Foorumit

Pähkinä purtavaksi
Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 444836
Pages: 1   2   3   4   126   127   128   [129]   130   131   132   136   137   138   139  
Anonymous



Date: 2011-11-10 19:22:32
Mythology wrote:
Sinner wrote:
Pallaz wrote:


Mies asui kerrostalossa, ylimmässä kerroksessa, ja aina lähtiessään töihin, hän meni hissillä alas.
Kun taas töistä tullessaan hän jäi pois kuudennessa kerroksessa ja käveli lopun matkaa rappusia.
Eräänä sateisena päivänä mies kuitenkin töistä tullessaan meni ylimpään kerrokseen asti...
Miksi näin...?

Se jatka oli kaapio joten se ei pystyny painaa ylinta nappia. Ja oisko siel hissis sit sattunu olee joku tai sit sil oli semmoset horokorot et se yls siihe ylimpaan nappiin.

Kääpiöpä hyvinkin. Ja sateisena päivänä ylsi sateenvarjolla ylimpään nappiin.

Mikseise sit pitäny aina sateenvarjoo tai jotain pitkää kynää mukana, et se olis päässy aina ylimpään kerrokseen?
Anonymous



Date: 2011-11-10 19:25:39
Oma kysymykseni:

Miten Kaasua, Komisario Palmu -elokuvassa Frans J. Palmu tietää Rouva Skrufin asunnon tutkittuaan, että kyseessä on murha? Annan kaksi vihjettä:
1. Palmulla on kaksi asiaa, joista hän päättelee tämän
2. Elokuvan voi ladata intter netistä

Rouva Skruf on myös sairaalloisen tarkka yleisestä järjestyksestä.
Anonymous



Date: 2011-11-13 19:46:27
Edited: 2011-11-15 02:01:14
IKIVIHREÄ wrote:

mies meni ravintolaan ja tilasi Albatrossia. hän sai annoksen ja maistoi sitä. siltä istumalta mies käveli ulos ravintolasta ja ampui itsensä. miksi hän niin teki?

Hän oli ollut vaimonsa kanssa risteilyllä laivassa, joka oli joutunut haaksirikkoon. Mies oli sokea ja oli täysin muiden armoilla. Haaksirikkoutuneet koittivat pyydystää albatrosseja, mutteivät saaneet pyydystettyä yhtään ja kun miehen vaimo menetti voimansa alkoi käydä, kuten kävi Andien lento-onnettomuudessa 1972.

Miehelle kerrottiin sen olevan albatrossin lihaa ja sitä syömällä hän sinnitteli pelastajien tuloon saakka. Heti maihin päästyään mies peseytyi, puki puvun päällensä ja käveli hienoon ravintolaan meren rannalle.

Ravintolaan päästyään mies tilasi albatrossia, huomasi, että se ei maistunut samalle kuin liha, jota hän söi selviytyäkseen, ymmärsi mitä oli tehnyt ja totesi, että miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.

E: Rektio korjattu
Anonymous



Date: 2011-11-15 14:59:17
Edited: 2011-11-15 15:00:27
Sinner wrote:




Miespuolinen huippukirurgi ajoi kolarin hänen poikansa ollessa takapenkillä. Huippukirurgi kuoli ja poika, joka oli vielä elossa, vietiin kiireellä sairaalaan. Sairaalaan oli kutsuttu huippukirurgi suorittamaan leikkausoperaatio pojalle, mutta huippukirurgi kieltäytyi sanoen: Tuo poika on minun poikani, en voi leikata häntä. Kuka kirurgi oli?



Se kirurgi oli sen äiti. :)


E: Oli jo vastattu tähän :)
Anonymous



Date: 2011-11-17 18:05:08
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!
Anonymous



Date: 2011-11-17 19:40:33
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!


Ylösnousemus.
Jezik
Aurinkolaulu



Date: 2011-11-29 16:30:43
1+1 = 3?

Tää on aika helppo :)
Torspo
Thicc Love



Date: 2011-11-29 16:38:50
Edited: 2017-10-08 09:40:34
.
Mythology
Stuffed Animals



Date: 2011-12-06 23:27:22
Jezik wrote:
1+1 = 3?

Tää on aika helppo :)


ei oo!
Anonymous



Date: 2011-12-08 20:37:23
Törmäsin tähän tässä joku aikaa sitten ja pisti miettimään.
Tähän tulet tarvimaan laskinta, eli ota windowsin oma laskin esille ja pikaseen!

Kengännumerosi x5 (kerro se viidellä). Lisää kertomisen jälkeen vastaukseen luku 50. Seuraavaksi kerrot äsken saadun vastauksen kahdellakymmenellä (20). Nyt lisää siihen luku 1011.
Lopuksi vähennä syntymävuotesi verran (4 numeroa. esim 1981).

