Foorumit

Kiekko.tk:n tulevaisuus
Created by: Anonymous Created on: 2012-09-04 19:31:42 Read times: 66576
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   8  
Arge
HC Helakiekko



Date: 2013-04-07 15:48:18
Jooh,sain ite tismalleen saman vastauksen. Ei kumminkaan poista sitä faktaa että pelaajamäärät on parin viime vuoden aikana yhtäkkiä tipahtanu n. 800 aktiivisella pelaajalla,ja tietääkseni tuota medianäkyvyyttäkin saatiin kunnolla viimeks 2005-2007 parin lehtijutun muodossa,joten liekö tuollakaan Niin suurta merkitystä.
Oly
Teräskiekko



Date: 2013-04-07 19:48:54
Edited: 2013-04-07 19:49:45
Voitais parin viikon testijaksolle laittaa sellane OldSchool-kiekko.tk. Eli täyskopio esim vuoden 2006 kiekosta jossa mokkejen asetukset ym. entisellään. Lisäkis joskus taisi olla myös avoin lobby chat? Veikkaan että pelaaja määrä saattas jopa nousta jo pelkän mielenkiinnon johdosta, esim. mitenkäs se veto sieltä nollakulmasta upposkaan ja sen sellasia kikkoja mitä ennen oli =)

Uudemmat appletit toki täytys jäädyttää täksi ''koeajaksi'' jotta kaikille olisis samat säädöt ym..
Jope
HiPy



Date: 2013-04-07 21:15:11
Edited: 2013-04-07 21:19:40
Oly wrote:
Voitais parin viikon testijaksolle laittaa sellane OldSchool-kiekko.tk. Eli täyskopio esim vuoden 2006 kiekosta jossa mokkejen asetukset ym. entisellään. Lisäkis joskus taisi olla myös avoin lobby chat? Veikkaan että pelaaja määrä saattas jopa nousta jo pelkän mielenkiinnon johdosta, esim. mitenkäs se veto sieltä nollakulmasta upposkaan ja sen sellasia kikkoja mitä ennen oli =)

Uudemmat appletit toki täytys jäädyttää täksi ''koeajaksi'' jotta kaikille olisis samat säädöt ym..

Mitä tohon lobbyyn tulee niin en usko et kovin moni jaksaa katella vinkuintiaaneja hakemassa huomiota, yöllä se vois olla ihan ok.

Mutta tosiaan, otan kuuluisan Runescapen tässä esimerkiks, sille kävi vähän kun kiekolle updatejen myötä, mutta lopulta siellä tajuttiin julkasta "old-school" serveri ja nykyään moni lopettanut on palannut takaisin ja suurinosa trafiikistä on juurikin tämän oldschoolin puolella.

Aika kultaa muistot ja on avain siihen että tänne sais muutamia vanhojakin takas luomaan pohjan uudelle kasvulle. Miniclippiin ois kans hyvä lisätä joku ilmaisen pracun tyylinen minipeli ja linkki tänne, aika moni siellä käy tylsyyteensä etsimässä jotain tekemistä ja varmaan muutama saattais jäädä koukkuun sieltä kautta.

Ja mun mielestä toi team-ap ei todellakaan ole huono idea, se miten itekki oon aikoinaan joutunu viettää monta tuntia ettien peliä on ollu suorastaan v:mäistä, eikä tästä pelistä opi ikinä mitään jos ei ole valmis kaikkia vastaan pelaamaan, jokaisesta turpasaunastaki oppii jotain uutta.

Omasta mielestä tässä pelissä olis voinu statistiikat jättää pois kokonaan ihan parempaa ilmapiiriä ajatellen, mut se tuskin tulis kasvattamaan pelin suosiota. Lähinnä team-ap:ta vastaan on ne jotka ajattelevat vain tilastoja ja pelkää niitä miinuksia, tän jos sais pois niin uskaltais joukkueet kokeilla jotain uutta ja omaa.
Arge
HC Helakiekko



Date: 2013-04-07 21:38:30
Jope wrote:


Mitä tohon lobbyyn tulee niin en usko et kovin moni jaksaa katella vinkuintiaaneja hakemassa huomiota, yöllä se vois olla ihan ok.

Mutta tosiaan, otan kuuluisan Runescapen tässä esimerkiks, sille kävi vähän kun kiekolle updatejen myötä, mutta lopulta siellä tajuttiin julkasta "old-school" serveri ja nykyään moni lopettanut on palannut takaisin ja suurinosa trafiikistä on juurikin tämän oldschoolin puolella.


