Foorumit

Kiekko urasi tärkeimmät henkilöt?
Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45136
Pages: 1   [2]   3   4   5  
Oly
Teräskiekko



Date: 2013-03-25 21:58:12
Oon omien polkujeni kulkija. Itse tieni huipulle raivannut, apua pyydetty veret vuodettu kukaan ei kuullut kutsuani mun. Lopulta hedelmät yksin syön.
Anonymous



Date: 2013-03-25 22:38:50
Onhan noita monia mutta ensimmäisenä mieleen tulee Enzio. Enzion avulla pääsin sen alkuneppailun jälkeen pelistä jyvälle ja hän onkin varmaan suurin vaikuttaja mun urallani. Sitte voisin lisätä listaan myös Pihusanin sekä PolarBearin, varmaan ensimmäisessä "kunnon" joukkueessani tuli pelattua kyseisten herrojen kanssa. Kyseisiä aikoja lämmöllä muistaen!
Anonymous



Date: 2013-03-28 13:06:24
chiki, Dante, Maurice
Anonymous



Date: 2013-03-28 22:38:21
Training (reg) 4vs4 #2 @2006-2007 <3
Anonymous



Date: 2013-04-11 23:13:16
Niitä on kyllä sen verran, että en ala listaamaan, mutta sanotaanko että kaikista tärkeimmät on Grant, olzi ja yks mun "IRL" kaveri, joka ei kyllä enään taida pelata.
Juuzo
Kuolevat Ritarit



Date: 2013-04-11 23:28:41
Tamaloser, Kiho, Vesa, Lennart, Khana ja onhan niitä monia muitakin.
Archuleta
Voodoo People



Date: 2013-04-12 02:58:40
hattu tempun (2+1) tehnyt Zilizyksi (en muista miten kirjotetaan)
Anonymous



Date: 2013-04-25 03:59:59
Innocent aikoinaan houkutteli pelaamaan tätä perkeleen 2d-peliä, paluuta menneeseen ei enää ole. Taisipa opettaa miten pitää b-pisteeltä vetää (en osaa vieläkään) ja pakotti aikoinaan Syndicatessa pakittamaan(!). Syndicaten lisäksi kaveritiimejä kylän porukalla

Taikis, mitäpä tähän nyt sanois. Niitä LAN-, 1v1-, kaljanjuonti-, paskanjauhanta ja ynnä muita tunteja ei voi ees laskea mitä oon tämän kaverin parissa viettäny. Pitkään tunnettu, kiekossa aina se tutkapari. Monissa tiimeissä pelattu myös yhdessä, joskus tosissaan ja joskus vähemmän tosissaan. Koittanu/koittaa opettaa minulle wristiä (hyi vittu) ja nauranut monta kertaa kun en ole läpäristä tehnyt.

On toki muitakin, nämä vaan päällimmäisenä. Love you all
Anonymous



Date: 2013-04-25 14:55:56
Selänne10/Zok/Doctor.B opettivat minulle aikoinaan kikkoja vetoja sun muuta tarpeellista
Anonymous



Date: 2013-04-29 20:28:35
Minun tärkein kiekko ihminen on minun vasen käsi koska se aina antaa minulle hyvää tyydytystä iltaisin että , jaksan pelata kiekkoa innokkaasti
Anonymous



Date: 2013-05-19 02:21:27
minä
Anonymous



Date: 2013-05-28 16:04:30
Desi
Rony



Date: 2013-05-29 01:35:38
Edited: 2013-05-29 01:37:22
Firefly <3 Lisättäköön myös nyk. Kameli jonka ansiosta(takia) jäin koukkuun tähän tikku-ukko-peliin.
Anonymous



Date: 2013-06-26 16:35:05
Aito!
Pelikone
HautausToimisto



Date: 2013-06-26 17:09:06
ripalus
Anonymous



Date: 2013-06-27 19:09:29
Aguero
Anonymous



Date: 2013-07-06 09:29:08
Iina, nykyään betashape, jos enää sekään... Opetti jalkakynän ja kaikkea muutakin tarpeellista kiekossa. Griwio, opetti vitoskikan, ja oli hyvä ystäväni. Depi, kannusti minua etenemään kiekkourallani. Ja he kun niin kannustivat minua, ja nyt he ovat poissa(paitsi gri, joka on online kytin harvoin, kerran kuukaudessa..?).
Anonymous



Date: 2013-07-06 10:12:05
Wasyl,Kameli,Dasu,-Crosbu-
Torspo
Thicc Love



Date: 2013-08-05 01:51:53
Edited: 2018-05-27 01:49:49
Rony wrote:
Firefly <3
Alfonso
HC Tylykone



Date: 2013-08-05 02:26:53
Palmu - tärkein yksittäinen henkilö ja erittäin hieno mies. Kahdeksan (?) vuotta ollaan pidetty tauoista huolimatta yhteyttä ja nykyään jälleen pelataan aktiivisesti samassa joukkueessa. Tämän Vammalan kovimman panomiehen ja kehonrakentajan kanssa olisin kasvotustenkin tekemisissä viikoittain, jopa päivittäin mikäli välimatka ei olisi satoja kilometrejä.

