Foorumit

mobile.kiekko.tk
Created by: Uncle Created on: 2012-12-30 12:34:28 Read times: 27641
Pages: [1]   2  
Uncle
Wanhainkodin Munkki
+1


Date: 2012-12-30 12:34:28
Edited: 2012-12-30 14:42:54
Hei! Olen kiekkokäyttäjä joka reissaa paljon esim. Junissa yms. Matkoilla ja täten selaa puhelimella paljon internetiä. Uudistukseni on seuraavanlainen.

          mobiili kiekko.tk. Kiekko platformi, joka toimii puhelimen avulla. Esim. ladattava mobile application. .jar tai .jad päätteinen formaatti. Tiivistetty ja kevyt versio, jossa ei voi pelata (ilman hiirtä mahdoton?!, mutta jossa voisi jutella, värvätä ja tutustua kiekko.tk:n käyttäjiin reaaliaikaisesti, ja, jossa voisi mahdollisesti spectata pelejä puhelimen välityksellä sekä seurata tilastoja ja friend messaget jne. Toimisi. Softa perustuisi lähinnä informoimiseen ja speccaamiseen. Ainakin luulis kiinnostavan meitä kiekkoaddicteja.

          Ohjelman voisi ladata kiekon sivuilta esim. Osoitteesta: m.kiekko.tk/download. Olisi toivottavaa, että kyseinen sovellus tehtäisiin tukemaan hieman vanhempia puheliminmalleja, joita valtaosalla käyttäjistä on taskunpohjalla. Oma puhelimeni on Nokia 2730-c. Uusimmissa symbian pohjaisissa älypuhelimissa .exe päätteinen java saattaa toimia jo entuudestaan. Valitettavasti tämä ei kaikilla, esim. minun kohdallani pelitä.

          Sovellus tulisi olla ilmainen tai maksaa esim. 1pm. Ainakaan minua muodollinen latausmaksu ei haittaisi. Kertokaa risut ja ruusut foorumille. Muistakaa, että mitä enemmän uudistusehdotukseni saa tukea sitä todennäköisemmin se otetaan harkintaan.

          Ps. "mee kotiis ja osta tietokone" tyyliset tietoiskut voi jättää kommentoimatta. Jokaiselle meistä voi tulla aika kun on vaikka päiväristeilyllä laivalla ja haluais kävästä kiekossa. Tämä uudistus on omiaan tuollasia tapauksia varten. Eli; moninaisempi mitä ensi alkuun kuvittelisi!
Anonymous



Date: 2013-01-04 17:47:03
Edited: 2013-01-04 18:11:06
Itse olen tätä samaa joskus miettinyt, mutta en ole omaa sanaista arkkuani uskaltanut avata. Olen kuitenkin sinun puolella, tästä olisi ehdottomasti hyötyä. Ohjelmalla pystyisi katsomaan esimerkiksi pelaajien tilastoja, lukemaan foorumia; käyttämään kiekkoa normaalisti lukuunottamatta pelaamaan kyseistä peliä.

Olen kuitenkin hieman eri mieltä siitä, mille alustalle sovellus pitäisi tehdä. Oma näkemys on se, että suurimman ihmisryhmän kiinnostuksen peli saisi Google Play-, Xbox Store sekä Apple Store kaupoissa. Tämän avulla peliä pystyttäisiin myös mainostamaan, tuoden lisää pelaajia kiekkoon.

Myöskään itse en tälle kyseiselle ohjelmalle suosittelisi laittamaan hintaa, sillä jos jokin asia on aivan välttämätön tehdä, voi sen tehdä normaalilla kiekon sivustolla.

Tästä ohjelmasta olisi kuitenkin loppujenlopuksi omasta mielestäni erittäin paljon hyötyä; kannatetaan.
Vopat



Date: 2013-01-04 18:09:25
Edited: 2013-01-04 18:43:32
Tämähän on hyvä ajatus. Itsekkin käyn kiekossa säännöllisesti silloinkin, kun tietokoneelle ei pääse. Unelma olisi jos joukkueen pelejä voisi spectata ja värvejä pitää, vaikka olisikin reissussa tai vaikka mummolassa, jossa ei ole toimivaa konetta.

Ohjelma luultavasti löytäisi ihmisten suosion paremmin Xbox store:sta tai Google-play:stä ilmaisena.

Eikstoi Samsung tai joku muu julkassu sen puhelin telakan, johon voi pistää hiiren kiinni ja siten pelata myös kännykällä kiekkoa hiiren kanssa?

OMA MIELIPIDE!