Ja mun mielestä toi team-ap ei todellakaan ole huono idea, se miten itekki oon aikoinaan joutunu viettää monta tuntia ettien peliä on ollu suorastaan v:mäistä, eikä tästä pelistä opi ikinä mitään jos ei ole valmis kaikkia vastaan pelaamaan, jokaisesta turpasaunastaki oppii jotain uutta.



Allekirjotan tuon runescape kohdan,oon ite monesti miettiny samaa. Jagexilla tosin meni se kolmisen vuotta tajuta ton touhun järjettömyys ja palata vanhaan.

Statsit ei oo koskaan kiinnostanu eikä häviäminenkään haittaa,helakiekosta takana varmasti se 1000 häviötä (ja ainakin 6000-) ja edelleen jaksaa uskoa tähä jengiin eikä peli-ilokaan oo mihinkää kadonnu. Tuntuu vaa että turhan moni aattelee oikeasti noita statseja ja tykkää valita vastustajat itse,ja on tän ta homman jälkeen vaa yksinkertasesti lyöny hanskat tiskii kun ei häviämine sovi luonnolle.

Kumminki toi matsien ettimine tuntikausia on uskoakseni vaan huippujengien (niinku varmasti HiPynki) ongelma,syynä se ettei moni vaan jaksa pelata mahdottoman hankalaa vastustajaa vastaan jos pystyy valita huonommankin,tai ennen pystyi. Eikö kumminkin ois järkeä miellyttää sitä suurinta osaa pelaajista vaikka se 5-10 % joutuiskin vähän kiristelemään hampaita kun ei tarpeeks rohkeeta vastustajaa löydykkään samantien? Jos oletetaan että tämä massiivinen romahdus pelaajakannas kahen viime vuoden aikana on siis TA:n syytä.

Oisko tästä mahollista saaha jotain äänestystä tms,saatais vähän kokonaiskuvaa siitä mitä SUURIN osa kiekon pelaajista on mieltä tästä asiasta?

Adetti wrote:
Hämmästelen suuresti nykypäivän kiekkoa ja mihin on vajonnut kaikki suuret pelaajat ja joukkueet. Ymmärrettävää on, että elämään kuuluu muutakin kuin kiekko.tk ja kaikki hauskuus loppuu aikanaan. Vuoden oltuani viime vuonna armeijassa on pelaajien määrä romahtanut pahasti alas.


Tää kuvaa varsin hyvin.
Friistail
Löysät Bois



Date: 2013-04-16 19:46:02
2005 alotin kiekon, muistan ensimmäisessä regissä mihin tulin niin eivät vittuillut mulle vaan opastivat (en tiennyt edes mistä passaa)että jokaisen panos käytökseen vie kiekkoa eteenpäin.

Sitten.. Suomi on helvetin pieni maa ja uskon että suurin osa joka tätä tulee pelaamaan, pelaa jo tai ovat lopettaneet, tätä peliä pitäisi mainostaa isommille valtiolle ja panostaa enemmän siihen että kiekosta tehtäisiin toimivampi myös muunmaalaisille jotta pelaajamäärät voivat jopa nousta.
Anonymous



Date: 2013-04-22 09:49:35
mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?
Helppo javapeli, jota pystyi pelaamaan selaimella ja kavereitten kanssa pystyi lätkimään tiimipelejä iltaisin. Kiekossa pystyy myös saavuttamaan jotain.


Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?Tiimipeleissä kotijoukkue voisi lukita katsomon ja ois kiva jos peli ois vähä kansainvälisempi nii yölläki ois meininkiä.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-04-23 20:08:26
kiekossa ei ole tulevaisuutta
Anonymous



Date: 2013-04-28 22:27:24
tulevaisuus näyttää todella harmaalta uuden /ta systeemin myötä!

palatkaa maan pinnalle ja kahtokaa pelejä hakevaa tiimilistaa.. sunnuntai-iltana prime-timenä alle 1000 rankkisia tiimejä jotka etsiskelevät pelejä: 3 kpl, nekin Tuomisen Veljekset , HC Helakiekko.. yms ei mitään noviisiporukoita!

pointti se, että uusi /ta systeemi on tappanut sen huonomman osan kiekkokulttuuria, en tiedä oliko se joukon tarkoitus, mutta todellakin toivon että ei ollut.

lisäksi vaadin että asialle tehdään jotain! JOUKO HERÄÄ!
Anonymous



Date: 2013-04-29 13:06:01
G1ROUX wrote:

palatkaa maan pinnalle ja kahtokaa pelejä hakevaa tiimilistaa.. sunnuntai-iltana prime-timenä alle 1000 rankkisia tiimejä jotka etsiskelevät pelejä: 3 kpl, nekin Tuomisen Veljekset , HC Helakiekko.. yms ei mitään noviisiporukoita!


noihan on jäätäviä noviisi porukoita:DD:PP!
Anonymous



Date: 2013-04-30 19:13:22
Huono.

