Foorumit

Kiekko urasi tärkeimmät henkilöt?
Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45059
Pages: 1   2   [3]   4   5  
Jope
HiPy



Date: 2013-08-06 12:21:38
Edited: 2013-08-06 12:23:07
Virolainen Kameeljon tarjos aivan alussa kilpailua paremmuudesta, pelailtiin molemmat HC Kaloissa ja kilpailtiin kultakypärästä, mukana oli myös mm. Jonkka.

Leet, peipi, Scott, Darp ja ruut aikalailla opetti mua pelaamaan Bomberseissa, anto vinkkejä ja Darp mulle vähän rageilikin, mutta siinä vaiheessa kun pääs pelitaidoissa Leetin ohi niin oli mukavaa!

Hiukan myöhemmin törmäsin beginnerissä Jonte1:seen, kehuin kuinka hän osaa pelata kiekkoa hyvin ja tästä lähti ystävyys joka ei ole vieläkään sammunut, lähes päivittäin tulee juteltua Jontelle ja oon kiitollinen tälle pelille että olen sellaisia kavereita kiekon puolelta saanut jotka on pysyneet monia vuosia.

Muita näitä ns, alkuaikojen HiPyläisiä Zaripov, joka muutti italiaan pelaamaan futista, melko äkkipikainen mutta muuten mukava kaveri, oli meistä ylivoimasesti paras pelaaja mikä näkyi jengeissäki, meidän kaveriporukan ensimmäinen joka pääs kiekkoliigaan ja pelas mm. Firenzessä.

Metropoli, aina jaksaa lässyttää jostain, ja minä luulin että ite valitan turhasta, mut ton lähes autistisen ulkokuoren alta löytyy ihan mukava pelikaveri.


Oman "urani" huippuvuosina 2009-2010 tuli tutuksi muutama todella mukava sälli, hiukan äkäpussi Rodr ja toinen melko hiljainen outolintu Rubi, joka on ilmeisesti intissä kasvattanut itselleen jonkinlaisen tempperamentin, oli aina vahvasti huuteluita vastaan peleissä, mutta nyt saattaa itse turhautuneena huudella jotain. :D

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä yllepa ja koko Nightmare, uskomatonta miten yksi ylilahjakas jengi voi vaikuttaa omaan peliinkin niin paljon ja vaikka Väiski jaksaakin aina analysoida pelejä ja arvostella meidän muiden suorituksia (häviöt ei ole koskaan hänen vika) niin omalla tavallaan hänkin on ihan mukava jannu, joka saa porukan lähinnä nauramaan, oli se sitten tarkoitettua tai ei.

Jos unohdin jonkun niin älä ota nokkiisi, mulla on kalan muisti! Mutta erikoismainintoina Nemesis ja Sadepäivä.
Anonymous



Date: 2013-08-09 04:01:12
Edited: 2013-08-09 04:05:18
Haha hyvä topic ja kivaa luettavaa hej !11

|KuoroPojat|
Hihi mä valitsin tämän koska olen monesti ja monesti pyytänyt pääsemään tohon joukkueeseen, en ole päässyt ikinä. KuoroPojien pojat ei tykännyt musta koska olen kerran kusettanut noita ja pääsin kuoropoikiin jollakin toisen liigakokemuksella. KuoroPojat oli mun idolijoukkue 2007 -> lähtien. Koko ajan olen toivonut pääsevänsä joukkueeseen. Joo noin 5 kuukautta sitten olen kysynyt Kamenskilta että pääsisinkö kuoropoikiin. Ja pojat miettivät että ottaisivatko minua, ja yllättävää ne ottivat kokeiluun ! Sujui kaikki hyvin ja ne opettivat mua olemaan asiallisena. Siitä alkoi mä opin olemaan asiallisena ja olen edelleen ! Ne antoivat minulle pelamaan ekaa kertaa kunnolla liigaa (Hokisarjaa). Suurinosa KuoroPoikista oli mun irlei, mutta nykyää jengissä on vain 2 legendaa pelaajia eli Kamenski ja Apetsi jotka ovat mun irlei. JA MITÄPÄ TAPAHTUI?! Kamenski antoi minulle vh-osion homman mulle, yllätyin. Koska olin aikasemmin sellane kova peelo (hakkeri) varastanut muita nickkejä. Mutta KuoroPojat opetti mua sellaset että en saa peeloilla ja sellasta, heh. Viime kaudella hokisarjassa oli mukavaa pelataa Kuoropojissa, koska pelasin aika paljon hokisarjassa , ansaitsin aika paljon peliaikaa. Päästiin lopulla pleijjareihin. En onnistunut saamaan sittenkää mitalia, noh ei se mitään :D.
Kiitän oikeeesti Kamenskia että otti mua joukkueeseen