VÄITÄN, että sinulla on nyt nelinumeroinen luku edessäsi, joista kaksi ensimmäistä numeroa on kengännumerosi ja kaksi viimeistä ikäsi.

Kuinka selittäisit tämän?
Anonymous



Date: 2011-12-08 20:50:31
Edited: 2011-12-08 20:51:10
badger wrote:
Törmäsin tähän tässä joku aikaa sitten ja pisti miettimään.
Tähän tulet tarvimaan laskinta, eli ota windowsin oma laskin esille ja pikaseen!

Kengännumerosi x5 (kerro se viidellä). Lisää kertomisen jälkeen vastaukseen luku 50. Seuraavaksi kerrot äsken saadun vastauksen kahdellakymmenellä (20). Nyt lisää siihen luku 1011.
Lopuksi vähennä syntymävuotesi verran (4 numeroa. esim 1981).

VÄITÄN, että sinulla on nyt nelinumeroinen luku edessäsi, joista kaksi ensimmäistä numeroa on kengännumerosi ja kaksi viimeistä ikäsi.

Kuinka selittäisit tämän?


Eipä tuossa mitään erikoista ole, kengännumero kerrotaan sadalla, lisätään tämä vuosi eli 2011 josta miinustetaan syntymävuosi ja näin saadaan viimeisiksi numeroiksi ikä
Anonymous



Date: 2011-12-08 21:39:41
Edited: 2011-12-08 21:39:51
Joo näinhän se menee.
Anonymous



Date: 2011-12-08 21:47:02
Minulla on tiedotus luonteista asiaa. Olen huomannut yllättävän paljon peeloilun lisääntymistä autoplay huoneissa. Erityisesti pelaaja nimeltään PREZE peeloilee joka ikinen kerta, kun samaan matsiin sattuu. Hän tekee omia maaleja, hengailee paitsiossa vain peeloillakseen. Olen lähettänyt lukuisia /report viestejä, mutta joka päivä hän jatkaa minun +/- tilaston nakertamista. En tiedä mikä täyttää /report kriteerit paremmin kuin tuo? Tässä on minun ongelma. MUISTAKAA VAROA PELAAJAA NIMELTÄÄN PREZE. SUOSITTELEN LEVITTÄMÄÄN SANOMAANI. Kiitos!
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2011-12-08 22:59:49
liukas wrote:
Minulla on tiedotus luonteista asiaa. Olen huomannut yllättävän paljon peeloilun lisääntymistä autoplay huoneissa. Erityisesti pelaaja nimeltään PREZE peeloilee joka ikinen kerta, kun samaan matsiin sattuu. Hän tekee omia maaleja, hengailee paitsiossa vain peeloillakseen. Olen lähettänyt lukuisia /report viestejä, mutta joka päivä hän jatkaa minun +/- tilaston nakertamista. En tiedä mikä täyttää /report kriteerit paremmin kuin tuo? Tässä on minun ongelma. MUISTAKAA VAROA PELAAJAA NIMELTÄÄN PREZE. SUOSITTELEN LEVITTÄMÄÄN SANOMAANI. Kiitos!


Vastaukseni on kanada.
Ralf



Date: 2011-12-09 00:41:50
Jos Esalla on yksi hillomunkki ja Esan naapurilla on Täysi hillomunkkipussi niin montako heillä on yhteensä? ja onko tämä epäreilua että naapurilla on täysipussi?
thanos
Wanhainkodin Munkki



Date: 2011-12-10 04:20:12
Ralf wrote:
Jos Esalla on yksi hillomunkki ja Esan naapurilla on Täysi hillomunkkipussi niin montako heillä on yhteensä? ja onko tämä epäreilua että naapurilla on täysipussi?


Ajatellaan tilannetta kahtena funktiona f ja g, olkoon f Esan funktio ja g naapurin funktio ja olkoon munkkien lukumäärä x.

Nyt siis f on vakiofunktio, koska Esalla on vain 1 munkki, eli f(x) = 1 ja naapurin funktio g sisältää muuttujan x, sillä naapurilla on pussissaan tuntematon määrä munkkeja, eli g(x) = x

Ensimmäiseen kysymykseen on helppo vastata, eli yhdistetään funktiot: f + g = 1 + x. Nyt siis riippuen siitä, onko naapurin hillomunkkipussi 8kpl tai 12kpl pussi, sijoitamme x:n paikalle oikean arvon ja näemme suoraan montako hillomunkkia on yhteensä. Eli jos naapurin pussissa olisi esim. 8 munkkia, saisimme f+g=1+8=9, eli 9 munkkia yhteensä, helppoa.