Yuizy - otti aikoinaan Kiekko-Hobiitteihin pelaamaan ja antoi mahdollisuuden tulikasteeseen siinä suurimmassa ja kovimmassa: Kiekkoliigassa. Tuolla tiellä ja tuossa hienoakin hienommassa porukassa vierähti useampi vuosi.

Hauer - Yksi parhaista pelaajista jonka kanssa olen saanut yhdeksänvuotisen kiekkoilun aikana kunnian pelata. Vuonna 2008 pari kautta kestänyt dominointi HautausmaaTarkastajissa oli pelillisesti kiekkourani parasta aikaa.

Lisäksi lukemattomat muut pelikaverit Kiekko-Hobiiteista, HC Tylykoneesta, HautausmaaTarkastajista ja HPK:sta. Kuitenkin kolme tärkeintä lyhyine perusteluineen riittäköön.
Anonymous



Date: 2013-08-05 02:55:09
Edited: 2013-08-05 02:56:17
Monta kertaa olen tätä ketjua vilkuillut ja pohtinut samalla oman kiekkourani tärkeimpiä henkilöitä. Nyt viimein sain suljettua vähemmän tärkeät ihmiset pois ja otin viisi tärkeintä henkilöä mukaan listalleni, toki hienoine perusteluineen.

Jomppa (nyk. MoppaJ) - suostui ottamaan silloiseen puukäsistä koottuun Hollowiin, joka väänti erästä pienempää, mutta legendaarista liigaa eli WAHL:ia. Näin jälkeenpäin on hauska pohtia, kun he pitivät minua tuolloin tähtistatuksen pelaajana, mutta yhden nörtteilykesän jälkeen kaverit suunnistivat Kiekkoliigan divareihin, ponnahtivat kunnon kukoistukseen ja tulokaskaudella liigasta kultaa. Tiemme erosivat, mutta unohtumattomat muistot elävät vieläkin ajatuksissa, sillä sain kunnian kuulla sen huudon määrän, kun mestaruus ratkesi. Yksi parhaista joukkueista missä olen ikinä pelannut.

kekki - varmaan satoja kertoja olin Brutal Killerseihin hakenut ja viime kaudella he tarvitsivat stunttia hyökkääjäpulan vuoksi runkosarjaan. Ihan oikeasti, rennoin äijä ja rennoin joukkue. En ole ikinä kokenut missään samankaltaista joukkuehenkeä ja pystyin olla lyhyenkin visiitin ajan osa sitä. Kausi päättyi lopelta pettymykseen finaaleissa, mutta that's another story.

ettan - erääseen aikaan paras hyökkääjä, jonka kanssa olen pelannut. Värväsi minut nostamaan Getafea (Stars) huipulle ja no, siellä tulikin vietettyä sitten aikaa ja käytettyä sekä nollattua monta eri nimimerkkiä. Viime kesänä jotain vihdoinkin saavutin Getafessa, KiekkoCupin hopeaa. Mutta yhteispeli jotain aivan maagista.

xiit - halusin kaverin jengiin ja vuoden yrityksen jälkeen onnistuin siinä. Ja siitä se sitten lähti. Pari vuotta pyöritty samoissa joukkueissa ja tälläkin hetkellä samassa joukkueessa vaikutetaan. Rento kaveri, monta tuntia jauhettu paskaa niin Skypessä kuin Facebookissa ja vielä enemmän tunteja nautittu toistemme peliseurasta. Näyttää punaista valoa naisille, juttelee mielummin mun kanssa. Kertoo oleellisen.

liha - viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä. Tällä hetkellä paras hyökkääjä, jonka kanssa voin pelata. Täydennämme toisemme, huudetaan ja vihataan, nauretaan ja rakastetaan toisiamme. Ihan älytön äijä, paras äijä. Ei pysty edes sanoilla kuvaamaan.
Anonymous



Date: 2013-08-05 09:48:16
Edited: 2013-08-05 09:48:32
TomDraper(Tebilix)

Huomasi minussa potenttiaalia,kun pelasimme regissä samalla puolella. Värväsi mut pakiks,mutta ei mennyt kauaakaan, kun ylenin joukkueen rankkingeissa masteriksi ja Tapparan varatoimitusjohtajaksi asti(sekä höökiksi ;) ) .
Vein myös Tebilixin kanssa Tapparan HHL-liigan ensimäiselle kaudelle ja pelit menivät ihan hyvin.


http://www.youtube.com/watch?v=hMG4RVeDnHk Tebilixin elokuva, missä itsekkin heitän muutaman häkin,jos joku ei ole viellä nähnyt niin tosta voi katsoa!

