Foorumit

kuva arviointi
Created by: Anonymous Created on: 2007-04-10 12:52:46 Read times: 627893
Pages: 1   2   3   4   160   161   162   [163]   164   165   166   349   350   351   352  
Anonymous



Date: 2008-06-03 21:44:51
Zeba

+Omaperäinen
+kitara
+nimi
+fontti
+värit

-+Ehkä kehykset? ton kaltasis yleensä on kehykset mut kehyksien jättäminen tuo omaperäisyyttä.

Anonymous



Date: 2008-06-03 22:03:33
CÖRöLLÄ

+ On meinaa tehoo.

- ei ole.

10
Anonymous



Date: 2008-06-03 22:58:49
Sope wrote:
Alpha

+ fontti
+ hieno kokonaisuus

- ei reunuksia

Arvosana: 8




- ikä 11 menee 6. luokalle itg joka asiasta.. täyttää marraskuun 11 päivä 12 :DDDDDDDDDDD

+ sepe on parsa
Anonymous



Date: 2008-06-04 09:43:37
Edited: 2008-06-04 11:50:44
Puhakka ei omakuvaa :?

TOIVE: Elkää arvioiko mun kuvaa, okei =)?
Anonymous



Date: 2008-06-04 13:41:51
Elltze

+Värit
+Fontti

-Hieman sekava

8
Anonymous



Date: 2008-06-04 14:16:36
Edited: 2008-06-04 14:18:58
Elltze

- liian tummat värit

+ fontti on hyvä

+ hyvin tehty
 
  8-
Anonymous



Date: 2008-06-04 14:26:19
Posee

Sun kuvas

4-
Anonymous



Date: 2008-06-04 14:28:47
Hofman wrote:
Posee

Sun kuvas

4-


no lol yks nevari oli vaihtanu sen, tää o nykyne http://kiekko.tk/user.cws?name=Posee
Anonymous



Date: 2008-06-04 15:20:10
Posee


+ Kiva veturikuski

- Googlesta haettu ja tungettu?
- Kuvan laatu


6-
Anonymous



Date: 2008-06-04 17:44:06
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4
bombo
Cosmonauts



Date: 2008-06-04 17:46:07
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D
Anonymous



Date: 2008-06-04 17:49:56
Edited: 2008-06-04 17:51:01
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)

PS. Hyena
+ Näkymätön omakuva

10+++++
bombo
Cosmonauts



Date: 2008-06-04 17:51:18
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!
Anonymous



Date: 2008-06-04 17:54:33
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!


Pitäiskö mun sit vaikka sääliks kehua :D?
bombo
Cosmonauts



Date: 2008-06-04 18:11:51
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!


Pitäiskö mun sit vaikka sääliks kehua :D?


Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei.
Anonymous



Date: 2008-06-04 18:40:00
ei oo omakuvaa edellisel :I
Anonymous



Date: 2008-06-04 18:40:26
Edited: 2008-06-04 18:45:24
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!


Pitäiskö mun sit vaikka sääliks kehua :D?


Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei.



Jospa nyt oppisit vähän: Ota asioista selvää ennenkun alat piirtelemään omia johtopäätöksia. Selaat edelliselle sivulle ja sieltä löytyy minun arvostelemani 10+ työ, pitäiskö jos olen sitä mieltä että tälle työlle annan nelosen, en löydä tästä mitään hyvää (mielestäni) niin pitäiskö antaa sääliks vaik se 10 et sinä olet tyytyväinen?

"sit wineet jos sun omakuvaa haukutaan"
Jospa taas jälleen lopetat piirtelyn vähäksi aikaan ja otat asiasta selkoa, ja perustelisit väitteesi. Jotain todistuksia olisi hyvä nähdä,
selaa topicia siihen asti missä vineen omakuvaani arvostelusta.

ps. Omakuviani on arvosteltu 8-10 välillä, mitäs mielipideille sanomaan?

"Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei."
Painotan "LUULIS että jostain.." Omia johtopäätelmiä taas "luulis" turhaa luulla kun itse näet kuvat ja omat ovat mielipiteesi, minä myös itse näen kuvat ja omani ovat mielipiteeni. Turhaa toisen mielipiteille alkaa saarnaamaan.

PS. American Idols: Simon yksi tuomareista antaa huonoa kriteeriä JOPA melkeimpä semifinaaleissa.





Cörölla


+ Hieno auto
+ musta
-/+ ei lue nimeä, ehkä nimi on "symboli" eli auto?

