Foorumit

Onko noloa tehdä liikaa maaleja?
Created by: Oly Created on: 2012-12-04 18:28:51 Read times: 3374
Oly
Teräskiekko



Date: 2012-12-04 18:28:51
Edited: 2012-12-06 00:07:31
Mielenkiintoinen kysymys otti silmään salibandyn MM-kisojen yhteydestä, kun Ruotsi voitti Unkarin 33-2. Keskustelua herättikin: Onko noloa jos tekee liikaa maaleja?

Mitä mieltä olette yleisesti urheilussa, ja ennen kaikkea tääl kiekos? Onko kohtuullista kunnioittaa vastustajaa ja ''höntsäillä'' vai onko liika maalien teko nöyryyttämistä, häpäisyä, jos vastustajalla ei vielä pelitaito riitä? Itse olen törmännyt mm. 1vs1 peleissä (liiga, turnaukset tms) tähän. Entä kun kyseessä onkin sarja jossa maalierot saattavat ratkaista paljon? (Jatkoonpääsy, paras maalintekijä tms) Oma mielipide on, että saa tehdä niin paljon kuin pystyy, silloin näkyy totuus.

Eli saako nöyryyyytttäää??? :D
Kale
Siat



Date: 2012-12-04 18:39:59
nolointa on tehdä oma maali siinä vaiheessa, kun oma joukkue johtaa 8-0.

mutta ontopic: liika maalien mättäminen selvästi huonomman verkkoon on myös noloa, ainakin jos esimerkiksi tuossakin tapauksessa peluuttaa esim. 20-0 tilanteessa ykköskenttää, on se noloa.
Pesonen
Butterfly United



Date: 2012-12-04 19:02:23
Kale wrote:
nolointa on tehdä oma maali siinä vaiheessa, kun oma joukkue johtaa 8-0.

Anonymous



Date: 2012-12-04 20:35:45
Ei
Anonymous



Date: 2012-12-04 20:40:29
Kyllä on noloa.. kerrankin yksi kerta peli oli 3-0 niin vastustoja tekee neljäs:nnen maalin.
Anonymous



Date: 2012-12-04 22:04:16
tärkeintä ei ole voitto, vaan nöyryyttävä voitto
Peris
Real Madrid CF



Date: 2012-12-06 15:50:45
ai voiks tehä likasia maaleja miten?
Anonymous



Date: 2012-12-06 15:54:34
Oly wrote:
Mielenkiintoinen kysymys otti silmään salibandyn MM-kisojen yhteydestä, kun Ruotsi voitti Unkarin 33-2. Keskustelua herättikin: Onko noloa jos tekee liikaa maaleja?

Mitä mieltä olette yleisesti urheilussa, ja ennen kaikkea tääl kiekos? Onko kohtuullista kunnioittaa vastustajaa ja ''höntsäillä'' vai onko liika maalien teko nöyryyttämistä, häpäisyä, jos vastustajalla ei vielä pelitaito riitä? Itse olen törmännyt mm. 1vs1 peleissä (liiga, turnaukset tms) tähän. Entä kun kyseessä onkin sarja jossa maalierot saattavat ratkaista paljon? (Jatkoonpääsy, paras maalintekijä tms) Oma mielipide on, että saa tehdä niin paljon kuin pystyy, silloin näkyy totuus.

Eli saako nöyryyyytttäää??? :D


Minusta se ei ole vastustajan kunnioittamista jos höntsäillään eikä pelata kunnolla.
Anonymous



Date: 2012-12-09 18:25:45
Edited: 2012-12-09 18:27:17
Oly wrote:
Mielenkiintoinen kysymys otti silmään salibandyn MM-kisojen yhteydestä, kun Ruotsi voitti Unkarin 33-2. Keskustelua herättikin: Onko noloa jos tekee liikaa maaleja?

Mitä mieltä olette yleisesti urheilussa, ja ennen kaikkea tääl kiekos? Onko kohtuullista kunnioittaa vastustajaa ja ''höntsäillä'' vai onko liika maalien teko nöyryyttämistä, häpäisyä, jos vastustajalla ei vielä pelitaito riitä? Itse olen törmännyt mm. 1vs1 peleissä (liiga, turnaukset tms) tähän. Entä kun kyseessä onkin sarja jossa maalierot saattavat ratkaista paljon? (Jatkoonpääsy, paras maalintekijä tms) Oma mielipide on, että saa tehdä niin paljon kuin pystyy, silloin näkyy totuus.