Magby
Mun tosi hyvä toveri, pelaillut jo hänen kanssa 2007 lähtien. Samaa aikaa kun teimme nickkejä ja perustettiin ||PowerTeam|| (Kaveriporukalla pelattii) Aluksi pelattiin ja pelattiin, yritettiin oppia pelata. Ja ei ymmärretty paljoonkaan tätä peliä. Pelattiin aika paljon jossain jengissä ja perustettiin helvetisti joukkuetta jotta kehityisimme, mehä kehityimme! ja pelasimme samassa jengissä 2007 lähtien kokoajan. Eikä pääse siitä irti koskaan, paitsi silloi hän pelasi Manhattanissa ja minä jossain toisessa jengissä, sitten mietittiin että voitasko yrittää tosissaa perustaa sellasen 1nick jengin. Okei joo perustettii jengi, nimeltään Baltimore Blades. Baltimore Blades hajosi monesti mun takiani. Kickasin kaikkia ja kutun takaisin (mun tapani). Ja meinattiin päästä liigaan, oli just hyvä 1nick joukkue. Jossa oli pelannut pelaajia nimeltään Admin, Hasek, Anette, Nightrain, Magby ja minä. Ei päästy liigaan ja sitten hajosi taas... Kiitti Magby ku sä pelasit mun kaa aina. <3

Regu aka Pjanoo aka nyk. michu
Tämä nuori herra, joka on tosi kova spämmää msgllä mulle. Joo silloin kun mun joukkueeni, nimeltään IRL joka oli tosi korkealla rankilla. 1600-1700 rank jotai vastaavaa. v.2010 magby otti hänet joukkueeseen, en aluksi tykännyt pelata hänen kanssa. Kickasin hänet, sitten pyysin hänet pelamaan takaisin muutamia pari pelejä. Johan alkoi hyvi rullasi pelejä. Tutustuttiin ja siitä alkoi pelaa mun kanssani aina. Pelaa edelleenki. Mä pelasin hänen kanssa 2010 -> kokoaja yhdessä samassa jengissä (Magby on mukana). Jolla huntattiin 2nickillä , huntattiin hemmetisti. meidän kemia synkkasi. Ja nytkin hän pelaa mun kanssani KuoroPojissa. Me jutellaan, huudellaa ja pelataan yhessä kokoaja, eikä lopu koskaan. Kiitos michu <3

Apetsi
Tosi kivoin ja rennoin mies, mitä mä tiedän. Aika puukäsi pelaa kiekko.tk:tä :D mutta ei haittaa . Hän tsemppaa meitä ja muita aina, ja hän yrittää analysoi meidän peliämme ja arvostelee, sehä on hyvä. Apetsiha joskus silloin kun peelosin niin hän haukku mua joskus aina "blomies" eikä ihmekkää... :D mutta nytku kutsuin hänet takaisin huhtikuussa Kupoon. Onneksi. Hän on kyllä tärkein pelaaja nykyää mulle ja me jutellaa joka päivä ja pelataa joka pvä yhessä. Eikä me huudella toisilleen melkeen koskaan. Meillä on hyvä kemia yhteys, se on hyvä. Kiitos Apetsi <3

joo tää o täs mun tärkeimmät henkilöt.. sori mun hoono suomenkieli..:)

-bnko
Anonymous



Date: 2013-08-09 10:09:22
sevolt
Anonymous



Date: 2013-08-09 11:09:34
Gabr, Kris, Sankari, ettan, Ipa, Wiix, exal, yllepa, valtteri

Gabrin kanssa tuli perustettua joukkue Divine Hockey vuonna 2007. Joukkue on kulkenut monilla eri nimillä aikojen saatossa ja kokoonpano on vaihdellut paljonkin, mutta alkuvuosina ehdottomasti joukkueen tärkeimpiä kulmakiviä oli Gabr. Mahtava ihminen, joka ei kuitenkaan harmikseni pelaa enää. Divinessä päästiin silloiseen WAHL:iin 2009 ja ennen sitä tuli korkattua oma liigaurani THL:ssä. Mahtavia muistoja ja aivan käsittämättömän mahtava äijä.

Ipa näytti minulle tämän pelin ja kehotti alkaa pelaamaan sitä. Opetti myöskin alkeita tästä pelistä, vaikkei hän ollut itsekään kauaa ehtinyt pelata vielä. Pelasi lukuisissa itseni tekemissä jengeissä, joissa yritti opettaa mua pelaamaan. Kai sitten aikojen saatossa on jotakin kehitystä tullu, mene ja tiedä.