Arvosana: Edellinen omakuva(10+) oli parempi -->
Siksi annan vain 10-
Anonymous



Date: 2008-06-04 20:48:53
Elltze

+Fontti
+Tähti
+Kiketausta

-Noi loistot jotka tossa kuvan ulkopuolella
-Et ole kyseisessä tiimissä

Arvosana: 9+
Anonymous



Date: 2008-06-04 21:26:18
Douer

+Värit
+Nimi
+Joukkoe logo
+rajaus
-jotenkin liian sekava(?)
Arvosana 9½
Anonymous



Date: 2008-06-04 23:01:08
Big-S

+ Kehykset

- Avuton fontti
- Google ftw..

noh.. 6
Anonymous



Date: 2008-06-04 23:24:31
Jwnas

+Joukkueen logoon sopivat värit
+Ei ylimääräistä roinaa

-Kehykset olis ollu kivat :)


Darp
Nightmare



Date: 2008-06-05 01:18:30
MaDDis

+ Se, että koko teksti on kirjoitettu isoilla kirjaimilla
+ Punainen sydän

- Teksti epäselvä
- Munk, eh? Varmaan jokin inside- juttu jota en ymmärrä.

Arvosana 6.
Anonymous



Date: 2008-06-05 09:37:02
Edited: 2008-06-05 09:40:23
Darp

+ hieno pallo :D
+ futis pelaaja, tyylikäs
+ nimi
+ valo säde tuol nurkas
- ehkä jonkilaiset reunat ois saanu olla?
- "Torres" teksti ehkä tyhmästi ukon hiuksien pääl
+/- Värikäs



bombo
Cosmonauts



Date: 2008-06-05 11:48:53
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!


Pitäiskö mun sit vaikka sääliks kehua :D?


Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei.



Jospa nyt oppisit vähän: Ota asioista selvää ennenkun alat piirtelemään omia johtopäätöksia. Selaat edelliselle sivulle ja sieltä löytyy minun arvostelemani 10+ työ, pitäiskö jos olen sitä mieltä että tälle työlle annan nelosen, en löydä tästä mitään hyvää (mielestäni) niin pitäiskö antaa sääliks vaik se 10 et sinä olet tyytyväinen?

"sit wineet jos sun omakuvaa haukutaan"
Jospa taas jälleen lopetat piirtelyn vähäksi aikaan ja otat asiasta selkoa, ja perustelisit väitteesi. Jotain todistuksia olisi hyvä nähdä,
selaa topicia siihen asti missä vineen omakuvaani arvostelusta.

ps. Omakuviani on arvosteltu 8-10 välillä, mitäs mielipideille sanomaan?

"Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei."
Painotan "LUULIS että jostain.." Omia johtopäätelmiä taas "luulis" turhaa luulla kun itse näet kuvat ja omat ovat mielipiteesi, minä myös itse näen kuvat ja omani ovat mielipiteeni. Turhaa toisen mielipiteille alkaa saarnaamaan.

PS. American Idols: Simon yksi tuomareista antaa huonoa kriteeriä JOPA melkeimpä semifinaaleissa.





Cörölla


+ Hieno auto
+ musta
-/+ ei lue nimeä, ehkä nimi on "symboli" eli auto?

Arvosana: Edellinen omakuva(10+) oli parempi -->
Siksi annan vain 10-


Kyllä mä teidät veljekset tunnen, Eliza on oppinu olemaan wineämättä ja sinä et :) Ottasit mallia veljestäs. Aina ku antaa kritiikkiä vähän nii maapallo räjähtää ja elltzelvetti on valmis. Taaskin vain sanoin ohimennen että miks haukut aina omiakuvia, kuten yleensä teetkin. Onneks annoit yhden kympin jollekki mun mieliks ;) Lopetan tähän piste. moi<3
Anonymous



Date: 2008-06-05 12:26:25
Edited: 2008-06-05 12:29:07
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Hyena wrote:
Elltze wrote:
Uuno

- Thmä kuva
- tekstit huonos paikas
- en tykkää väreistä
- sekava
- en ottais ite tollasta , np

4


lool, ku näin et eltze kommentoinu vikana tähä topiccii nii arvasi et haukkunu jonku omakuva lyttyy:D


"Haukkuu omakuvan lyttyyn"

Jospa toistat ne kohdat missä haukuin omakuvaa, mielestäni osoitin vain mielipiteeni samoin kun kaikki muutkin(+/-)



äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!


Pitäiskö mun sit vaikka sääliks kehua :D?


Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei.



Jospa nyt oppisit vähän: Ota asioista selvää ennenkun alat piirtelemään omia johtopäätöksia. Selaat edelliselle sivulle ja sieltä löytyy minun arvostelemani 10+ työ, pitäiskö jos olen sitä mieltä että tälle työlle annan nelosen, en löydä tästä mitään hyvää (mielestäni) niin pitäiskö antaa sääliks vaik se 10 et sinä olet tyytyväinen?

"sit wineet jos sun omakuvaa haukutaan"
Jospa taas jälleen lopetat piirtelyn vähäksi aikaan ja otat asiasta selkoa, ja perustelisit väitteesi. Jotain todistuksia olisi hyvä nähdä,
selaa topicia siihen asti missä vineen omakuvaani arvostelusta.

ps. Omakuviani on arvosteltu 8-10 välillä, mitäs mielipideille sanomaan?

"Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei."
Painotan "LUULIS että jostain.." Omia johtopäätelmiä taas "luulis" turhaa luulla kun itse näet kuvat ja omat ovat mielipiteesi, minä myös itse näen kuvat ja omani ovat mielipiteeni. Turhaa toisen mielipiteille alkaa saarnaamaan.

PS. American Idols: Simon yksi tuomareista antaa huonoa kriteeriä JOPA melkeimpä semifinaaleissa.





Cörölla


+ Hieno auto
+ musta
-/+ ei lue nimeä, ehkä nimi on "symboli" eli auto?

Arvosana: Edellinen omakuva(10+) oli parempi -->
Siksi annan vain 10-


Kyllä mä teidät veljekset tunnen, Eliza on oppinu olemaan wineämättä ja sinä et :) Ottasit mallia veljestäs. Aina ku antaa kritiikkiä vähän nii maapallo räjähtää ja elltzelvetti on valmis. Taaskin vain sanoin ohimennen että miks haukut aina omiakuvia, kuten yleensä teetkin. Onneks annoit yhden kympin jollekki mun mieliks ;) Lopetan tähän piste. moi<3


Jospa taas jälleen lopetat piirtelyn vähäksi aikaan ja otat asiasta selkoa, ja perustelisit väitteesi. Jotain todistuksia olisi hyvä nähdä,
selaa topicia siihen asti missä vineen omakuvaani arvostelusta.

Turhaa sä alat täällä itkemäät mulle että miksi en anna kymppejä! Mitä mä sille voin että en pidä läheskään kaikkien omakuvistä tässä topicissa. Elä ala puhumaan asioista mistä et tiedä mitään, hanki ensiksi faktat ja sitten ota asioista selvää ja tee sitten omia johtopäätelmiä! Et edelleenkään ole antanut yhtään ns.todisteita väitteillesi.



(!!!! Onko tää äijä syvälle vajonnu vai eiks tää tosiaan osaa lukea?)
KUUNTELE ITSEÄSI:
- äh, unohda.. Tarkotin sitä vaa että et ikinä kehu muiden töitä ja annat aina jotain nelosia ja sit wineet jos sun omatkuvat haukutaa. tätä tarkotin!
- Taaskin vain sanoin ohimennen että miks haukut aina omiakuvia, kuten yleensä teetkin.
- Jos arvostelet 20 kuvaa, niin luulis että jostain löytäisit jotai hyvää =) mutta ei.


Joka välis sepität "Tarkotin vaan... blää blää" "Tarkotin vaan.... bla bla" "Tarkotin taaskin vaan... bla blaaa"

SELAA TOPICIA SIIHEN ASTI MISSÄ VINEEN KUVANI ARVOSTELUSTA, MINULLA SIIHEN EI OLE AIHETTA, SAMASE MITÄ MUUT KRITEERAA KOSKA ITSE PIDÄN KUVASTA. OLEN SAANUT KUVISTANI 8-10 ARVOSTELUISSA, IHAN SAMA VAIKKA SAISIN 4, ITSE PIDÄN KUVASTANI. PIDÄ SUUS KIINNI KUN ET TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN, OTA EDELLEENKIN SELKOA ASIOISTA MISTÄ ET MITÄÄN TIEDÄ. ENNENKUIN MENET NOLAAMAAN ITSESI FOORUMEILLA. TEE OMA HAUKKUMIS TOPICI JOS SILTÄ TUNTUU. (Isolla että tämä jäisi tämän eksyneen nuorukaisen päähän)


TÄSSÄ KYSYMUS KAIKILLE!!!
ONKO KUVAN HAUKKUMISTA JOS ANTAA ARVOSANAKSI 4?

ps. Hyena jospa joskus viellä pääset peruskoulus loppuun, kyyllä naurat teksteilles. Varaa itselles tunti aikaa ja lue tekstisi läpi huolellisesti ja pohdiskelle, voin taata että naurat jälkeenpäin.








Anonymous



Date: 2008-06-05 13:36:58
Elltze

+ Fontti
+ Väri
+ Koko

- Liian paljon "valopisteitä"

9
Anonymous



Date: 2008-06-05 13:46:32
Bredley

+jotenkin pelottava
+hienot värit
-ei niin hieno fontti

9-
Anonymous



Date: 2008-06-05 14:36:15
PaG

+ Värit (kait liittyy ronsuihi?)
+ valon säteet
- en tykkää teksti tyylistä
- nimi kokonaan isolla
+ tollane pieni sivulle menevä varjo pukee tekstiä

Arvosana: 8+
Anonymous



Date: 2008-06-05 15:48:56
Elltze

+Hienot värit ynm.
+Suht.hieno fontti
-Noita valotsydeemejä turhan paljon

Arvosana 8
Anonymous



Date: 2008-06-05 16:02:06
Wc Duck

+ Kun Fu
+ Läski ankka
+ Hieno fontti

- Ei ole

10-
Mainos

Created by: Anonymous Created on: 2007-04-10 12:52:46 Read times: 627893
Pages: 1   2   3   4   160   161   162   [163]   164   165   166   349   350   351   352