Toiseen kysymykseen on helppo vastata näiden funktioiden pohjalta. Molempien funktioiden kuvaajathan ovat suoria, f:n kuvaaja on x-akselin suuntainen suora, joka leikkaa y-akselin pisteessä 1 ja g on origon kautta kulkeva suora, joka muodostaa x-akselin kanssa 45 asteen kulman. Molempien suorien pituus on ääretön, eli en näe tilanteessa mitään epäreilua.


Anonymous



Date: 2011-12-10 17:06:11
Tässä olisi tälläinen logiikan tehtävä:

Eli 3 tikkua muodostaa kolmion ja kaikki tikut ovat yhtäpitkiä.

/_\ Olosuhteiden johdosta tuo ei näytä kolmiolta, mutta se on ja siihen lisätään yksi tikku joka tulee näin: Eli se jatkaa oikeaa kylkeä alaspäin ja on yhtä pitkä, kuin muutkin tikut. (tummennettu tikku alapuolella olevassa kuviossa)

  /_\
          \

Tehtävä: Vain tuota tummennettua tikkua saa liikuttaa tuosta kuviosta ja saat lisätä kuvioon kaksi tikkua ja lopputuloksena pitäisi syntyä 4 samankokoista kolmiota. Eli muodosta 4 kolmiota liikuttamalla tuota tummennettua tikkua sekä lisäämällä 2 samankokoista kuvioon.

HUOM! Tämä täytyy suorittaa konkreettisesti vaikka tulitikuilla.
Anonymous



Date: 2011-12-10 18:11:33
Edited: 2011-12-10 18:14:37
jetsi wrote:
Tässä olisi tälläinen logiikan tehtävä:

Eli 3 tikkua muodostaa kolmion ja kaikki tikut ovat yhtäpitkiä.

/_\ Olosuhteiden johdosta tuo ei näytä kolmiolta, mutta se on ja siihen lisätään yksi tikku joka tulee näin: Eli se jatkaa oikeaa kylkeä alaspäin ja on yhtä pitkä, kuin muutkin tikut. (tummennettu tikku alapuolella olevassa kuviossa)

  /_\
          \

Tehtävä: Vain tuota tummennettua tikkua saa liikuttaa tuosta kuviosta ja saat lisätä kuvioon kaksi tikkua ja lopputuloksena pitäisi syntyä 4 samankokoista kolmiota. Eli muodosta 4 kolmiota liikuttamalla tuota tummennettua tikkua sekä lisäämällä 2 samankokoista kuvioon.

HUOM! Tämä täytyy suorittaa konkreettisesti vaikka tulitikuilla.


http://aijaa.com/001199192000.png Tuossa on ratkaisu.

Vihreä on siis se kolmio jota ei saa muuttaa, nuo muut tikut (oranssi, keltainen ja punanen) on aseteltu tuohon päälle. En jaksanu piirtää niitä niin tarkasti että olis millilleen sama pinta-ala, mutta tuossa kuitenkin miten sen saa. Koitin myös tulitikuilla ja se onnistui kuten kuvassa.

E: http://aijaa.com/009879192015.png Tossa vielä toinen.
Anonymous



Date: 2011-12-10 18:56:11
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!

  100-200g
Anonymous



Date: 2011-12-10 19:21:47
Edited: 2011-12-10 19:22:09
a
Anonymous



Date: 2011-12-12 17:14:10
K.Carson wrote:
liukas wrote:
Minulla on tiedotus luonteista asiaa. Olen huomannut yllättävän paljon peeloilun lisääntymistä autoplay huoneissa. Erityisesti pelaaja nimeltään PREZE peeloilee joka ikinen kerta, kun samaan matsiin sattuu. Hän tekee omia maaleja, hengailee paitsiossa vain peeloillakseen. Olen lähettänyt lukuisia /report viestejä, mutta joka päivä hän jatkaa minun +/- tilaston nakertamista. En tiedä mikä täyttää /report kriteerit paremmin kuin tuo? Tässä on minun ongelma. MUISTAKAA VAROA PELAAJAA NIMELTÄÄN PREZE. SUOSITTELEN LEVITTÄMÄÄN SANOMAANI. Kiitos!


Vastaukseni on kanada.

KÄNÄDÄ
Anonymous



Date: 2011-12-13 00:09:18
Edited: 2011-12-13 06:07:06
Samalla kadulla on viisi taloa, joista jokainen on eri värinen. Jokaisen talon omistaja on eri kansallisuutta.

Talojen omistajista, jokainen juo eri juomaa, polttaa eri merkkistä savuketta ja omistaa eri lemmikkieläimen.

Kenelläkään ei siis ole samaa lemmikkiä, kukaan ei juo samaa juomaa, polta samaa savukemerkkiä eikä ole samaa kansallisuutta kuin toinen.

Kysymys kuuluu: “Kuka omistaa kalan?”