Kris ja Sankari pyysivät minua Hornetsiin testille vuonna 2009. Pelasin silloin vielä Divinessä, enkä olisi halunnut lähtä joukkueesta mutta menin silti try-outille. Itselleni ennen kokematonta lyhytsyöttöpeliä, johon en tietenkään try-outin aikana ehtinyt päästä sisälle: sain uuden tilaisuuden. Vakiinnutin paikkani joukkueessa, sekä alkuvuodesta 2010 pääsimmekin pelaamaan OHL:ää. Pistepörssin toinen, pronssimitali ja All-Stars valinta tekivät kaudesta henkilökohtaisesti todella onnistuneen, mutta joukkueessa vallinnut epäaktiivisuus vaati veronsa ja päätettiin yhteisymmärryksessä laittaa pillit pussiin. Myöhemmin haluttiin kokeilla vielä uudestaan, sekä vuonna 2011 haettiin Kiekkoliigan 3. divariin, joista karsintavoittajina nousimme sarjaportaalle. Alkukausi oli todella upeaa peliä, mutta lukuisista eri syistä tatsi ja aktiivisuus haihtui koko joukkueella loppukautta myöten ja päätimme lopettaa liigailun, kun ei enää meinannut aika pelaajilla riittää. Pyrittiin aina mahdollisimman pienellä rosterilla pelaamaan, joka vaatiikin tietyiltä henkilöiltä suhteellisen aktiivista läsnäoloa. Mahtavia äijiä molemmat, joita ilman en todellakaan olisi tässä pisteessä jossa nykyään olen. Hornetsista sai uskomattoman hyvät eväät tämänhetkiseen tilanteeseen.

ettan ja exal bongasivat minut 3. divarista ja sen divarin All-Starsista Getafeen pelaamaan 2. divaria, Alunperin sopimuksena oli alkukaudesta 10 ensimmäistä peliä vopen pelikiellon takia, mutta istuttuani rinkiin hyvin vopen ja Getafen tiet erosivat ja oma tieni joukkueessa jatkui. Joukkueessa pelasin 2 kautta: 2. divarin, 1. divarikarsinnat ja 1. divarin. Runkosarjavoittoja, nousukarsintavoittoja, paskoja juttuja ja mahtavia jätkiä. Liigakaudelle aioin vähentää kiekon pelaamista ja joukkueeseen otettiin sisään peipi, joka ei sitten tunnetun joukkueuskollisuutensa takia osoittautunut kovin hyväksi hankinnaksi. Muutaman kauden ajan ehdin pyöriä eri joukkueissa, mutta lopulta tie päätyi takaisin kotiin josta olen erittäin iloinen. Mahtavia jätkiä, exalin kanssa varsinkin tullut vietettyä lukuisia nauruntäytteisiä hetkiä Skypessä ja Facebookissa paskoine juttuineen.

yllepa ihan vitsillä sanoi että Väiskin mielestä olen kova pelaamaan ja Väiski haluaisi minut Nightmareen kokeilemaan, joten ajattelin että miksi ei? Sinne kokeilemaan, joukkueeseen sisään ja tasaisen epäaktiivisuus sai syyn jatkua. Uskomaton heppu, helvetin kova pelimies ja yksi mukavimmista pelaajista koko kiekossa. Lukuisissa eri 2. nickjoukkueissa pelattu yhdessä, ollaan pelattu Starsilla ja ollaan pelattu Nightmarella. Suuttui minulle, kun kesken kauden päätin vaihtaa maisemaa Nightmaresta Brutal Killersiin suuremman liigavastuun takia BK:n jouduttua pelilliseen ahdinkoon toisen hyökkääjänsä jätettyä joukkueen. Toivottavasti lisää hetkiä tulee eteen vielä jatkossakin.

valtteri oli Sankarin kaveri, jonka kautta tutustuin jätkään itseensä. Sotkamolainen munapää, mutta silti ihan mukava. Yritin valtteria opettaa pelaamaan pyörimällä hänen kanssaan samoissa joukkueissa - menin kakosnickillä hänen joukkueeseensa Amaranthiin, otin valtterin Hornetsiin, mentyäni Nightmareen sain valtterin puhuttua sinnekin sisään harkkapeluriksi, yritin saada valtteria BK:seenkin mutta kekki ei lämmennyt idealle, Starsiin olisi harkkapeluriksi halutessaan päässyt mutta Pirut vei voiton. Mahtava äijä, tullut vietettyä todella paljon hetkiä yhdessä, vaikka nykyään yhteinen toiminta onkin laantunut hieman. Eiköhän saa tarina jatkoa vielä, vai mitä valtsu? ;)