3kk aikana ukot poistettu ja 18 kertaa tullut bannia.
Anonymous



Date: 2013-04-30 19:55:37
Edited: 2013-04-30 19:56:29
Mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?
Itse pelaamisen haasteellisuus. Regitys kavereiden kanssa ja myöhemmin vasta joukkueissa peluu. Tahkosinkin itseni ensimmäisellä nimimerkilläni pro-kokemustasolle ennen kuin aloin pelata joukkuematseja.

Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?
Se ns. väli-appletti takaisin, ei ihan toi uusi kiekko vaan vähän niinku vanha.. Mikä oli sillon yhdessä välissä, ei se fx-kiekko mutta se perus juttu. Nykyään saa vedellä hemmetin kauan että kiekko uppoaa maaliin, ehkä maskin merkitystä voitaisiin korostaa molseissa.
Parannettavaa on aina, kiekko.tk ei ole koskaan ollut täydellinen. Uudistuksia vaan tasaiseen tahtiin, mutta ei riesaksi asti.

Autoplay/regit:
Autoplay mukavaa, saa rutiinikolmuria helposti ja nopeesti. Aktiivisia kokeneita autoplaypelaajia voisi siunata modeoikeuksilla. Saataisiin häiriköille mutea nopeammin kuten silloin kun olin kiekkotaipaleeni alussa.
Regissä käyn vain öisin ja siellä on leppoinen tunnelma, pitäisipä pelata useamminkin.

EDIT: Laitoin yhe sanan ":D"
Oly
Teräskiekko



Date: 2013-05-04 22:59:20
Pelaajia pitää kuunnella! Mitenkä esimerkiksi työelämässä asioihin vaikutetaan. Mm. lakkoilemalla. Joten miten olisi kaiki kiekkopelaajat vietetäänkö LAKKOPÄIVÄ mielenosoitukseksi. Mutta syy ,mitä vastaan lakkoillaan täytyy olla. Onko sellaista. That's the point?!?
Anonymous



Date: 2013-05-07 07:28:18
en oo kauheesti ehtiny viel miettii mut ois tarkotus kiekkoliigaan mennä
Anonymous



Date: 2013-07-04 17:51:48
Mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?
Pelasin parin irlin kanssa ja jäin koukkuun.


Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?
Lisää moderaattoreita.



Autoplay/regit:
Autoplay pois, Pro elite yms huoneet toimimaan.

Siin on
Anonymous



Date: 2013-07-04 22:48:32
Mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?
nää tikku-ukot kiihotti.

Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?

Lämäsynappula pois ainaki aluksi nii oppii jonnet syöttelee ja sitä kautta pelaamaan edes jotenki, ainaki aapeessa.

Tekstin sensurointi niinku happohotellissa, että ku aina sanoo jotai rumaa nii tulee höpö.


Autoplay/regit:

Autoplay pois, koska se luo uusille jonneille liikaa paineita ku pitäisi plussien lisäksi tähtiäki saaha. Joka yleensä jää siihen yhteen vaikka kuin yrittää yläkulmaan 3v1 tilanteessa, jossa ei tosiaankaa oo mahollista syöttää.

Regit kans pois, koska siellä ne perus kolme jantteria oottaa huntittavaa ja sinne voi alottelijat mennä ku korkeintaa pariksi minuutiksi. Eli se on nykyää aina alottelijat vastaan nää true proot.
Anonymous
+1


Date: 2013-07-08 15:25:47
Edited: 2013-07-08 15:28:51
Kiekkoa on tullut eräskin vuosi pelattua ja paljon on peli muuttunut. Taisi oma taukoiluni kiekosta tulla melko kriittiseen paikkaan, sillä olihan se melko järkytys huomata kaikki uudet kikat, uudet maalintekotyylit jne, kun itse oli tottunut kaukolaukauksien voimaan ja syöttelypainoitteiseen peliin. Nykykiekko tarjoaakin haastetta tällaiselle vanhan liiton stay at home -puolustajalle, kun maaleja tehdään mitä ihmeellisimmistä kulmista ja mitä ihmeellisimmillä tavoilla!