Tappuramaisin terveisin ja Tebilixin muistoa kunnioittaen: Roi
Anonymous



Date: 2013-08-05 12:06:11
Apri (Asiallinen passaileva höök)
Anonymous



Date: 2013-08-05 13:15:37
rwu, siis rwu ilman kasii
Anonymous



Date: 2013-08-05 14:33:59
Ei kukaan, mutta toivottavasti vielä joku...
Anonymous



Date: 2013-08-05 16:28:58
Kauna, Kutri, Elekrep, Vilzu, Kovalev, ja Kiipperi.
Anonymous



Date: 2013-08-05 17:57:58
Edited: 2013-08-06 10:49:26
Kaksi kolmesta nimimerkistä jotka mainitsen, tunnen oikeasta elämästä ihan lapsuuden ajoilta asti. Joulukuussa 2004 tuli aloitettua kiekkoura, kun syöttöhai, Maaliseppojen perustaja, tuli kylään ja hän siinä sitten tekaisi minulle nickin ja opetti muutamat perusjutut. Vielä saman kuun aikana liityin ensimmäiseen joukkueeseeni, jonka eräs toinen kaverini oli perustanut. Kolmesta neljään kuukauteen tuli tahkottua 3vs3-pelejä, kunnes syöttöhain kanssa yhteistuumin perustimme Maalisepot.

Maalisepoissa tuli lätkittyä kikeä reilu vuosi, kunnes pääsin try-outille ykkösdivarijoukkueeseen kaverini osama_jr:n suosituksesta. Seuraavat kaksi kautta pelattiin sitten divaria joukkueessa Rowdyruff Boys.

Parin divarikauden jälkeen oli kova hinku päästä karsimaan kakkosdivariin vanhalla kunnon kaveriporukkatiimillä. Yritys kaatui kuitenkin aktiivisuuden puutteeseen karsintojen alla. Rowdyruff Boysseissa samaan aikaan pelannut Clymer oli itsekin vaihtanut maisemaa ja perustanut oman joukkueensa - paanit. Clymer pyysi itseäni mukaan paaneihin eikä ollut mitään syytä kieltäytyä. Tässä tiimissä pelasimme ehkä hienointa kiekkoa, mitä muistan nähneeni oman kiekkourani aikana. Syöttelypeli oli maagista, kun jokainen kenttäpelaaja rekisteröi itsellensä lähemmäs sata syöttöä ottelua kohti. Tuolloin vielä vaikutti varmalta, että tässä tiimissä tulee vielä joku päivä kliigan mestaruus otettua, kun oli vaikeaa löytää edes kiekkoliigajoukkueista samalle tasolle yltävää vastusta.

Totuus oli kuitenkin toinen, kun kuukausien tai ehkä jopa yli vuoden jauhamisen jälkeen pelitaso ei joukkueella säilynyt. Selvitimme kuitenkin tiemme läpi kakkosdivarikarsinnoista, jonka jälkeen ilmoitin lopettavani kiekko.tk-urani. Lopetus ei selvästikään ollut lopullinen, koska muutaman vuoden jälkeen täällä taas ollaan. Saappaat nähä onko Jupsan kiekkouran toinen kappale vielä kirjoittamatta.

Kiitokset kikeurani tärkeimmille henkilöille: syöttöhai, osama_jr, Clymer
Pentti
Derby Overload



Date: 2013-08-05 18:03:27
levite
Oshie74
Mökkitie



Date: 2013-08-05 22:06:14
Edited: 2013-08-06 05:48:31
Vrbata17
Samsonov
Muita maininnan arvoisia: Elegance, cobbabob, Yazmat, + Mökkitien jätkät.
Oshie74
Mökkitie



Date: 2013-08-06 05:47:31
Samsonov ja Vrbata17
Muita maininnan arvoisia: Elegance, cobbabob, Yazmat, + Mökkitien jätkät.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2013-02-06 14:07:33 Read times: 45136
Pages: 1   [2]   3   4   5