Faktaa:


Britti asuu punaisessa talossa.
Ruotsalaisella on koiria lemmikkeinä.
Tanskalainen juo teetä.
Vihreä talo on valkoisen talon vasemmalla puolella.
Vihreän talon omistaja juo kahvia.
Henkilö, joka polttaa Pall Mallia, kasvattaa lintuja.
Keltaisen talon omistaja polttaa Dunhillia.
Henkilö, joka asuu keskimmäisessä talossa, juo maitoa.
Norjalainen asuu ensimmäisessä talossa.
Henkilö, joka polttaa Blendiä, asuu kissan omistajan naapurissa.
Henkilö, jolla on hevonen asuu sen naapurissa joka polttaa Dunhillia.
Henkilö, joka polttaa Bluemastersia, juo olutta.
Saksalainen polttaa Princeä.
Norjalainen asuu sinisen talon naapurissa.
Henkilöllä, joka polttaa Blendiä, on naapuri joka juo vettä.
Anonymous



Date: 2011-12-13 18:16:36
Mo8 wrote:
Samalla kadulla on viisi taloa, joista jokainen on eri värinen. Jokaisen talon omistaja on eri kansallisuutta.

Talojen omistajista, jokainen juo eri juomaa, polttaa eri merkkistä savuketta ja omistaa eri lemmikkieläimen.

Kenelläkään ei siis ole samaa lemmikkiä, kukaan ei juo samaa juomaa, polta samaa savukemerkkiä eikä ole samaa kansallisuutta kuin toinen.

Kysymys kuuluu: “Kuka omistaa kalan?”

Faktaa:


Britti asuu punaisessa talossa.
Ruotsalaisella on koiria lemmikkeinä.
Tanskalainen juo teetä.
Vihreä talo on valkoisen talon vasemmalla puolella.
Vihreän talon omistaja juo kahvia.
Henkilö, joka polttaa Pall Mallia, kasvattaa lintuja.
Keltaisen talon omistaja polttaa Dunhillia.
Henkilö, joka asuu keskimmäisessä talossa, juo maitoa.
Norjalainen asuu ensimmäisessä talossa.
Henkilö, joka polttaa Blendiä, asuu kissan omistajan naapurissa.
Henkilö, jolla on hevonen asuu sen naapurissa joka polttaa Dunhillia.
Henkilö, joka polttaa Bluemastersia, juo olutta.
Saksalainen polttaa Princeä.
Norjalainen asuu sinisen talon naapurissa.
Henkilöllä, joka polttaa Blendiä, on naapuri joka juo vettä.


Saksalainen.
Anonymous



Date: 2011-12-17 06:32:42
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!

Vastaus on selvästi 25.
Anonymous



Date: 2011-12-19 14:42:52
CP-hönde wrote:
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!

Vastaus on selvästi 25.


25? 132? 1?
Anonymous



Date: 2011-12-19 14:43:07
SuKe wrote:
CP-hönde wrote:
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!

Vastaus on selvästi 25.


25? 132? 1?


nolla?
Anonymous



Date: 2011-12-19 16:17:26
Mies parkkeerasi autonsa kadulle ja huomasi olevansa vararikossa.

Miksi ?
Anonymous



Date: 2011-12-19 18:11:22
Edited: 2011-12-19 20:57:18
tinke wrote:
Mies parkkeerasi autonsa kadulle ja huomasi olevansa vararikossa.

Miksi ?


Koska hänellä ei ollut varaa maksaa parkkimaksua!

EDIT: Koska hän ajoi erottajalle?
Anonymous



Date: 2011-12-19 18:32:36
Klovos wrote:
Kuinka paljon on kala? pelimerkki oikealle vastaukselle!


k*a^2*l (?)
Anonymous



Date: 2011-12-20 08:11:39
K.Carson wrote:
liukas wrote:
Minulla on tiedotus luonteista asiaa. Olen huomannut yllättävän paljon peeloilun lisääntymistä autoplay huoneissa. Erityisesti pelaaja nimeltään PREZE peeloilee joka ikinen kerta, kun samaan matsiin sattuu. Hän tekee omia maaleja, hengailee paitsiossa vain peeloillakseen. Olen lähettänyt lukuisia /report viestejä, mutta joka päivä hän jatkaa minun +/- tilaston nakertamista. En tiedä mikä täyttää /report kriteerit paremmin kuin tuo? Tässä on minun ongelma. MUISTAKAA VAROA PELAAJAA NIMELTÄÄN PREZE. SUOSITTELEN LEVITTÄMÄÄN SANOMAANI. Kiitos!


Vastaukseni on kanada.


Tää on paha.. mietein pitkää mut voisko oikee vastaus olla sen äiti?
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-10-25 21:48:52 Read times: 444836
Pages: 1   2   3   4   126   127   128   [129]   130   131   132   136   137   138   139