Kieltämättä olisi erittäin hauska päästä kokeilemaan sitä kulta-ajan (2006/2007?) kiekkoa, jolloin pelaajia riitti ja itsekin osasi jotain kentällä tehdä. Mutta kyllä nykykiekkoonkin voi sopeutua kaikkine uudistuksineen - tarvitaan vain lisää pelaajia, jotta esim. tuo team autoplay pääsee oikeuksiinsa.

Itse en ole ikinä unohtanut kiekkoa kokonaan, välillä tuli vain pelailtua vähän muitakin pelejä. Nyt tauon jälkeen kiekon pelaaminen maittaa ja hauskaa on. Tämä into on myös helppo tartuttaa vanhoihin pelaajiin, jotka samoihin aikoihin jättivät kiekkokaukalot - ei tarvinnut kuin muutamalle kaverille heittää "pelataanko kiekkoa pitkästä aikaa", niin pelit olivat jo pystyssä.

Nykyään aktiivisesti kiekkoa pelaavat tietävät varmasti eräänkin tuttavan, jotka ovat "eläköityneet" pelin parista. Kehotankin kaikkia promoomaan kiekkoa omalta osaltaan, vaikkapa käskemällä vanhoja pelikavereita kokeilemaan pelaamista taas. Voi olla, että vanha suola alkaa janottaa!
Anonymous
+2


Date: 2013-07-08 18:44:09
Edited: 2013-07-09 00:13:06
Varmaan olen tähänkin ketjuun jo useasti laittanut viestiä, mutta höpistellään nyt taas aiheesta hieman lisää - kun kiekon ehkä tärkein osa-alue eli liigatoiminta on muuttunut parin kuukauden aikana varsin huomattavasti.

Hoki-liigan lopetettua, sekä Hokisarjan että Suomiliigan yhdistettyä voimansa on kiekossa tällä hetkellä vain kaksi liigaa: Kiekkoliiga, sekä Eliittiliiga. Itse olen Eliittiliigan johtokunnassa, ja Eliittiliigan oman kehityksen lisäksi haluamme myös tuoda omalla osaamisella ja panoksella myös itse Kiekkoon muutoksen pelaajien lukumäärän ja pelin kiinnostuksen osalta. Toivottavasti myös Kiekkoliiga tekee samaa, sillä Kiekkoliiga ja Eliittiliiga ovatkin suurimmat epäviralliset organisaatiot Kiekossa, ja kummallakin näistä on huomattava määrä vaikutusvaltaa Kiekon viihtyvyyden osalta.

Me Eliittiliigassa tulemmekin järjestämään varmasti ajan myötä useita turnauksia, sekä paljon muuta oheislisää joka saattaisi kiinnostaa myös liigan ulkopuolisia pelaajia. Toivonkin siis itse henkilökohtaisesti, että myös yksityishenkilöt uskaltaisivat ottaa roolia tämän tyyppisten "pelipäivien" tjsp. muodossa. Jos tälläiset turnaukset ei auta pelaajamäärän osalta mitään, niin ne kuitenkin tiivistää tätä yhteisöä luoden tänne paremman ilmapiirin.

Jos verrataan tilannetta nyt, ja sillon montamontavuotta sitten kun Kiekossakin oli vain muutama oikeasti järkevä liiga, niin tällöinkin yksityishenkilöt liigojen ulkopuolelta ottivat roolia ja olivat järjestämässä isojakin turnauksia. Etunenässä tuleekin mieleen mm. Spectatorin pelipäivät, joita olivat seuraamassa useita satoja pelaajia. Miksei tälläisiä henkilöitä ole nykyisin, jotka järjestäisivät tälläisiä? Missä on rohkeus ja halu tuoda oma osaaminen näkyville sadoille pelaajille?

Itseä myös kiinnostaa se, että onko oikeasti TA-järjestelmän tuonti, tai pelaajien käyttäytyminen se todellinen syypää Kiekon nykytilaan. Vai onko nämä vain tekosyitä siihen, miksi Kiekko on tässä tilassa? Itse en ainakaan jaksa uskoa siihen, että syypäänä pelaajien vähenemiseen olisivat nuo em. asiat - vaan yksinkertaisesti se, että Kiekko on vain käynyt tylsäksi. Kun mitään muuta ei täällä tällä hetkellä ole tarjolla kuin harkkapelejä, ja satunnaisesti liigapelejä - niin onko ihme että tätä peliä jaksaa kukaan enää pelata? Nyt pitää joidenkin tahojen vain alkaa tekemään niitä mielenkiintoisia asioita, sen sijaan että kaikki yhdessä angstataan ja odotetaan koska liigatoiminta ja siten myös Kiekko kaatuu.