EHDOTTOMASTI kannatetaan.
Anonymous



Date: 2013-01-04 18:24:01
Edited: 2013-01-04 18:24:34
Vopat wrote:
Minun mielestäni apple store ja google-play palvelu ei ole paras vaihtoehto.
Olen enemmän Uncle:n kanssa samaa mieltä siitä, että sen voisi ladata kiekon omalta lataussivulta ja tehdä siitä vanhemmille ja uudemmille puhelimille eri versiot. Latausmaksua ei minun mielestäni pitäisi olla, sillä se vähentäisi luultavasti vähentäisi kyseisen ohjelman latauskertoja. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että ohjelma olisi ainoastaan vip:eille.
Muokkasin tekstiini tuon Xboxin Storen. Itse en kuitenkaan usko, että Nokian store olisi tulevaisuutta katsoen järkevä raktaisu. Nokian puhelimet ovat siirtymässä kaikki vähitellen pois kohti Windows pohjaista ratkaisua.
Vopat



Date: 2013-01-04 18:34:18
Edited: 2013-01-04 18:45:28
fobba wrote:
Vopat wrote:
Minun mielestäni apple store ja google-play palvelu ei ole paras vaihtoehto.
Olen enemmän Uncle:n kanssa samaa mieltä siitä, että sen voisi ladata kiekon omalta lataussivulta ja tehdä siitä vanhemmille ja uudemmille puhelimille eri versiot. Latausmaksua ei minun mielestäni pitäisi olla, sillä se vähentäisi luultavasti vähentäisi kyseisen ohjelman latauskertoja. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että ohjelma olisi ainoastaan vip:eille.
Muokkasin tekstiini tuon Xboxin Storen. Itse en kuitenkaan usko, että Nokian store olisi tulevaisuutta katsoen järkevä raktaisu. Nokian puhelimet ovat siirtymässä kaikki vähitellen pois kohti Windows pohjaista ratkaisua.

Jooh olen itekkin sitä mieltä, mutta jos jotkut käyttää vielä niitä vanhoja puhelimia, niin voisihan siitä tehdä erillisen vähän yksinkertaistetumman version kyseisille puhelimille, vaikka kiekko.tk sivulle tehtyyn kohtaa Downloads? Mutta minunkin mielestäni "pääversio" pitäisi kuitenkin pistää Xbox storeen tai Google-play:hin mieluummin molempiin.
Anonymous



Date: 2013-01-05 19:58:57
Hyvä idea 5/5 toteutukseen
Anonymous



Date: 2013-01-05 20:14:11
Vopat wrote:
fobba wrote:
Vopat wrote:
Minun mielestäni apple store ja google-play palvelu ei ole paras vaihtoehto.
Olen enemmän Uncle:n kanssa samaa mieltä siitä, että sen voisi ladata kiekon omalta lataussivulta ja tehdä siitä vanhemmille ja uudemmille puhelimille eri versiot. Latausmaksua ei minun mielestäni pitäisi olla, sillä se vähentäisi luultavasti vähentäisi kyseisen ohjelman latauskertoja. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että ohjelma olisi ainoastaan vip:eille.
Muokkasin tekstiini tuon Xboxin Storen. Itse en kuitenkaan usko, että Nokian store olisi tulevaisuutta katsoen järkevä raktaisu. Nokian puhelimet ovat siirtymässä kaikki vähitellen pois kohti Windows pohjaista ratkaisua.

Jooh olen itekkin sitä mieltä, mutta jos jotkut käyttää vielä niitä vanhoja puhelimia, niin voisihan siitä tehdä erillisen vähän yksinkertaistetumman version kyseisille puhelimille, vaikka kiekko.tk sivulle tehtyyn kohtaa Downloads? Mutta minunkin mielestäni "pääversio" pitäisi kuitenkin pistää Xbox storeen tai Google-play:hin mieluummin molempiin.

Hyvä idea
Anonymous



Date: 2013-01-05 22:32:53
Loistava idea!
Anonymous



Date: 2013-01-05 23:24:51
todella hyvä idea risteilyllähän meikäläiselle lävähtääkin mieleen et pitäs kiekos käydä :D jeehen...
lehmu
lupulehmän tila



Date: 2013-01-06 12:04:11
no kerrankin olis toteuttamisen arvoinen idea. ja toisi kiekkoon myös varmaan uusia pelaajia tätä myötä jos peli olisi ladattavissa esim. google playsta.
Larde
Kuolevat Ritarit



Date: 2013-01-06 14:55:14
kuningas idea! eikun jouko tai mikko vääntämään tätä ideaa niin ei tämä peli jäisi unholaan kun uusia pelaajia tulvisi kuten tällä hetkellä ei ole
Anonymous



Date: 2013-01-06 17:27:55
Larde wrote:
kuningas idea! eikun jouko tai mikko vääntämään tätä ideaa niin ei tämä peli jäisi unholaan kun uusia pelaajia tulvisi kuten tällä hetkellä ei ole
Voisihan tämän ohjelman laittaa jonkun muun henkilön tehtäväksi, kuitenkin joukon luvalla sekä avustuksella.
Anonymous



Date: 2013-01-08 15:04:24
Edited: 2013-01-08 15:04:52
aivan jumanperkeleen hieno idea!