Eli saako nöyryyyytttäää??? :D


  Tuota noin, itsehän en semmone maalihana ole, mutta jos pari häkkiä teen nii katse on yleensä siellä alhaalla, rupee punastuttamaan ku onnistun.
  stigi on sitten iha päinvastane tapaus. Kädet on aina ilmas ja huuto kaikuu Hr centeris, aina kun kiekko on häkis. Joukkueita kaatuu, pelaajia irtisanotaa, joidenki ura on myös tylysti päättynyt. Toiset tykkää maalinteosta eikä nöyristele vaik lukemat olisi minkälaiset, mutta nii täähän on vaa nettipeli. Jos hermot menee tappion tullen, nii suosittelen iha rohkeesti käymää lääkärissä tarkistuttamas pään:D
Anonymous



Date: 2012-12-10 20:21:22
on
Anonymous



Date: 2013-01-09 07:49:36
mielummin häviin pelin 10-0 ku pelaan vastustajia vastaan joiden tiiän olevan parempia mut höntsäilee ja pelleilee mua vastaan ja voittaa pelin just ja just sen 1-0, eli saa tehä
Anonymous



Date: 2013-01-09 10:08:21
Joonan wrote:
tärkeintä ei ole voitto, vaan nöyryyttävä voitto

tai murskavoitto
Anonymous



Date: 2013-01-09 13:43:24
eipä oo tullu tällästä ongelmaa etee :D
Anonymous



Date: 2013-07-18 00:28:10
Ei ole. Sillä muuten oikea tasoero ei näkyisi.
Anonymous



Date: 2013-07-18 10:40:32
Ei
Anonymous



Date: 2013-07-18 12:48:18
saa tottakai
Renthal



Date: 2013-07-25 10:56:31
Oly wrote:
Mielenkiintoinen kysymys otti silmään salibandyn MM-kisojen yhteydestä, kun Ruotsi voitti Unkarin 33-2. Keskustelua herättikin: Onko noloa jos tekee liikaa maaleja?

Mitä mieltä olette yleisesti urheilussa, ja ennen kaikkea tääl kiekos? Onko kohtuullista kunnioittaa vastustajaa ja ''höntsäillä'' vai onko liika maalien teko nöyryyttämistä, häpäisyä, jos vastustajalla ei vielä pelitaito riitä? Itse olen törmännyt mm. 1vs1 peleissä (liiga, turnaukset tms) tähän. Entä kun kyseessä onkin sarja jossa maalierot saattavat ratkaista paljon? (Jatkoonpääsy, paras maalintekijä tms) Oma mielipide on, että saa tehdä niin paljon kuin pystyy, silloin näkyy totuus.

Eli saako nöyryyyytttäää??? :D


no jos kakka maistuu
Anonymous



Date: 2013-07-25 11:22:35
Kyllä omasta mielestä maaleja saa tehdä, mutta esimerkiksi ylimieliset huutelut muunmuassa vastapuolen pelaajien tasoon liittyen ovat mielestäni noloa. Mutta 10-0 voitto ei mielestäni ole noloa.
Anonymous



Date: 2013-07-25 11:22:35
Kyllä omasta mielestä maaleja saa tehdä, mutta esimerkiksi ylimieliset huutelut muunmuassa vastapuolen pelaajien tasoon liittyen ovat mielestäni noloa. Mutta 10-0 voitto ei mielestäni ole noloa.
Anonymous



Date: 2013-08-05 20:27:56
Oly wrote:
Mielenkiintoinen kysymys otti silmään salibandyn MM-kisojen yhteydestä, kun Ruotsi voitti Unkarin 33-2. Keskustelua herättikin: Onko noloa jos tekee liikaa maaleja?

Mitä mieltä olette yleisesti urheilussa, ja ennen kaikkea tääl kiekos? Onko kohtuullista kunnioittaa vastustajaa ja ''höntsäillä'' vai onko liika maalien teko nöyryyttämistä, häpäisyä, jos vastustajalla ei vielä pelitaito riitä? Itse olen törmännyt mm. 1vs1 peleissä (liiga, turnaukset tms) tähän. Entä kun kyseessä onkin sarja jossa maalierot saattavat ratkaista paljon? (Jatkoonpääsy, paras maalintekijä tms) Oma mielipide on, että saa tehdä niin paljon kuin pystyy, silloin näkyy totuus.

Eli saako nöyryyyytttäää??? :D



Tottakai saa nöyryyttää jos vain osaa.
Anonymous



Date: 2013-08-08 04:07:10
Joonan wrote:
tärkeintä ei ole voitto, vaan nöyryyttävä voitto

näimpä :D
Anonymous



Date: 2013-08-08 23:10:58
Ei ny rökälevoitot oo noloja voittajajoukkueelle, sille häviäjälle kylläkin. Joskus kun jotkut suuret nimet spectasivat omaa tiimipeliä ja mokaili/sai turpaan huolella, niin se pisti nolottamaan, mutta eipä kyllä kunnon maaliraiskaukset pahasta ole jos itse siellä voittajatiimin puolella pyörii. Monet vastustajat ottavat tuon 10-0 turpaan sen takia kun kiinnostus pelaamiseen loppuu häviötilanteessa, mutta ihan aloittelijoita vastaan toisaalta on mielestäni turhaa takoa sitä kahtasataa-nollaa taululle. Noloa ja ei
Mainos

Created by: Oly Created on: 2012-12-04 18:28:51 Read times: 3374