Paljon puhutaan pelaajamäärän vähenemisestä, sen sijaan että keskityttäisiin siihen itse tekemiseen. Jos joku oikeasti haluaa jotain erikoista järjestää, niin ottaa vaikka minuun yhteyttä. Katsotaan josko saadaan haalittua palkinnot, ja vaikkapa tarpeentullen verkkosivut kasaan yhdessä.

Edit: Kukkahattutäti kun olen, niin laittakaa rohkeasti turhiin foorumiviesteihin niitä miinuksia. Foorumimoderaattorit kun ilmeisesti ovat jo kadonneet kuvasta (saa korjata), niin pelaajien tehtävänä saisi olla pitää foorumi siistinä laittamalla niitä miinuksia turhiin viesteihin.
Pelikone
HautausToimisto



Date: 2013-07-09 01:53:35
Edited: 2013-07-09 02:02:49
Mikä sai sinut novicena tähän huikeeseen peliin kiinnostumaan?

Löysin Youtubesta jotain vanhoja kiekko.tk pätkiä ja päätin antaa tälle pelille mahdollisuuden. En ole katunut koskaan, että annoin kiekolle tuon mahdollisuuden sillä tämä on kieltämättä antanut minulle mitä ihmeellisimpiä hetkiä sekä yksin että kavereideni kanssa. Nykyisin useimmat kavereistani ovat jo lopettaneet kiekon mutta minä en, sillä tässä pelissä on onnistuttu ja tähän ei kyllästy(?).


Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?

Haluaisin mielelläni pelimerkkini takaisin.
Anonymous
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-07-09 13:12:07
Eiköhän se ole ollut jo kaikille selvä jo pitkään. Jouko on hylännyt jo kiekon ja sulkee tämän heti kun peli alkaa tuottamaan tappiota...

Lisäpalvelut osiossakin onjo ties kuinka monta vuotta ollut ''tulossa'' merkintä maalilaulujen kohdalla... ei voi ***** olla hankala tehdä...

Jouko is s***
Friistail
Löysät Bois



Date: 2013-07-09 19:03:40
havoc wrote:
Varmaan olen tähänkin ketjuun jo useasti laittanut viestiä, mutta höpistellään nyt taas aiheesta hieman lisää - kun kiekon ehkä tärkein osa-alue eli liigatoiminta on muuttunut parin kuukauden aikana varsin huomattavasti.

Hoki-liigan lopetettua, sekä Hokisarjan että Suomiliigan yhdistettyä voimansa on kiekossa tällä hetkellä vain kaksi liigaa: Kiekkoliiga, sekä Eliittiliiga. Itse olen Eliittiliigan johtokunnassa, ja Eliittiliigan oman kehityksen lisäksi haluamme myös tuoda omalla osaamisella ja panoksella myös itse Kiekkoon muutoksen pelaajien lukumäärän ja pelin kiinnostuksen osalta. Toivottavasti myös Kiekkoliiga tekee samaa, sillä Kiekkoliiga ja Eliittiliiga ovatkin suurimmat epäviralliset organisaatiot Kiekossa, ja kummallakin näistä on huomattava määrä vaikutusvaltaa Kiekon viihtyvyyden osalta.

Me Eliittiliigassa tulemmekin järjestämään varmasti ajan myötä useita turnauksia, sekä paljon muuta oheislisää joka saattaisi kiinnostaa myös liigan ulkopuolisia pelaajia. Toivonkin siis itse henkilökohtaisesti, että myös yksityishenkilöt uskaltaisivat ottaa roolia tämän tyyppisten "pelipäivien" tjsp. muodossa. Jos tälläiset turnaukset ei auta pelaajamäärän osalta mitään, niin ne kuitenkin tiivistää tätä yhteisöä luoden tänne paremman ilmapiirin.