E: mixei Joonan oo vielä kommentoinu tähän topiciin mitään?
Anonymous



Date: 2013-01-08 19:27:38
Edited: 2013-01-08 19:28:15
ihan kiva ois jos tämmönen tulis

-iitu- wrote:
  mixei Joonan oo vielä kommentoinu tähän topiciin mitään?

koska sitä nakertaa täböö kun höndellä ei ole vieläkään oikeutta kirjoittaa foorumille
Anonymous



Date: 2013-01-09 09:04:08
Hyvä idea kannatan !
Anonymous



Date: 2013-01-09 20:02:46
5/5
Anonymous



Date: 2013-01-09 21:58:03
Kutri wrote:
ihan kiva ois jos tämmönen tulis

-iitu- wrote:
  mixei Joonan oo vielä kommentoinu tähän topiciin mitään?

koska sitä nakertaa täböö kun höndellä ei ole vieläkään oikeutta kirjoittaa foorumille


miksi hönde menetti oikeutensa?
Anonymous
-2


Date: 2013-01-10 20:55:30
kiinnostus bump
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-01-17 17:06:21
Vitun nörtti hanki elämä
Anonymous



Date: 2013-01-23 11:51:10
Hyvä idea ja kuten aiemmin mainittu, toisi varmasti lisää näkyvyyttä kiekolle. Kannatetaan.
peliveli
For the Win



Date: 2013-01-23 13:18:07
Edited: 2013-01-23 13:22:56
Tarkottaako pojat nyt Microsoftin Marketplacea tällä xbox storella? Vai meinasitteko xboxilla spectata pelejänne?
meuhka



Date: 2013-01-24 12:41:22
Vaatisi javan, ja monessako puhelimessa jo se on?
Ei omassani ainakaan (Samsung XCover)
  Muuten loistava idea!
Anonymous



Date: 2013-01-24 20:49:36
Faija.K wrote:
Vaatisi javan, ja monessako puhelimessa jo se on?
Ei omassani ainakaan (Samsung XCover)
  Muuten loistava idea!
Miten Samsungin Google Play kaupasta ladattava ohjelma vaatisi javan?
meuhka



Date: 2013-01-30 19:53:59
fobba wrote:
Miten Samsungin Google Play kaupasta ladattava ohjelma vaatisi javan?


Kiekko.tk vaati javan, jos et ole huomannut?
Ellei kiekkoa koodata flashiksi yms.
Anonymous



Date: 2013-02-01 23:37:59
Faija.K wrote:
fobba wrote:
Miten Samsungin Google Play kaupasta ladattava ohjelma vaatisi javan?


Kiekko.tk vaati javan, jos et ole huomannut?
Ellei kiekkoa koodata flashiksi yms.
Eikö mobiilisivuston tarkoituksena ollut vain lukea esimerkiksi foorumia, eikä pelata?
mutru
Caballeros



Date: 2013-02-20 20:19:22
fobba wrote:
Faija.K wrote:
fobba wrote:
Miten Samsungin Google Play kaupasta ladattava ohjelma vaatisi javan?


Kiekko.tk vaati javan, jos et ole huomannut?
Ellei kiekkoa koodata flashiksi yms.
Eikö mobiilisivuston tarkoituksena ollut vain lukea esimerkiksi foorumia, eikä pelata?


Aloittajan mukaan ideana taisi olla myös pelien speccaus.
Anonymous



Date: 2013-02-23 14:30:03
Edited: 2021-01-11 16:58:06
.
Anonymous



Date: 2013-02-24 17:21:39
Pumis wrote:
miksi hönde menetti oikeutensa?

hönde on foorumeiden jarkko ruutu, kaikkien silmätikku
Anonymous



Date: 2013-03-18 04:37:03
Tosiaan, olis unelmaa päästä spectaamaan puhelimen kautta pelejä, itse omistan tuon alkuperäisen iPhone 4:n, joten eikun appstoreen Jouko!
Anonymous



Date: 2014-02-13 21:19:42
Samaa mieltä !
Mainos

Created by: Uncle Created on: 2012-12-30 12:34:28 Read times: 27641
Pages: [1]   2