja rennoin mies, mitä mä tiedän. Aika puukäsi pelaa kiekko.tk:tä :D mutta ei haittaa . Hän tsemppaa meitä ja muita aina, ja hän yrittää analysoi meidän peliämme ja arvostelee, sehä on hyvä. Spliffiha joskus silloin kun peelosin niin hän haukku mua joskus aina "blomies" eikä ihmekkää... :D mutta nytku kutsuin hänet takaisin huhtikuussa Kupoon. Onneksi. Hän on kyllä tärkein pelaaja nykyää mulle ja me jutellaa joka päivä ja pelataa joka pvä yhessä. Eikä me huudella toisilleen melkeen koskaan. Meillä on hyvä kemia yhteys, se on hyvä.

Moses

Tämä nuori herra, joka on tosi kova spämmää msgllä mulle. Joo silloin kun mun joukkueeni, nimeltään IRL joka oli tosi korkealla rankilla. 1600-1700 rank jotai vastaavaa. v.2010 jerss hänet joukkueeseen, en aluksi tykännyt pelata hänen kanssa. Kickasin hänet, sitten pyysin hänet pelamaan takaisin muutamia pari pelejä. Johan alkoi hyvi rullasi pelejä. Tutustuttiin ja siitä alkoi pelaa mun kanssani aina. Pelaa edelleenki. Mä pelasin hänen kanssa 2010 -> kokoaja yhdessä samassa jengissä (jerss on mukana). Jolla huntattiin 2nickillä , huntattiin hemmetisti. meidän kemia synkkasi. Ja nytkin hän pelaa mun kanssani löylynheittäjissä. Me jutellaan, huudellaa ja pelataan yhessä kokoaja, eikä lopu koskaan.
Hollow
Sinappikone



Date: 2015-01-31 02:14:31
Huomasimpa mukavan topiikin ja totesin, että on syytä tuoda esille muutama hieno mies!

"Uran" varrella on kääkän suhteen ollut muutamiakin tärkeitä ihmisiä. Pappis tai nykyisemmin Papze oli tuo hieno ihminen joka aikoinaan yläasteella minut pelin pariin tutustutti. project, tuo ihana ihminen joka värväsi minut Vichyyn, mistä "ura" otti ilmaa siipiensä alle. Turhapuro joka tarjosi minulle ensimmäisen liigamahdollisuuden HIFK:n riveissä, sekä -kessu- josta samana aikana muodostui upea kaveri.

Myöhemmissä ajoissa on toki mainittava kaikki alkuperäiset Hollow-joukkueen jätkät, aasien jätkät sekä lukuisat muut henkilöt. Näiden tyyppien luotan ymmärtävän etten maininnut nimiä. Tämä kirjoitus kun liittyi enimmäkseen näihin meikäläisen alkuaikoihin.
Anonymous



Date: 2015-01-31 13:32:10
Pjanoo ja Kovalchuk ovettivat mut pelaamaan 2005 puolella.
Anonymous



Date: 2016-03-29 06:26:56
Edited: 2016-04-07 10:53:08
Aikaa kulunut 3vuotta tämän legendaarisen yhdyssana virheen omaavan topicin tekemisestä ja paljon tapahtunut joten mietitääs ja kirjotellaan.


Datsuk

Pelaaja jonka tekemistä maaleista on tullut 80% kaikista tehopisteistäni,mieletön hyökkäyspään pelaaja jonka kanssa päässyt nauttimaan jo vuosia pelaamisesta monissa eri joukkueissa.Tärkeäksi nään kyseisen pelaajan koska hän nostaa omaa tasoanikin, pystyn luottamaan kaveriin ja helppo syöttää kun on about telepaattinen yhteys siihen mitä toinen haluu tehdä :D Ilman häntä tuskin olisi nykyistä joukkuetta ilman häntä tuskin olisin tällä tasolla ilman häntä tuskin pelaisin kiekkoa enään.

Capu

Se peelaja joka nosti minut ns pinnalle Torontossa pelatessamme, kyseisessä joukkueessa koin suurimman kehityksen kiekkourani aikana.Vaikka monesti kyseisen henkilön kanssa sukset ristiin menivätkin on nyt helppo nauraa menneille, tämä saattoi olla myös suuri syy kehitykselle kun koskaan ei saanu höllätä,kuittia tuli kyllä jos hommat ei mennyt jiiriin joskus vähän liikaakin :P. Nykyään rennommalla mielellä lätkivä Capu on muodustunut hyväksi ystäväksi kenttien ulkopuolellakin.


napsu

Pelaaja jonka kanssa päässyt aina toteuttamaan itseään,rennon ilmapiirin luova napsu ei ole kentillä se kaikkein teknisin kaveri mutta pääkoppa hänellä on kunnossa ja nöyryys,peliälyllinen kaveri siis joka osaa kuunnella toiveet miten pelata ja hänen kehut pistää aina hymyn huulille.Toiminut motivaattorina ja itseluottamuksen kohottajana!