Jos verrataan tilannetta nyt, ja sillon montamontavuotta sitten kun Kiekossakin oli vain muutama oikeasti järkevä liiga, niin tällöinkin yksityishenkilöt liigojen ulkopuolelta ottivat roolia ja olivat järjestämässä isojakin turnauksia. Etunenässä tuleekin mieleen mm. Spectatorin pelipäivät, joita olivat seuraamassa useita satoja pelaajia. Miksei tälläisiä henkilöitä ole nykyisin, jotka järjestäisivät tälläisiä? Missä on rohkeus ja halu tuoda oma osaaminen näkyville sadoille pelaajille?

Itseä myös kiinnostaa se, että onko oikeasti TA-järjestelmän tuonti, tai pelaajien käyttäytyminen se todellinen syypää Kiekon nykytilaan. Vai onko nämä vain tekosyitä siihen, miksi Kiekko on tässä tilassa? Itse en ainakaan jaksa uskoa siihen, että syypäänä pelaajien vähenemiseen olisivat nuo em. asiat - vaan yksinkertaisesti se, että Kiekko on vain käynyt tylsäksi. Kun mitään muuta ei täällä tällä hetkellä ole tarjolla kuin harkkapelejä, ja satunnaisesti liigapelejä - niin onko ihme että tätä peliä jaksaa kukaan enää pelata? Nyt pitää joidenkin tahojen vain alkaa tekemään niitä mielenkiintoisia asioita, sen sijaan että kaikki yhdessä angstataan ja odotetaan koska liigatoiminta ja siten myös Kiekko kaatuu.

Paljon puhutaan pelaajamäärän vähenemisestä, sen sijaan että keskityttäisiin siihen itse tekemiseen. Jos joku oikeasti haluaa jotain erikoista järjestää, niin ottaa vaikka minuun yhteyttä. Katsotaan josko saadaan haalittua palkinnot, ja vaikkapa tarpeentullen verkkosivut kasaan yhdessä.

Edit: Kukkahattutäti kun olen, niin laittakaa rohkeasti turhiin foorumiviesteihin niitä miinuksia. Foorumimoderaattorit kun ilmeisesti ovat jo kadonneet kuvasta (saa korjata), niin pelaajien tehtävänä saisi olla pitää foorumi siistinä laittamalla niitä miinuksia turhiin viesteihin.

Näitä turnausmuotoja pitäis saada vähän heikommille jengeille (ehkäpä eliittiliigan toimminasta) koska nyt ei ole yhtään ponnahdusliigaa ja tuskin tulee olemaan vähään aikaan ja mielenkiinto nousisi myös vähän heikommill joukkueilla ja saavat ehkä motivaatiota siitä jynssätä tätä peliä siihen asti että on tasoa liigaan.
Jezik
Aurinkolaulu



Date: 2013-07-09 22:18:53
Edited: 2013-07-10 01:48:32
Muutama vuosi takaperinhän Kiekossa oli pelaajia, jotka järjestivät turnauksia paljon isommillakin voitoilla kuin nykyään. Mihin on kaikki nämä pelimerkit kadonneet?
  Toisaalta en usko että kaikki pelkkien pelimerkkien perässä juoksevat, mutta sanoisin silti että enemmän porukkaa turnauksiin saisi isompien pelimerkkipottien myötä.

Toinen joka voisi (jos ei pelaajien lukumäärää nostaa, niin ainakin tiivistää jo olevien pelaajien skaaraa) auttaa on pelaajien itse järjestämät RADIOT. Näiden radiointien yhteydessä sai aina pitää hauskaa, Kiekkoradio varmaankin isoimpana juontajana (saa korjata). Pyytäisinkin radioita nousemaan taas esiin! :D
Anonymous



Date: 2013-07-09 23:01:43
Päätin jättää quoteilun pois, mutta edellisiin viesteihin: Ainakin oma henkilökohtainen näkemykseni Eliittiliigan johtokuntalaisena on, että toivottavasti lähdemme myös tekemään turnauksia näille alottelevillekkin joukkueille - sillä olemmehan muutenkin koittaneet auttaa aloittelevia pelaajia parhaamme mukaan. Tästä vaikka esimerkkinä Eliittitehdas -joukkue, missä vastuussa on Eliittiliigan johtokunta. Kyseisen joukkueen tarkoituksena onkin tarjota aloitteleville pelaajille mahdollisuus pelata kokeneidenkin pelaajien kanssa.