Wiix on listalla viimeinen mutta ei suinkaan vähäisin, ja onhan hän myös isoveljeni. Aloitti kiekon ennen minua ja yritti auttaa alkuun urallani. Pelattiin 2005 lopussa ja 2006 paljoltikin samoissa seuroissa, mutta olin pelillisesti huonompi, joten tiet erkanivat. Miten tilanne onkaan nyt?
Anonymous



Date: 2013-09-16 22:39:40
SIKAKOVA
Archuleta
Voodoo People



Date: 2013-09-18 02:34:53
Jaaha, ketäs sitä itellä oli...

Vuonna 2007 kyllä ehottomasti semmoset Espoon hermannit ku Jimis ja Slogazor, joiden kanssa hakkasin ekat liigapelit FNHLssä Kuivilla Kukilla jääny ehdottomasti mieleen. 2 peliä ehdittiin kylläkin vaan pelata jonka jälkeen liiga taisi kaatua

Vuonna 2008 avasin mIRCini ja menin kanavalle #frostbite, ja iskin privaan viestiä nimimerkille Blizk, joka aika löysästi trylle minut ottikin. Siitä jengiin sisään, ja sai pelata hienojen miesten kanssa kuten Piraatti ja M.Bolan(missä nykysin??). Yksiä hienoimpia aikojani uralla, sillä tiimihenki oli uskomaton ja kaverit erittäin rentoja.

Sama vuosi ja kun Frostbitestä ajoi aika ohi, menin pelaamaan Kuoletuksen riveihin, jossa eräs Jop3lius-nimimerkin omaava peluri oli pelaamassa kakkosnickillään. Kauaa kuoletuksessa en viihtynyt, kun Jope kysyi kiinnostaisko trypaikka Nemesiksessä. No totta kai SHL ja Nemesis kiinnosti, sinne trylle ja jengiin sisään aika nopeastikin. Erittäin iso kiitos edellämainitulle sekä Metropolille joka minut jengiin otti, ja jossa sain pelata jonkin aikaa urallani. Erittäin suuri kiitos myös Caljalle, joka oli myös erittäin letkeä mies ja vieläkin kiekon kaikkien aikojen paras omakuvien sekä logojen tekijä.

Nemesiksen jälkeen olikin melkosta onoffia, tuli käytyä ties kuinka monessa joukkueessa kunnes se oikea löytyi. Vieläkin muistuu mieleen kun 23. joulukuuta 2010 lasse89 kysyi irkissä privassa "haluutko ennenaikasen joululahjan?", ja tällä tarkoitti tryoutin läpäisyä nykyiseen joukkueeseeni, Neal Chauceriin, jossa todennäköisesti pelaan aina siihen saakka kunnes aikani kiekossa on ohi. Uskomattoman hienoihin miehiin tutustuttu täällä, erityismaininnat erityisesti nelikolle Sean, zibbi, Xirean, Ayoso joiden kanssa jaksanut jauhaa melkoisen paljon. Erityisen iso kiitos nelikon kahdelle ensimmäiselle, harmi vain että teitte tempun minkä teitte. Monet kivat väännöt hakattiin ja paskaa tiimillä jauhettiin ja toisillemme vittuiltiin. Silti halu pelata kanssanne vielä ois erittäin iso, vaikka kakkosnickjengin muodossa. Pojat, ei se Seankaan oikeesti niin hölmö ole minkä antaa ymmärtää.
Aino



Date: 2013-09-18 12:33:26
Kyllä tärkeimmäksi taitaa nuo 4vs4-regiporukka !

Isoimmat kiitokset: Josi,Yatzy,Welltech, Kaakkuri, TapTT ja axuz ! <3
Nissinen
PoU



Date: 2013-09-18 14:22:56
Edited: 2013-09-18 14:25:20
Noniin heitetäämpäs oma stoori tähä. Useat henkilöt liittyy omaan joukkueeseeni, kun siellähän suurin osa kiekkourastani on tullut vietettyä.

Kiekko tuli tosiaan aloitettua 2008 keväällä, jolloinka minut tähän peliin tutustutti kaksi hyvää ystävääni, joiden kanssa vieläkin olen päivittäin tekemisissä. Suurin kiitos siis kuuluu patulle ja Kettuselle. Kyseisten ystävieni kanssa perustettiin Hamburg Freezers ja höntsäiltii useita vuosia harjoitusotteluita eri tiimeissä, kunne vuonna 2011 päätettiin sit vihdoin hakea liigaan.