Zaborsky

hänen kauttaan pääsin ensi kertaa liigajäille joten hänet on turha unohtaa,opetti myös puolustamisen perusteet ja hänen kauttaan siirryin pelaamaan täys päiväisesti puolustajaa. Hieno mies


Muita jotka vaikuttanut siihen Miksi vielä pelaan. Miten pelaan. ja missä pelaan.ja muutenkin tärkeitä henkilöitä Chandler,nitrik,Sachl,Hotti,Ardian,Kulakov,Whale,iBee,Ael,Muhli,Heksa, bataatti ja neva.
Anonymous



Date: 2016-04-19 19:24:14
RaakaAri
nebis
Wanhainkodin Munkki



Date: 2016-04-23 23:42:57
Edited: 2020-09-22 21:18:16
.
nebis
Wanhainkodin Munkki



Date: 2016-04-23 23:42:57
Edited: 2020-09-22 21:18:33
upcider
Travis
North Korea



Date: 2016-04-24 14:43:22
Edited: 2016-04-24 14:44:13
isoisä wrote:


Aina lähellä sydäntä: www.club44.tk

kiitos Josille

Tämä.
Anonymous



Date: 2016-04-24 17:03:45
Ensimmäisenä nostan pelaajan nimeltä Anisimov. Hänen kanssaan pelasin sillon 2011-2013, jonka jälkeen itse jatkoin ja hän jäi enemmän hiljaiselon puolelle. Toinen ja kenties tärkein kiekkourani ylläpitäjä on Shark a.k.a Nede. Hänen avuilla ja opetuksilla olen saanut uuden ns uuden ''vaihteen'' kiekossa.
Anonymous



Date: 2016-04-26 20:05:58
MahtiJepe
Kucherov



Date: 2016-04-26 20:26:18
Edited: 2020-09-22 16:30:28
Kale, 0ltsu, vasikka, Archuleta, Mbappe, reaper, Mustafa, Neula, mendy, högi ja jimb
lennu
Anaheim Mighty Ducks



Date: 2018-01-17 16:56:00
Edited: 2018-01-17 16:56:31
Monia tärkeitä tyyppejä tullut matkan varrella ja kaikista isoimmassa osassa ollut Trademarkin ydinrunko (Juha, Turre, Rndln). Yksi pelikaveri on kuitenkin yli muiden. Herra (poika) nimeltä Jussi (aka Pipari). Ei ole toista lähellekkään samankaltaista kaveria tullut tavattua 13-vuotisen uran varrella. Kaverin nöyryys ja sympaattisuus (sori Juha) on ollut aivan toista laatua muihin vanhoihin pelikavereihin verrattuna. Pelikentillä kemiat kohtasi paremmin kuin milloinkaan ennen on tässä pelissä toisen pelaajan kanssa kohdannut. "Uran" parhaat vuodet on kyllä ehdottomasti vietetty Piparin kanssa.

Pusuja Kleelle ja sanforille myös <3
Anonymous



Date: 2018-02-19 18:44:13
RajuErkki ja Teeri
fronda
Rovers



Date: 2018-03-03 14:07:52
Edited: 2018-03-03 14:47:21
mulla on paljon tärkeitä henkilöitä.

napsu aka Akpom

Pelisuhde alko vuosia sitten Desperadoksen väreissä. Tarvittiin liigavalmis yp, joten pistettiin höynän ja Jho(aka baws) viisaat päät yhteen ja pyydeltiin nappe mukaa, taidettiin elää vuotta 2010.

Lainaten Sharkin postausta, nappe ei ole maailman teknisin, vaikkakin parantunu siinä huomattavasti vuosien saatossa, mutta peliäly on aina ollut huippuluokkaa.

Motivaattori, potkinu allekirjoittanuttakin lukemattomia kertoja perseeseen.

Johtaja isolla J:llä.


Topham

Pitkäaikanen kiekkoystävä. Roversissa ollaan käyty kaikki läpi, ylä- ja alamäet. Liigaan nouseminen oli paras muisto ja Liigassa paikasta luopuminen huonoin.

Läppä äijjjä, joka aktiivisena voisi olla kiekon parhaimmistoa puolustuspäässä mutta "Viimeksi pelissä: 13 kk sitten" kertoo oleellisen.

Tuomas, meillä on ikävä sua.


Rovers äijjjjät

Postauksesta tulisi laittoman pitkä jos kirjoittaisin jokaisesta frendistä oman.

Jusaa, kaa, fujas, Toad, Hemb, Hän, Bizon, Darren

Ilman teitä Rovers ei olisi ollut Rovers.


Honourable mentions:

pahajaska - henkinen mentori.


en oo nii hyvä kirjoittamaan, don't judge me pls.

Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45134
Pages: 1   2   3   [4]   5