Ylempänä mainittiin myös nettiradio, ja siinäkin asiassa Eliittiliiga tulee tulevaisuudessa näkymään. Tässä vain odotellaan että saadaan serveri käyttöömme, ja tällöin lähdetään sitten tykittämään jonkunlaista nettiradiota. Toteutuksesta tuskin saadaan yhtä kovaa settiä kuin Predan radio taikka Kiekkoradio, mutta otetaan sitten vaikka muista mallia ottaen reippaasti prosentteja alle niin alkaa juttu lentämään.
Jezik
Aurinkolaulu



Date: 2013-07-10 01:35:35
havoc wrote:
Päätin jättää quoteilun pois, mutta edellisiin viesteihin: Ainakin oma henkilökohtainen näkemykseni Eliittiliigan johtokuntalaisena on, että toivottavasti lähdemme myös tekemään turnauksia näille alottelevillekkin joukkueille - sillä olemmehan muutenkin koittaneet auttaa aloittelevia pelaajia parhaamme mukaan. Tästä vaikka esimerkkinä Eliittitehdas -joukkue, missä vastuussa on Eliittiliigan johtokunta. Kyseisen joukkueen tarkoituksena onkin tarjota aloitteleville pelaajille mahdollisuus pelata kokeneidenkin pelaajien kanssa.

Ylempänä mainittiin myös nettiradio, ja siinäkin asiassa Eliittiliiga tulee tulevaisuudessa näkymään. Tässä vain odotellaan että saadaan serveri käyttöömme, ja tällöin lähdetään sitten tykittämään jonkunlaista nettiradiota. Toteutuksesta tuskin saadaan yhtä kovaa settiä kuin Predan radio taikka Kiekkoradio, mutta otetaan sitten vaikka muista mallia ottaen reippaasti prosentteja alle niin alkaa juttu lentämään.


Juuri tätä haluan uudelta, hienolta Eliittiliigaltamme! :)

Kiitos!
Anonymous



Date: 2013-09-22 12:45:15
  Mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?
Kaverit suurimpana osana.


  Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?
Vanha tiimipeli haastosysteemi oli parempi entä tämä nykyinen /ta, sillä tällä tavalla tulee helposti jotain kauheita hunttitiimejä kun taas entisellä pystyi haastamaan ihan omatasoisia/huonompia pelaajia. Tosin toi että tulee eniten hunttitiimejä vastaan saattaa johtua siitä kun täällä ei enää kovin ole niitä uusia pelaajia, vaan samoja vanhoja jotka pelannut jostakin 2005 asti.



  Autoplay/regit:
Autoplay huoneita vähemmälle että siellä olisi jotain 2 3vs3 ja 4vs4 matsia, joten regeissä olisi taas enemmän pelaajia. Ja saattaisi joittenkin kannalta olla parempi jos Autoplayhyn tulisi "botti" joka laittaisi pelaajan omantasosten mukaan, esim. jos on 1 ap tähti ettei vastaan tulisi 5 ap tähtisiä pelaajia.
adihasla
Kauniit ja Rohkeat



Date: 2013-09-22 13:13:25
Deku wrote:
  esim. jos on 1 ap tähti ettei vastaan tulisi 5 ap tähtisiä pelaajia.


Jos sulla on ap:ssa 5 tähtisiä vastassa ja ite oot yhden tähden pelaaja, tod.näk. sinunkin puolella on viiden tähden pelaajia. Ap:n tarkotushan nimen omaan on tehdä mahdollisimman tasaisia pelejä ja joukkueet määräytyy ap rankin mukaan
dope
Neal Chaucer
-3, kielenkäyttö/roskaa


Date: 2013-09-22 21:08:17
Edited: 2014-03-22 12:18:26
voi poistaa
Anonymous



Date: 2013-09-23 01:33:48
/ta haasto pois, mielenkiinto itellä jo lopahtanut kun pelkkää 3v3 vaan saa pelailla ja kerranki jossain vaiheessa ku saa nelurin nii vihollis joukkoe majailee top10 sisällä niin ei pahemmin oo mahdollisuuksia voittoonkaa

Myös jotain vanhoi kikkoi esim 5 kikka ja myös että kiekkoa voi kulettaa sivulla samaan aikaa kun menee eteenpäin ja mitä muita kivoi niitä silloin joskus oli
Anonymous



Date: 2013-09-23 13:11:00
Edited: 2013-09-23 17:47:22
Näin alkuun kysyn että mikä sai sinut novicena kiinostumaan tähän huikeeseen peliin?

Vuonna -07 kävin Espanjassa. Mukana oli vuotta vanhempi jätkä, joka ei addiktioltaan muuta voinut kuin mennä pelaamaan kiekkoa lähimpään nettikahvilaan. Se mokoma sai minutkin jäämään koukkuun.