Samana vuonna myös tapasin seuraavat kolme tärkeintä henkilöä kiekkourallani. Heistä muuten jokainen pelaa vieläkin joukkueessamme. Ensimmäinen heistä on k3rbal. En tiiä voiko mukavempaa joukkuekaverii löytää. Päivittäin monet tunnit skypessä rupateltiin, vaikka kiekkoa ei oltais ollenkaa pelattu. Puhuttii melkee mistä vaa ja aina oli hauskaa. Kellään kiekon pelaajalla tuskin tästä hepusta pahaa sanottavaa. Joskus se into kiekkoonki loppuu eikä heppua oo kaheksaa kuukautee näkyny, intti toki painaa päälle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan tämän mahtavan tyypin houkuteltua takaisin pelikentille.

Seuraavana joukkueeseen saatiin mukaan k3rbalin irl-ystävä Spikener, jonka k3rbal houkutteli joukkueeseen. Spiken kanssa käytiin huikeita vääntöjä kiekkokentillä ja otettii välillä isojaki päänahkoja. Ilman tappeluitakaa ei vältytty, mutta niistä päästii aina yli. Viides näistä HF-ikoneista ja tärkeistä henkilöistä kiekkourallani on Artisti. Joukkueemme pitkäaikainen luottopuolustaja, jolla vähän väliä ollut motivaatio-ongelmia. Kuitenkin huikee tyyppi, jolla on huikee huumorintaju.

Sitten mennäänki jo vuoteen 2012. Tällöin sain kuin ihmeenkaupalla värvättyä joukkueeseemme samalta paikkakunnalta olevan Vanilin. Vanil oli yks näistä henkilöistä, joka teki Hamburgista sen mitä se on nyt. Hoki-liiga mestarin ja tunnetun joukkueen kiekkokartalla, jonka myötä joukkueeseemme on saatu tämän myötä paljon huippuluokan pelaajia. Huikee jätkä niin kiekossa, kuin sen ulkopuolella.

Sitten vielä pikaisesti pari tärkeätä henkilöä

tuksu Anto mulle huikean mahdollisuuden päästä pelaa ykkösdivaria huippujengiin, vaikka liigakokemuksia en yhtään omistanutkaan. Tämän reissun myötä kehityin valtavasti. Pelasi myös myöhemmin kiitettävän uran Hamburgin riveissä. Vielä joku päivä se tulee takas!

VilleL Oli mukana nostamassa Hamburgia kiekkokartalle, kun haettiin kiekkoliigaan. Tuskin kellään mitään pahaa sanottavaa tästä mahtavasta ukkelista.

+ Akt, censored, Endras, Narri & Kimpsi

Luultavasti lista kehittyy vuosien vieriessä :)
dope
Neal Chaucer
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-09-19 17:00:05
Edited: 2014-03-22 12:31:20
voi poistaa
Anonymous



Date: 2013-09-22 12:56:09
Pitää kai oma tarina kertoa myös tänne. Kerron tärkeistä äijistä mun urallani vaik oon neki suututtanu moneen kertaan.

Jusaa ja Colts: 2012 pääsin ensimmäisen kerran hyvään joukkueeseen nimeltä Colts, joukkue oli erittäin kokenut ja pääsin ensimmäisen kerran pelaamaan 2.Divaria, se oli unelmien täyttymys. Otin joukkueessa sen askeleen minkä halusin, opin pelaamaan joukkueelle, en ollut pelkkä maalintekijä.

Compi ja Antarktis: Taisi olla alkuvuodesta 2013 vai loppuvuodesta 2012 kun pääsin Antarktiseen testille, olin aivan varma etten läpäisisi testiä mutta niin vain kävi että pääsin joukkueeseen. Pariin kuukauteen mahtui helvetisti harjoituspelejä sekä dominointia Hokisarjan runkosarjassa, mahtava joukkue kaikinpuolin (en laske joninhoa mukaan).


migi ja YOLO: Oli kesäinen päivä kun migi tuli kyselemään YOLO:ON kakkosnikkailemaan, aluksi epäilin että tuliskohan siitä mitään mutta kyllä siitä tuli jotain mahtavaa ja hienoa mikä kesti minun osaltani 2-3 kuukautta.

Migi opetti miten tätä peliä kuuluu pelata joukkueena ja yksilönä, voin rehdisti sanoa että osaan pelata tänäpäivänä ihan mitä pelipaikkaa tahansa. Migi opetti miten puolustetaan ja hyökätään joukkueena.

Ennen YOLO:oon menoa en tiennyt mitään puolustamisesta, osasin vain hyökätä.

Opin myös sen miten tehdään kanssapelaajista parempia: Ei valittamalla vaan antamalla rakentavaa palautetta, valitettavasti YOLO:n johto sortui ensimmäiseen virheeseen loppujen lopuksi.


PS. Vaikka en olekkaa teidän ''tärkeiden'' pelaajien kanssa väleissä niin silti arvostan teidän panosta minun kiekkourallani. Kiitos!
zibbi
PullonEttijät



Date: 2013-09-22 21:08:13
Edited: 2021-10-12 19:10:02
.
Anonymous



Date: 2013-10-05 15:04:22
krog wrote:
Pitää kai oma tarina kertoa myös tänne. Kerron tärkeistä äijistä mun urallani vaik oon neki suututtanu moneen kertaan.

Jusaa ja Colts: 2012 pääsin ensimmäisen kerran hyvään joukkueeseen nimeltä Colts, joukkue oli erittäin kokenut ja pääsin ensimmäisen kerran pelaamaan 2.Divaria, se oli unelmien täyttymys. Otin joukkueessa sen askeleen minkä halusin, opin pelaamaan joukkueelle, en ollut pelkkä maalintekijä.

Compi ja Antarktis: Taisi olla alkuvuodesta 2013 vai loppuvuodesta 2012 kun pääsin Antarktiseen testille, olin aivan varma etten läpäisisi testiä mutta niin vain kävi että pääsin joukkueeseen. Pariin kuukauteen mahtui helvetisti harjoituspelejä sekä dominointia Hokisarjan runkosarjassa, mahtava joukkue kaikinpuolin (en laske joninhoa mukaan).


migi ja YOLO: Oli kesäinen päivä kun migi tuli kyselemään YOLO:ON kakkosnikkailemaan, aluksi epäilin että tuliskohan siitä mitään mutta kyllä siitä tuli jotain mahtavaa ja hienoa mikä kesti minun osaltani 2-3 kuukautta.

Migi opetti miten tätä peliä kuuluu pelata joukkueena ja yksilönä, voin rehdisti sanoa että osaan pelata tänäpäivänä ihan mitä pelipaikkaa tahansa. Migi opetti miten puolustetaan ja hyökätään joukkueena.

Ennen YOLO:oon menoa en tiennyt mitään puolustamisesta, osasin vain hyökätä.

Opin myös sen miten tehdään kanssapelaajista parempia: Ei valittamalla vaan antamalla rakentavaa palautetta, valitettavasti YOLO:n johto sortui ensimmäiseen virheeseen loppujen lopuksi.


PS. Vaikka en olekkaa teidän ''tärkeiden'' pelaajien kanssa väleissä niin silti arvostan teidän panosta minun kiekkourallani. Kiitos!

aika ylimielistä tekstiä ottaen huomioon kuinka paska olet sekä pelaajana että ihmisenä. -MB
Privates



Date: 2013-10-12 13:08:50
Edited: 2013-10-15 16:15:05

Beamin kanssa ensitapaaminen(2011) varmaan kiekon kovimman jengin Miami Heatin kanssa, jonka tähtipelaajat arca,sharb ja minä ovat vallanneet Queenin. Beamin kanssa heitetty hyvää juttua ja mukava puhua nais asioista ja paljon lähetelty kivoja kuvia Whatsupissa. Yhteisiä jengejä minulla ja Beamilla varmaan Miami Heat,Presidents,Tottenham,Marmots+ läppäjengit. Nykyään Beam käy välillä vain perseilemäs kiekossa :(

Sharbin kanssa en muista mistä tavattiin mut oletan että vanhin kiekkokaveri,tai Fire emt. Sharbin kanssa aina oltu kikes, varmaan viidenvuoden paikkeil. Hyvää juttuu ja hyvii pelejä ollut, tähän asti ollaan päästy vasta top-4 (Sharb+priva+Arca kkp). Yhteisii jengejä Miami Heat,Queen,Alamummo, sekä hetkellisiä Marmots,TPS,H11. Liigoja pelattu Sharbin kanssa sliigaa ja 1divaria.

Arcan kanssa tavattiin jossain jengissä en muista nimeä mutta founder oli nordlund. Se kaatu ja mä tein oman jengin lubanin kanssa, Miami Heatin. Arca tuli heti mukaan Medinan kanssa. Pelattiin kovia pelejä aluksi ja pärjättiin kovin, mentiin sliigaa ja kaaduttii koska pelaajil netin kans ongelmii. Sen jälkeen Arcankans ain 2nick Miami Heatil, ja nykyäään Queenis minäkin heidän kanssaan. Arca on jäätävän kova tekee maaleja.