Mitä kiekossa ois muutettavaa (vanhoja asioita takas) tai parannettavaa?

Ennen kiekossa oli kaikenlaista kikkaa ja kakkaa, jota saattoi heitellä huvikseen tai tarkoituksella. En ymmärrä, miksi esimerkiksi jediä tai haukea pidettiin bugeina. Nehän olivat ominaisuuksia! Monta vanhaa kaveria osti vipinkin ihan vain harkkahuoneen takia, jotta voisi reenata kikkailua ja hienoja maaleja. Ja kun näitä ominaisuuksia karsitaan, jäävät samalla iänikuiset ärsyttävät bugit, kuten maalin kulmien neliömäisyys huomiotta. Nykyään kynäily koostuu suurimmaksi osaksi mailan heiluttelusta ja jalkakynästä.

Kiekkoa ei tarvitse kehittää "realistisempaan" suuntaan. Kiekon grafiikkoja ei tarvitse muuttaa. Uudessa appletissa on hyviä ominaisuuksia ja nätit valikot. Minä kuitenkin vihaan uusia peligrafiikoita. Jonkinlainen sekoitus olisi hyvä: areena vanhoilla grafiikoilla ja valikot sun muu UI uusilla. Jos se päivä koittaa, kun vanha applet poistuu ja vain uusi jää, minä lopetan kiekon.

Autoplay-systeemi on hyvä. Siellä saa liki aina tasoisensa pelin, tosin pelaajamäärän romahtamisen johdosta yhdessä pelissä voi tiettyinä kellonaikoina pelaajien välillä olla paljonkin tasoeroa. En osaa sanoa, onko pelaaminen muuttunut yleisesti itsekeskeisempään suuntaan, kun ei ole mitään tiettyä kokoonpanoa erästä toiseen, vaan joka kerta uusi autoplayn arpoma sakki. Ehkä vähän.

Team autoplay taas... Ideana ihan toimiva, mutta käytännössä tappaa uusien pelaajien kiinnostuksen tiimipeleihin. Pelin saamisessa saattaa kestää kauan ja silloin todennäköisyys hyvin eritasoisen vastustajan saamisesta on suurempi, mikäli olen oikein kyseisen järjestelmän toiminnan sisäistänyt. Ennen saattoi hylätä haasteen, jos haastajana oli huntteja tai kova tiimi, nykyään vastusta ei voi edes itse päättää tai haastetta perua. Tiimien haastaminen rankittomiin peleihin on kuin pokerin pelaaminen ilman panosta. Lisäksi /ta on ollut osaltaan syynä 4vs4-formaatin kuihtumiseen.

Käytös on nykyään ihan samanlaista kuin ennen. Ihan oikeesti, ehkä joillain aika kultaa muistot, mutta itse ainakin sain nevarina kuulla joka helvetin pelissä siitä, kuinka en nyt taas osannut tehdä jotain oikein. Eikä se minua estänyt pelaamasta. Uusia pelaajia pitäisi erikseen kehottaa käyttämään /ignore-komentoa.

Siitä päästäänkin tähän uusimpaan uudistukseen, eli autoplay hiljaiseksi. Hyvä uudistus, huono uudistus... Chatin hiljentäminen on nostanut kynnystä huudella huonommille pelaajille. Ongelma ei ole poistunut, yksityisviestillä saa vähintään pari kertaa päivässä kuulla isällisiä neuvoja (painu vittuun jne.), mutta eihän pellejä voi hiljentää, onhan huutelu heidän elämänsä ilo ja joillain ehkä jopa kokopäivätoimi. Autoplayn pelaamisesta on kuitenkin tullut jokseenkin kuivakkaa, läppä ei enää lennä. Ja onko tämä uudistus uusille pelaajille hyväksi (ei huutelua samassa määrin) vai huonoksi (ei mahdollisuutta chattailla)... se jää nähtäväksi.

Toivottavasti jouko lukee näitä, etten turhaan kirjottanu.

Kiitos!
Anonymous



Date: 2013-09-27 01:08:15
Kyllä juu vanhat ominaisuudet takas ja vanha takas täysin! pois tällaset turhuudet...no kai sitä päivitystä vaatii tällanenki peli, mutta ei siitä vaan mihinkään pääset että vanha kiekko oli parempi
Arshavin



Date: 2013-10-06 19:43:22
kiva kiitti moi.
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2012-09-04 19:31:42 Read times: 66576
Pages: 1   2   3   [4]   5   6   7   8