Firen kanssa pelattu lähimmäkseen vaan Ultimate Carnagessa joka perustettiin jo monta vuotta sitten kunnes Fire poisti jengin ja teki uudelleen. UC:n kanssa kdivareissa pyöritty, kunnes joku tuli ja pölli jengin ja kliigas lukee, että ''Geekzone'' olisi pelannut nuo kaudet, eli 2 ja 3 divaria. UC:llakin oli joskus kovia pelejä ja pärjättiin hyvin, mutta nykyään UCn kovimmat on huonoja (paitsi mä en), nämä pelaajat mm. Fire,luban,Auto,Darren,Pivot.

muita tärkeitä on ollut myös eli Cät/Sät,Medina,luban. Ja nykyään Spliff on aika kiva kans
Anonymous



Date: 2013-10-18 09:35:16
Grabovsky ja yhteiset 2.NICK jengit (HC sienitarha, Raahen-kiekko, Teki, Dinamo minsk yms!
MoppaJ jonka 2.nick jengi hc öl
lätty
Juventus



Date: 2013-10-24 05:20:38
Edited: 2014-03-29 01:47:33
Nyt kun tänne eksyin, niin voisin vääntää myös oman tarinan pelkkien nimien sijaan. Ja ehkä jopa hieman päivittää listaa.

O.Jokinen(Aguero), tämä kaveri on ylivoimaisesti tärkein pelaaja meikälle. Myös irl:stä tuttu kaveri on suurin syy siihen miksi edes aloitin kiekon, tai pelaan edelleen. Taisi olla vuosi 2006, kun Agu kertoi tästä pelistä mulle ala-asteen välitunnilla. Siitä asti on kiekkoa tullu lätkittyä ja melkein aina on ollut Agu mukana touhuamassa.

Alkuperäinen Juventuksen porukka: Uskomattomia kavereita, Kekkonen, otukkario, lewadoski, badbull, penski, bastos ja Aguero. Jokaisesta kaverista on huikeat muistot. Kun Juventus perustettiin olimme ilman pakkia ja heitin puolivitsillä, että voin alkaa pelaamaan puolustajan tontilla. Se on ollut tähän mennessä paras vitsini liittyen kiekkoon. Badi ja Agu yrittivät epätoivoisesti opettaa mua avaamaan ja tekemään maaleja, mutta kehitysakeleita ei olla otettu vieläkään. Ja sitten on tämä nykyään hiljaiseloa viettävä lewadoski. Irl:ssä paras kaverini, kiekossa täysi mulkku <3. Ainoa henkilö Agueron ohella joka saa mut suuttumaan kunnolla, kesäyönä taisi ruokaakin lentää näytölle, kun pojat mua ärsytti :D Mutta huikeita jätkiä jokainen, ehkä vielä joskus saadaan sama porukka kasaan.

Wiig: Suurelle yleisölle ehkä hieman tuntemattomampi kaveri, mutta mulle todella tuttu. Regit, jengit, Juventus, paskat jutut ja kaikki muu. Hyvä pelaaja, mukava kaveri ja ennenkaikkea huikeeta peliseuraa!


Oshie74 ja muut Mökkitieläiset: Joukkueessa on tullut oltua tällä nickillä vasta muutama hassu viikko, mutta joskus olen päässyt kakosnickeillä lätkimään harkkaa. Juventuksen jälkeen Oshie otti mut mukaan Mökkitiehen, jossa jokainen pelaaja on huikeeta juttu seuraa. Ilman Oshieta olisin todennäköisestä tällä hetkellä ilman jengiä ja epäaktiivinen.

Anonymous



Date: 2013-10-24 09:53:20
Plymouth Whalers:in äijät <3
Anonymous



Date: 2013-10-24 12:33:18
Edited: 2013-10-24 12:34:06
Privates wrote:



Firen kanssa pelattu lähimmäkseen vaan Ultimate Carnagessa joka perustettiin jo monta vuotta sitten kunnes Fire poisti jengin ja teki uudelleen. UC:n kanssa kdivareissa pyöritty, kunnes joku tuli ja pölli jengin ja kliigas lukee, että ''Geekzone'' olisi pelannut nuo kaudet, eli 2 ja 3 divaria. UC:llakin oli joskus kovia pelejä ja pärjättiin hyvin, mutta nykyään UCn kovimmat on huonoja (paitsi mä en), nämä pelaajat mm. Fire,luban,Auto,Darren,Pivot.

Ai, että mä olen huono vai?!?
Anonymous



Date: 2013-10-25 16:42:13
Menasor, värväsi minut Löylynheittäjiin.

Löylynheittäjien pelaajat 2005 - 2008

bond_91, värväsi minut Kiekon Kaikuun.

bondin lisäksi Bäzgä, Zingis, Entsy, Setti, Mäkikotka, Kozlov, mato44
Lukuisat hienot hetket sekä virtuaalijäällä että varsinkin sen ulkopuolella.
kekki
Brutal Killers



Date: 2014-02-01 02:04:17
insomnia - Pelattiin joskus vuonna 2007 samassa jengissä, ja vihattiin toisia. Inso oli iha vitun rasittava idiootti jota ei jaksanu kuunnella ja olin samanlaine ja molemmil palo kiinni. Sit vuonna 2008 ehdotti et perustetaan jengi. Noh, jengi sitte tehtiin ja inson kans pelattu melko monta peliä yhessä ja hauskaaki on ollu. Edellee pelataa samassa jengissä, tosin inso on penkillä :) Tärkeimpiin kuuluu myös Amismonni, zanza, Sirius, boy, Matu ja shorty.
Capu
Toronto



Date: 2014-02-01 03:18:23
Ylivoimaisesti sambu2. Hänen TAKIAAN aloitin tämän pelin ja kyseinen herramies on opettanut minulle kaikki kiekon salat sekä auttanut minua kehittymään niin pelaajana kuin ihmisenäkin. En olisi tässä ilman sambua. Vaikkei hän vielä tänäkään päivänä huoli minua mihinkään hänen joukkueeseensa, vaikka taidankin olla nykyään parempi. :D (Vastausta odotellessa) Kiitän muuten vielä siitä pemusta, jonka voitin sinulta 1vs1 pm. Nevöfoget. Mutta jatketaan.
Myös koko Himik Voskresenskin alkuperäisposse ansaitsee tunnustusta. Vaikkei sieltä osaakkaan pelata kuin minä ja ehkä sambu, niin silti ollut välillä jopa hauskaakin. E.Pirnes2 muuten varmaan kiekon kummallisin pelaaja. Syy: takana varmaankin 5 kiekkovuotta eikä ole kehittynyt mihinkään suuntaan. Ja Himikin iloisin hetki oli kuin Zawenz lopetti kiekon. AINIIN! Ja JingJang. IRLissäkin hyvä kaveri ollut jo reilut 11 vuotta ja hänen kanssaan tullut pelattua kymmenissä eri joukkueissa yhdessä usean vuoden ajan. Vaikkei hänkään osaa pelata, niin silti minä menin jopa perustamaan joukkueen hänen kanssaan. Enkä kadu. Tässä nyt lyhyesti kello 3 yöllä kirjoitettu mitä sylki suuhun toi. Pahoittelen, jos olen unohtanut joitakin henkilöitä.
Anonymous



Date: 2014-02-12 00:14:01
  kekki

Tää pelaaja rakensi mulle selkärangan ja taistelutahdon. Otti mut pelaa kakkosjenkeihi mukaa ja sitä kautta pääs pelaa kovia harkkamatsei. Opetti, että joka ikinen peli pelataan vittu täysillä ja häviämisen jälkeen jos ei itke tai pure näyttöä nii ei oo antanu kaikkeesa. Iso äiä meikäläisen uralla. #rispect
Anonymous



Date: 2014-02-18 13:06:28
Grabovsky, Moppaj (jomppa)

Joukkueista, HC ÖL (nykenen Dinamo Minsk), Speedy Bros Hockey (koko poppoolle kiitokset), ja monille muille tätä legendaarista 2D peliä pelaaville! <3
Anonymous



Date: 2014-03-05 17:52:36
Haverinen (nyk. Pyatt)
Oshie74
Mökkitie



Date: 2014-03-09 18:36:11
Vrbata17
Anonymous



Date: 2014-03-10 15:41:04
oon oman urani tärkein henkilö
GAYmajava
Phoenix Rising



Date: 2014-03-16 14:14:48
bata-anq ('>')
kaa
Wanhainkodin Munkki



Date: 2014-03-16 14:49:18
Zach <3
Anonymous



Date: 2014-03-23 20:27:17
Edited: 2014-03-23 20:27:37
STM1NAPRO
Pelikone
HautausToimisto



Date: 2014-03-23 21:48:54
En anna kenenkään paistatella loistossani.
Anonymous



Date: 2014-03-26 22:11:34
Delek & Belt
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45059
Pages: 1   2   [3]   4   5